Gå til innhold

Bil - en slags penisforlenger?


Anbefalte innlegg

En av mine bekjente - jeg kan ikke akkurat kalle ham for kamerat, fordi jeg nærer en skarpslipt avsky til ham - har nettopp gått til anskaffelse av en flunkende ny bil, en BMW som glitrer pompøst og oppmerksomhetssykt i solskinnet. Han smiler hovent og kvalmt hver gang jeg ser ham. Noe som selvsagt bare nører ytterligere opp under hatet mitt til ham.

 

Noen ganger undrer jeg på om bil er en slags megalomansk penisforlenger. En kløktig oppfinnelse skapt av en mann med lav selvtillit som trengte et kompenseringsmiddel.

 

Det er jo vel og greit å kjøpe seg bil hvis man behøver et transportmiddel. Jeg har selv en enkel og skranglete bil. Den sviver kurrant nok, dog litt preget av alderdom.

 

Min tese lyder følgende - og ja, jeg er fullstendig klar over at dette vil vekke anstøt blant de mange barske mannfolka her inne som flittig polerer bilen sin som om det skulle vært snakk om en spåkule: Biler kan i noen tilfeller være penisforlengere?!

Endret av Intellektro
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Har dere røkt en hel plen hele gjengen eller? Hva har en bil med lengde på penis å gjøre?

TS:

Noen ganger undrer jeg på om bil er en slags megalomansk penisforlenger.

 

Edit: og vist du prøver å være morsom, ingen ler.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Jeg for min del synes det er mye viktigere at bilen ergrer naboer og sosialister.

 

 

This! Hvis det noensinne var en grunn til å bli rik og suksessfull, så er det denne, måtte det omhandle bil, hus, hage, båt o.s.v.

 

 

 

Han smiler hovent og kvalmt hver gang jeg ser ham. Noe som selvsagt bare nører ytterligere opp under hatet mitt til ham.

Det er mulig at han bare smiler og er glad/fornøyd med bilen og at din skarpslipte avsky for ham forvrenger hvordan du oppfatter ham?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Har dere røkt en hel plen hele gjengen eller? Hva har en bil med lengde på penis å gjøre?

hørt om metaforer?

 

hm nei har jo hørt ordet før da.kan du forklarre det til mei

 

metafor m1 (fra gr 'overføring') ord el. uttrykk som blir brukt i overført betydning, f eks speil i stedet for vannflate

Lenke til kommentar

Bilen min er en penisforlenger (metaforisk), uten at den kompensere for noe som helst :p

Kanskje høyden.. men thats it :tease: så har jo jeg hatt lyst til å eie en slik bil også da, da jeg var yngre (les: barn).

 

For de som ikke er interresert i bil, så ser jeg den at den kan være en penisforlenger, men de som er genuine interessert vil ikke se det som en penisforlenger. Men heller eie en slik bil av de riktige grunnene.

Lenke til kommentar

typisk eks: hummer

 

grunner til å ikke kjøpe en hummer:

1, bilen er så stor at den mange steder på veinettet i norge gjør seg ufremkommelig

2, økonomisk både på kjøpspris og drivstoff forbruk scorer den dårlig med sin 6,5Liter motor

3, 4x4 kassa og oppheng har vel en del ganger blitt demonstrert at andre klarer å gjøre bedre

 

grunner til å kjøpe en hummer:

1, forsøk på å "rope ut" at man har mer penger/vilje til å bruke penger enn vanlige mannen i gata til å både eie / drifte noe slikt

2, man digger amerikanske biler utover det vanlige folk synes er greit

3, kompansere for liten penis

 

har litt problemer med å finne andre grunner til å eie en hummer

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Penisforlenger" innebærer ikke at man nødvendigvis har liten penis i utgangspunktet, det er bare at den "blir forlenget". Du kan fint forlenge et 20 meter langt tau for å si det på en annen måte.

 

Haha, beste kommentaren jeg har lest på lenge! :D

 

Synes litt synd på Intellektro som må gå rundt å hate folk som har kjøpt ny bil jeg. Hadde noen kjøpt siste softisen i verden, hadde han sikkert hatet dem for det også. Softis er tross alt unødvendig og kun for egen glede og nytelse.

Lenke til kommentar

En av mine bekjente - jeg kan ikke akkurat kalle ham for kamerat, fordi jeg nærer en skarpslipt avsky til ham - har nettopp gått til anskaffelse av en flunkende ny bil, en BMW som glitrer pompøst og oppmerksomhetssykt i solskinnet. Han smiler hovent og kvalmt hver gang jeg ser ham. Noe som selvsagt bare nører ytterligere opp under hatet mitt til ham.

Misunnelig!

 

Misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig, misunnelig.

 

 

Jeg kjøper bil for min egen del, og om jeg har følsomme naboer - for å irritere dem. Nå går jeg rundt og drømmer om en 406 coupe, fordi den er så enormt pen. Med en dieselmotor som trekker under 0.5 per mil, slik at jeg har råd til å kjøre den også. Hva andre synes kommer i siste rekke, under hvor godt den egner seg som dopapir eller som blyant.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Flimzes har svaret som jeg skulle ut med. Måten du skriver på, er tegn på ren misunnelighet. Du hadde nok ikke skrevet det her, hvis du ikke mislikte han, eller i ditt tilfelle hatet han. La oss bare si at den er penisforlenger, la oss si at mannen har lav selvtillit. Han har i hvert fall klart å få deg til å hate han enda mer, tror nok det er din tur å finne en måte å forlenge penisen din på;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...