Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har noen vilje til å svare meg? Hvem bryr seg egentlig, nesten ingen kommenterer hverandre jo.

 

Anyway: DRAGON AGE 2 (siste kapittel) THE WALKING DEAD (episode 4) RAINBOW SIX VEGAS 2

 

Jeg synes det er artig å se hva andre spiller, selv om jeg gjerne ikke kommenterer. Tipper det gjelder for mange andre også.

 

Spiller ZombiU på Wii U og Paper Mario: Sticker Star på 3DS.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er artig å se hva andre spiller, selv om jeg gjerne ikke kommenterer. Tipper det gjelder for mange andre også.

 

Spiller ZombiU på Wii U og Paper Mario: Sticker Star på 3DS.

 

Hvis du liker å se andre spille kan du sjekke ut min youtube side. Heter klifamous på youtube og spiller for det meste amnesia.

www.youtube.com/user/klifamous

Lenke til kommentar

har spilt War Z, utrolig bra værtfall når du spiller med mange. vi var en gruppe på 3 stk alle med M4 og nok ammo så kom en sinper å tok alle en for en kjlipt men sånn er jo spillet. veldig moro når du kommer i gunfights!

 

men det beste å føle på spenningen når man går rundt i verden, etter letting av våpen, mat og drikke og gear. du vet aldri hva du kan møte på!

 

anbefaler dette spillet!

 

vi i 4Hzgaming ser etter flere som har lyst til å spille dette sammen:) vi har TS og vi skal også sette opp en egen server til det å. bare å ta kontakt med meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...