Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Installerte Battle for middle earth, så utrolig gøy det spillet er! :D

Bare synd at grafikken har blitt litt utdatert gjennom årene, og mangler støtte for veldig stor oppløsning, men gøy uansett ^^

 

Edit: Rettelse, spillet endret tekstur kvaliteten til minimum av en eller annen grunn, ser mye bedre ut nå xD

Endret av amir90 waits for alice
Lenke til kommentar

Å jo, er veldig mange..... Omtrennt alle vennene mine har black ops 2 og gamer hele tiden. De sier online er bra men Zombie er litt uvant men digg den også :) Det er nok verdt å kjøpe det, eller vente litt så synker den i pris ganske fort, eller venner blir lei så du kan låne av dem (:

 

Du er blitt veldi feilinfomert, Black ops 2 er dårligst online i heile serien. Mangen ting som er kult, men so lenge dei fucket gameplayet har det ikkje noe for seg.

Lenke til kommentar
Du er blitt veldi feilinfomert, Black ops 2 er dårligst online i heile serien. Mangen ting som er kult, men so lenge dei fucket gameplayet har det ikkje noe for seg.

 

Tror jeg kjøper selv jeg og danner min egen mening :) Det følger ikke helt serien, men det betyr ikke det er dårlig. Og det blir bedre grafikk. Og zombien er litt anderledes men det visste man jo.

 

Beste online ever er jo MW2 da, men det er igjen min mening. Så alle er forskjellige.

Endret av Chocolate-Monster
Lenke til kommentar

Fikk platinum på Killzone HD så er ferdig med det spillet og mangler kun 2 trophies på LBPK så har jeg platinum der også

 

Det jeg spiller nå er Ratchet And Clank 3 HD (PS3), Need For Speed Most Wanted (Vita), Assassins Creed 3 Liberation (Vita), LittleBigPlanet Karting (PS3), Okami HD (PS3) og Halo 4 (X360)

 

I neste uke kommer jo Assassins Creed 3 til PC, samt jeg får kansje tak i Sonic & All Stars Racing Transformed (PS3) og Disney Epic Mickey 2: The Power of Two (PS3) som Elkjøp har sendt til meg

 

Bare til å holde følge å spille enda mer!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Hvor mange platina har du sammenlagt nå da?

 

Jeg har kun 29 platinums. Det er fordi jeg spiller på ganske mange flere maskiner og PC. Hadde jeg hatt kun en PS3 hadde jeg nok hatt noe over 100 platinums :)

 

Idag så spiller jeg Star Ocean The Last Hope (PS3), Ratchet And Clank 3, Need For Speed Most Wanted (PS3) og Tales Of Graces f (PS3)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...