Gå til innhold

[Avsluttet] Akambrukerenes bilder - Juli 2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Unnskyld meg, kanskje jeg er litt surmaget her, men hva er det det går i når folk legger ut random pics i denne tråden som f.eks to pistoler eller annet tilfeldig tatt med mobilen?

Jeg mener at denne tråden bør være forbeholdt bilder man ønsker å vise fram fordi det forteller en historie og/eller har en kunstnerisk kvalitet der motivet eller belysningen/bilderedigeringen er spesielt.

 

Litt selektivitet er alt jeg ber om :thumbup:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Unnskyld meg, kanskje jeg er litt surmaget her, men hva er det det går i når folk legger ut random pics i denne tråden som f.eks to pistoler eller annet tilfeldig tatt med mobilen?

Jeg mener at denne tråden bør være forbeholdt bilder man ønsker å vise fram fordi det forteller en historie og/eller har en kunstnerisk kvalitet der motivet eller belysningen/bilderedigeringen er spesielt.

 

Litt selektivitet er alt jeg ber om :thumbup:

 

 

Det som er random for noen er ikke det for andre. Mange folk med mange ulike interesser innen foto her vettu :)

Endret av josteinsen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Unnskyld meg, kanskje jeg er litt surmaget her, men hva er det det går i når folk legger ut random pics i denne tråden som f.eks to pistoler eller annet tilfeldig tatt med mobilen?

Muligens litt surmaget; vi prøver å være åpne i denne tråden - den handler tross at om bilder vi holder med for tiden, og alle er ikke like flinke. Men jeg kan være enig i et uredigert bilde av to pistoler er noe smakløst i disse dager.

 

Jeg mener at denne tråden bør være forbeholdt bilder man ønsker å vise fram fordi det forteller en historie og/eller har en kunstnerisk kvalitet der motivet eller belysningen/bilderedigeringen er spesielt.

Det er nok litt strengt i forhold til trådens premisser; så det må i så fall bli et personlig krav.

 

Litt selektivitet er alt jeg ber om :thumbup:

Det kan det dog være lov å be om.

Lenke til kommentar

Jeg mener at denne tråden bør være forbeholdt bilder man ønsker å vise fram fordi det forteller en historie og/eller har en kunstnerisk kvalitet der motivet eller belysningen/bilderedigeringen er spesielt.

Det er nok litt strengt i forhold til trådens premisser; så det må i så fall bli et personlig krav.

Nå skal jeg ikke spore av tråden og gjøre det til en lang diskusjon, men i trådens startpost står det bl.a. følgende

"Det er ingen krav til kvaliteten til bildene, men det bør primært være bilder du er stolt av eller tror at andre har glede av å se."

 

Vil understreke at jeg synes at 99% av bildene er interessante bilder og at mine bilder er amatørmessig i forhold til de beste bildene, men i sannhetens navn er det mange bilder på mitt kamera jeg aldri kunne tenke meg å legge ut her. Derfor mener jeg at random ting som ligger på pulten foran deg på eller se hva jeg har kjøpt bilder ikke er spesielt interessante for andre å se.

 

Da har jeg avsporet nok og fått sagt min mening, så jeg setter sluttstrek her.

Endret av Azidops
Lenke til kommentar

Flotte motiver og nydelige farger, likte spesielt at metallet på nederste bildet hadde farget fra sollyset.

Pent, Kenta F1.8.

Takk til dere begge.

 

Skulle kanskje ha begrenset meg litt med opplastningen, det blir en uke til neste batch med film er ferdig.

 

Her er noen flere....

 

 

På Nøtterøysiden

 

 

På Tønsbergsiden

 

 

Åsgårdstrand

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...