Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenta mi lukter og smaker ekstremt i underlivet, normalt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den har et formål, og er ikke begrenset til rensing av vagina. Man kan også rense andre kroppsåpninger med den. Leste du på noe av det i den linken jeg postet?

 

Rett skal være rett - I visse tilfeller der man ikke finner sopp eller infeksjoner så blir man anbefalt å bruke en sonde (eller hva det heter) - et tynt plastrør med 2 åpninger i tuppen, til å føre helt opp i vagina og skylle med rent vann noen ganger, men ikke over lengre tid.

Lenke til kommentar
Den har et formål, og er ikke begrenset til rensing av vagina. Man kan også rense andre kroppsåpninger med den. Leste du på noe av det i den linken jeg postet?

 

Rett skal være rett - I visse tilfeller der man ikke finner sopp eller infeksjoner så blir man anbefalt å bruke en sonde (eller hva det heter) - et tynt plastrør med 2 åpninger i tuppen, til å føre helt opp i vagina og skylle med rent vann noen ganger, men ikke over lengre tid.

Sant det ja, men man bør prøve canesten og vivag før man begynner å rense for mye opp i vaginaen, den er jo selv rensende.

Lenke til kommentar

Er vel et kjent faktum at kvinner kan oppleve såkalt illeluktende utflod etc. Hva med å prøve såpemiddelet Dr. Greve i første omgang og virkelig skrubbe godt, og deretter ta et besøk til fastlegen om problemet ikke avtar?

 

Og husk å foreslå dette for henne med et høyt nivå av diskresjon, så klart :)

Lenke til kommentar

Er vel et kjent faktum at kvinner kan oppleve såkalt illeluktende utflod etc. Hva med å prøve såpemiddelet Dr. Greve i første omgang og virkelig skrubbe godt, og deretter ta et besøk til fastlegen om problemet ikke avtar?

 

Og husk å foreslå dette for henne med et høyt nivå av diskresjon, så klart :)

Skrubbe? :ermm:

 

Sannsynligvis har ikke trådstarter direkte og inngående kjennskap til kjæresten sine vaskerutiner nedentil. Beste ville være å ta opp det at det er sterk lukt og smak, men ikke nødvendigvis komme med forslag om å vaske og skrubbe. For alt vi vet kan det være overdreven vasking med intimsåpe som har ført til problemene med lukt i første omgang.

 

Med mindre jenta er bifil/lesbisk eller har eksperimentert med samme kjønn, har hun sannsynligvis ikke fått lukte og smake direkte på en annen vagina, så for alt hun vet kan det være at lukten hun kjenner er normal. Ikke overraskende med alle fiske- og rekevitsene om kvinners underliv.

 

Men, trådstarter, velg dine ord med omhu så du ikke fornærmer henne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Er det så forbanna vanskelig å planlegge en løsning for dette problemet? Det er jo bare til å ta med en egnet sjampo, Dr Greve er visst foreslått. Så spør du kjæresten din om dere skal dusje sammen, så kan du komme med et forslag der du for eksempel vasker henne, så kan hun få vaske deg. Imens du gjør dette, så utfører du operasjonen, altså vasker der du vil særlig vaske.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hjelper lite det Tricell, hvis hun har f.eks sopp. Vasking skal skje utvendig, ikke innvendig, og da blir det lukt og smak deretter uansett om man vasker godt. Så din løsning er kun ved dårlig hygiene og kan gjøre vondt verre hvis det er pga overdrevet hygiene f.eks

 

Da omdirigerer vi planen, og TS kan bruke den at han er bekymret for henne, og vil at hun skal til legen for å ta en sjekk. Unnskyldningen kan være at TS var med noen kamerater, så ble denne slikkingen et samtale emne, og så kom dere inn på at det ikke var dårlig lukt og smak hos de andre jentene. Deretter kan du like gjerne legge til at den ene jente til kameraten har hatt det samme, og hun gikk til legen, så ble hun kvitt problemet osv.

