Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Det har blitt noen timer Final Fantasy IX i helga. Alltid hatt lyst til å prøve det, og med PSx emulator så ble det en positiv opplevelse.

 

Kjører de fleste PS2/PS1 spill på emulator jeg også ettersom at jeg er for lat til å "hooke" opp dem på tv'en. :p Uansett så er jo grafikken 10x bedre enn den er på konsoll.

Denne gaming riggen klarer lett å håndtere heftig med anti-aliasing og native.

 

Edit: Garry's Mod :3

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

^Det er vel bare å flytte save fila over i den nye save mappa.

 

Her går det fortsatt mye i det gamle.

Battlefield 3, Planetside 2 og Borderlands 2 som jeg faktisk prøvde for første gang i dag, å som er et fantastisk artig spill :) Skal se om man ikke får kjøpt Black Ops 2 den her uka å.

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

^Det er vel bare å flytte save fila over i den nye save mappa.

 

Her går det fortsatt mye i det gamle.

Battlefield 3, Planetside 2 og Borderlands 2 som jeg faktisk prøvde for første gang i dag, å som er et fantastisk artig spill :) Skal se om man ikke får kjøpt Black Ops 2 den her uka å.

 

Mulig om vi kunne spilt noe BF3 eller kanskje Planetside 2? Har lastet ned Planetside 2 og installert det men det funker ikke for en merkelig grunn.

Lenke til kommentar

Her går det i gamle PS1 spill og andre plattformer

Gjør alltid slik hver eneste jul. Going back to the past!

 

Samme her :)

Spiller alltid klassiske RPG i jula, vet ikke hvorfor, men passer bra å bruke kalde mørke vinterkvelder med et godt rollespill. Fullførte akkurat Chrono Trigger og har satt igang med Chrono Cross.

Lenke til kommentar

Her går det i gamle PS1 spill og andre plattformer

Gjør alltid slik hver eneste jul. Going back to the past!

 

Spiller daglig Crash Bandicoot 3 Warped (PS1), Medievil (PS1), Spyro The Dragon (PS1), Super Mario 64 (N64), Soul Reaver (Sega Dreamcast) og Soul Calibur (Sega Dreamcast)

 

Ingen dum idé og finne frem PS1 maskinen, skal jeg jaggu gjøre selv! Da blir det Spyro!! :D

 

Spiller for tiden:

 

Alone In The Dark 1 (Pc)

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...