Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenta mi lukter og smaker ekstremt i underlivet, normalt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men hvis ingen av vasketipsene fungerer så ville jeg sett på de tipsene som snakker om at det kan være sopp eller lignende.

 

Jeg har riktignok vært borti alt fra kjedelige og fullstendig uten smak via "akkurat riktig og enda mer opphissende smak" til de relativt plagsomme, men heldigvis ingen som har fått meg til å brekke meg...

Lenke til kommentar

Det skal som andre sier ikke smake vondt. Dette høres ut som dårlig hygiene eller sykdom.

 

Er det så ille som du beskriver er det helt klart noe alvorlig gale...

 

Det skal ikke lukte eller smake vondt...

 

JEG VET!!!

 

Høyst sannsynlig har kjæresten din en eller annen infeksjon, mest sannsynlig fra sopp...

 

Høres jo litt snålt ut kanskje, men det er veldig vanlig og hun trenger ikke oppleve noen spesielle symptomer utover da at det kan rive litt i nesen.

 

Du kan jo få henne til å ta en kur med Canesten som er helt ufarlig å teste selv om hun ikke hadde sopp.

Lenke til kommentar

har lest en plass at å drikke vann skal være med på å gjøre smaken og lukten mindre kraftig. det var noe annet også som kunne være med på å lette opp på lukten. nå finner jeg jo selvsagt ikke igjen linken til dette, men husker å ha lest det på msn.no (så man kan jo stille seg litt kritisk da kanskje) men lukt og smak varierer fra person til person, men generelt vil nok en underlivssåpe være og anbefale. Hos min dame er ikke dette et problem, så vet ikke om "kjerringtipsene" øverst fungerer i det hele tatt, men det i tillegg til såpen kan jo være verdt et forsøk. ;)

 

Edit: men hvis det er så ille som du kanskje beskriver, og som de andre nevner ovenfor, kan det jo faktisk også være en soppinnfeksjon.

Endret av cake
Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

Hmm. Når det lukter mer, jo våtere henne er så tyder det på noe feil.

 

Du må kjøpe en dr.greve underlivsåpe og en douchebag, sånn som du fyller med vann, stikker opp i vagina og sprute masse vann opp i vagina, gjør det om og om igjen til vannet som kommer ut er klart.

Lenke til kommentar

Hmm. Når det lukter mer, jo våtere henne er så tyder det på noe feil.

 

Du må kjøpe en dr.greve underlivsåpe og en douchebag, sånn som du fyller med vann, stikker opp i vagina og sprute masse vann opp i vagina, gjør det om og om igjen til vannet som kommer ut er klart.

Så du vil at det skal bli verre?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

Hmm. Når det lukter mer, jo våtere henne er så tyder det på noe feil.

 

Du må kjøpe en dr.greve underlivsåpe og en douchebag, sånn som du fyller med vann, stikker opp i vagina og sprute masse vann opp i vagina, gjør det om og om igjen til vannet som kommer ut er klart.

Så du vil at det skal bli verre?

 

Hvordan kan det bli værre? Med en douchbag får henne rensket opp i uhumskhetene der nede.

Lenke til kommentar

Hmm. Når det lukter mer, jo våtere henne er så tyder det på noe feil.

 

Du må kjøpe en dr.greve underlivsåpe og en douchebag, sånn som du fyller med vann, stikker opp i vagina og sprute masse vann opp i vagina, gjør det om og om igjen til vannet som kommer ut er klart.

Så du vil at det skal bli verre?

 

Hvordan kan det bli værre? Med en douchbag får henne rensket opp i uhumskhetene der nede.

Da blir det verre, såpe inne i vaginaen tørker ut slimhinnen og gjør det lettere for henne å få sopp og andre infeksjoner samt hun fort kan få rifter pga tørr hud.

 

Som jeg nevnte isted så er en canesten kur det hun trenger, man kan godt få sopp av overdreven renslighet.

Fungerer ikke canesten så ma hun bruke vivag piller/ampuller kjøpt på apoteket. Disse inneholder bakterier som bidrar til å normalisere ph i vagina.

 

Du skjønner?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

Hmm. Når det lukter mer, jo våtere henne er så tyder det på noe feil.

 

Du må kjøpe en dr.greve underlivsåpe og en douchebag, sånn som du fyller med vann, stikker opp i vagina og sprute masse vann opp i vagina, gjør det om og om igjen til vannet som kommer ut er klart.

Så du vil at det skal bli verre?

 

Hvordan kan det bli værre? Med en douchbag får henne rensket opp i uhumskhetene der nede.

Da blir det verre, såpe inne i vaginaen tørker ut slimhinnen og gjør det lettere for henne å få sopp og andre infeksjoner samt hun fort kan få rifter pga tørr hud.

 

Som jeg nevnte isted så er en canesten kur det hun trenger, man kan godt få sopp av overdreven renslighet.

Fungerer ikke canesten så ma hun bruke vivag piller/ampuller kjøpt på apoteket. Disse inneholder bakterier som bidrar til å normalisere ph i vagina.

 

Du skjønner?

 

Jeg har aldri sagt at henne skal ha såpe opp i vaginaen, tvert i mot. Det står at det skal være vann i douchebagen, ingenting mer.

 

Dr Greve såpen er for overfladisk vask av kjønnsorganet.

Lenke til kommentar

Hmm. Når det lukter mer, jo våtere henne er så tyder det på noe feil.

 

Du må kjøpe en dr.greve underlivsåpe og en douchebag, sånn som du fyller med vann, stikker opp i vagina og sprute masse vann opp i vagina, gjør det om og om igjen til vannet som kommer ut er klart.

Så du vil at det skal bli verre?

 

Hvordan kan det bli værre? Med en douchbag får henne rensket opp i uhumskhetene der nede.

Da blir det verre, såpe inne i vaginaen tørker ut slimhinnen og gjør det lettere for henne å få sopp og andre infeksjoner samt hun fort kan få rifter pga tørr hud.

 

Som jeg nevnte isted så er en canesten kur det hun trenger, man kan godt få sopp av overdreven renslighet.

Fungerer ikke canesten så ma hun bruke vivag piller/ampuller kjøpt på apoteket. Disse inneholder bakterier som bidrar til å normalisere ph i vagina.

 

Du skjønner?

 

Jeg har aldri sagt at henne skal ha såpe opp i vaginaen, tvert i mot. Det står at det skal være vann i douchebagen, ingenting mer.

 

Dr Greve såpen er for overfladisk vask av kjønnsorganet.

Vann eller intimsåpe i vaginaen spiller ingen rolle. Det blir ikke bra uansett. http://en.m.wikipedia.org/wiki/Douche

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...