Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gamezone skuffer aldri. Sitter her med Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants In Manhattan til XBone. Med tanke på hvor bra Transformers: Devastation ble kan dette bli stort. :D

 

EDIT: Jepp, dette skuffet ikke. Gameplay er knall, combat vanskelig å mestre, grafikken nydelig, og det støtter online co-op for opp til fire spillere hele veien. Genialt. :D Absolutt ikke et spill man bør overse bare fordi det er Ninja Turtles. Da kan man jo like gjerne overse Batman: Arkham Asylum fordi det bare er basert på en fjott fra en tegneserie.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Har vært sykemeldt en god stund nå, og ikke vært i stand til å spille noe som helst, men nå kan jeg endelig plukke opp spill igjen, så nå har jeg begynt på Far Harbor-DLCen til Fallout 4. Når alle achievementsene derfra er tatt (så jeg igjen har 100% på F4), skal jeg fortsette på Uncharted 2 på PS4 :)

Lenke til kommentar

Finner ikke så mye spennende spill fortida, så jeg rota fram min PS2 og spiller av og til Jak & Daxter: The precursor legacy  :D

A_Jak_and_Daxter.jpg

Dette er et av de spillene som fikk meg til å ha gaming som hobby. Så mange gode minner :)

 

Tilbake til tråden:

Jeg spiller mye Overwatch og WoW for tiden, men skal nå begynne å spille The Witcher 3 DLCen. Gleder meg :D

Lenke til kommentar

Har brukt siste tia med å pløye meg gjennom store deler av BloodRayne (2002) PS2, for første gang sia vår 2003. 

Vampyrberter i tettsittende kostymer, cheesy one-liners, dissende bryster og Nazi zombier i hopetalls var stor moro for 13 år sia, gjensynet derimot, mer irriterende enn underholdende og jeg gikk fort lei. 

Husker ikke en gang om jeg runda spillet forrige gang men det er snakk om et nokså ordinært slakt og skyt alt som rører seg type spill, og for å hale ut tia må du løpe litt frem og tilbake og leite frem forskjellige ting, så en kan komme seg til helvete videre i spillet.

Visste ikke at det kom et spill nr.2 men etter å ha sett gjennom noen videosnutter, tror jeg at det er best å la være.

BloodRayne er nå hvert fall overlegent filmene, og tror jeg kommer til å ende med en snill 4,5/10.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...