Gå til innhold

Saints Row: The Third - medietråd

Gjest Slettet+513

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513
Skrevet (endret)

Dette er den tredje traileren. Den avslører blant annet at spillet foregår litt inn i fremtiden.

Tror det blir ett bra spill mens man venter på noe fra GTA V.

Endret av Slettet+513
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Skrevet

Dette blir et bra spill, får håpe at de lager en helt ny by og ikke bruker samme by to ganger (Stilwater City).

Skrevet

Lurer på om det er en ny by i dette spillet. Mener jeg har lest det et eller annet sted.

Neida, gleder meg som en unge til SR3. Det ser virkelig fantastisk ut. Og med alt det faenskapet du kan finne på må det bare bli bra.

Skrevet

når har dette release?

Har aldri testet saints row serien, men den ser jo såvidt helgal ut i de to foregående utgivelsene. Tror nok jeg kommer til å teste dette her.

Får bare håpe at de ikke gjør spillet like linjært som GTAIV blei. Liker sandkasser hvor sanda flyter langt utover kantene.....det er da det er gøy

Gjest Slettet+56132
Skrevet

når har dette release?

Har aldri testet saints row serien, men den ser jo såvidt helgal ut i de to foregående utgivelsene. Tror nok jeg kommer til å teste dette her.

Får bare håpe at de ikke gjør spillet like linjært som GTAIV blei. Liker sandkasser hvor sanda flyter langt utover kantene.....det er da det er gøy

Spillet blir lansert den 15. november i fjerde kvartal 2011.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Hei. Jeg har hatt spillet siden tirsdag, og har kommet et lite stykke. Ser at man kan oppgradere "Strongholds", men har ikke fått muligheten til dette enda. Noen som vet når det kommer? Er det langt inn i spillet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...