Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenta mi lukter og smaker ekstremt i underlivet, normalt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

som jente hadde jeg blitt glad om typen min sa ifra, om det hadde skjedd med meg...

er det en soppinfeksjon, så er det jo greit å vite om det før man står der med et helt herpa underliv. Og da er det jo fint om kjæresten har lagt merke til det og kan si ifra.

 

Tror ikke jenta di blir fornærma. Det er vel bedre om du sier fra, og det faktisk er en soppinfeksjon. Da blir hun jo takknemlig for at du la merke til det, og bryr deg om helsa hennes... enn å ta det så 'lite alvorlig' at du ikke tør å si ifra.

 

Selvfølgelig, det kan bare være hennes naturlige lukt og smak, eller dine smaksløker som ikke helt vil være med. (selv om jeg tviler, hvis det virkelig lukter og smaker høgg)... da har du ihvertfall vist henne at du bryr deg om helsa. Hun må nok uansett stikke til legen, og viser det seg at det ikke er sopp, så kan hun jo uansett spørre om råd/behandling for å få fjernet den vonde smaken/lukta.

 

Så må du selvfølgelig la henne vite at du kun forteller henne dette fordi du ønsker henne det beste.. ikke for å være slem eller ekkel...

 

er ikke noe vits i å prøve å finne på unnskyldninger og ro seg unna...

men selvfølgelig, en liten hvit løgn skader jo ikke, hvis du ønsker å gå den veien :p

 

Men med mindre hun har verdens dårligste selvtillitt så trur jeg nok det skal gå bra å bare fortelle det til henne på en grei måte.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...