Gå til innhold

[Avsluttet] Akambrukerenes bilder - Juli 2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til de av dere som er berørt på et eller annet vis etter fredagens hendelser; dere er i mine tanker!

 

Utrolig mange rørende bilder fra markeringer rundt omkring i landet her på de siste sidene. Sterkt, rørende, dokumenterende, nesten ikke til å tro, men også flotte bilder.

 

Har ikke hatt slike markeringer her jeg bor.

 

Jeg legger ut et bilde tatt nylig, min eldste datter er modell.

Det er brukt lensbaby muse og blenderring tilsvarende f/4.

 

For øvrig er dette mitt foreløpig eneste bidrag til lokalavisens sommerfotokonkurranse (som jeg vant i fjor)

 

5972034064_12e51cec67_z.jpg

Selbu-vals på flickr

  • Liker 3
Lenke til kommentar

mange flotte og rørende bilder, valgte å la kameraet være igjen under gårsdagens markering.

 

 

 

http://www.fotofashion.no/wp-content/gallery/shallow_def/img_8374-edit.jpg

 

første test med min nye einstein :)

 

Einstein with white 22 inc BeautyDISH, above camera

Canon 5D MKII with SIGMA 50MM F1,4 EX,

F 1,6

S 1/160sec

Iso 100

 

Stilig! Liker stemningen godt. Veldig pent gjennomført.

 

Hvordan er Einsteinen i praktisk bruk? Har vurdert å supplere småblitsene med én, men jeg synes det virker litt i overkant mye med alle de fancy funksjonene den tydeligvis har. Hvordan er den i praksis? Er den enkel og rask å betjene selv om det (tilsynelatende) er mye dilldall med den?

Lenke til kommentar

C₈H₁₀N₄O₂ den var veldig lett å bruke.. med mine gamle ab1600 så har jeg aldri kunne ha skutt med så lav blender tidligere.. der var minimum F5,6

 

Kjøpte med cyber commander iom at den var så og si alt for billig til å si nei til.. og den er en drøm.. Så bli å kvitte meg med skyportene og gå helt over til PCB sine.. så jeg får fjærnstyrt alle mine blitser.

 

5979349080_0c618207b6_o.jpg

Endret av DeViSoR
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Herlig kombinasjon av lys og dybdeskarphet, DeViSoR. Er det fordi den er svakere (enn AB1600), at Einstein kan gi deg så stor blender eller kan den rett og slett bare gå lavere, men samtidig gi deg nok power?

Endret av Bibbo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...