 

Nå har jeg kommet med en løsning for dårlig hygiene og for sopp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Lite god løsning - det er ille nok at hun får tilbakemelding om lukt (ømfintlig tema) og der bør man trå varsomt og omsorgsfull istedet for å fortelle at guttaboys har diskutert hennes 'stank' og ille smak. Hold gutta borte fra det.

 

Men si det på en pen måte og lege er anbefalt for lenge siden her ^^

 

Nei gutta vet ikke om problemet jenta til TS har, for det fortalte du aldri. Men det var "liksom" de som fortalte deg om det.

 

Jeg regner med at det er ikke bare til å gå til legen med jenta på dette. Du må ha en forklaring, og da kan du bruke den at du er bekymret og det er for hennes egen sikkerhet.

 

Ellers kan jenta oppfatte det som kritikk, at du driver å spekulerer i at hun er ekkel, og vil at hun skal til legen osv. Dette må vi unngå.

Lenke til kommentar

Er vel et kjent faktum at kvinner kan oppleve såkalt illeluktende utflod etc. Hva med å prøve såpemiddelet Dr. Greve i første omgang og virkelig skrubbe godt, og deretter ta et besøk til fastlegen om problemet ikke avtar?

 

Og husk å foreslå dette for henne med et høyt nivå av diskresjon, så klart :)

Skrubbe? :ermm:

 

Sannsynligvis har ikke trådstarter direkte og inngående kjennskap til kjæresten sine vaskerutiner nedentil. Beste ville være å ta opp det at det er sterk lukt og smak, men ikke nødvendigvis komme med forslag om å vaske og skrubbe. For alt vi vet kan det være overdreven vasking med intimsåpe som har ført til problemene med lukt i første omgang.

Hehe, "skrubbe" var en overdreven kommentar, jeg mente bare at ordentlig hygiene (om hun ikke har det allerede) er et alternativ som bør prøves ut. Og det burde prøves ut før legebesøk :)

 

Aner ikke hvordan TS skal finne ut noe om kjærestens vaskerutiner, men det er jo en sannsynlighet for dette er noe hun faktisk er dårlig til. Det er jo ikke noe man lærer noe sted, annet enn fra foreldre som tør å snakke med ungene sine om dette. Og hygiene nedentil er vel desto viktigere for jenter enn gutter kan jeg tenke meg, sett fra et anatomisk ståsted.

 

Det er riktig at overdreven hygiene kan føre til problemer, men jeg tviler på at det er tilfellet her. Uansett kan man like gjerne si "For alt vi vet skyldes problemene dårlig hygiene," det kan faktisk sies om alt, og det er ikke akkurat et godt argument. Her er gode råd dyre, og det hjelper jo ikke å kritisere råd som blir gitt. Kjernen av problemet er jo dårlig lukt/smak, og dette må selvfølgelig jenten få vite om på en eller annen måte som du sier, men deretter må man jo løse problemet.

 

Edit: Likte veldig godt BuffyAnneSummers' forslag, å antyde at begge kan ha det samme problemet, og slik går man gjennom det sammen.

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar
Kan jo bare si at du selv tror du har fått sopp og at begge to burde sjekke seg selv for å være sikre.

 

Ja, ikke dumt - kan si man kjenner en litt rar lukt av penis etter at man har holdt på og når man er på toalett etterpå, litt senere. Det tror du kan være sopp og det er litt vanskelig å vite hvem av dem som har det, eller kanskje begge - vi drar til legen og får sjekka det. Kan man ikke bli steril av det også .... la oss undersøke dette snarest

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Kan jo bare si at du selv tror du har fått sopp og at begge to burde sjekke seg selv for å være sikre.

 

Ja, ikke dumt - kan si man kjenner en litt rar lukt av penis etter at man har holdt på og når man er på toalett etterpå, litt senere. Det tror du kan være sopp og det er litt vanskelig å vite hvem av dem som har det, eller kanskje begge - vi drar til legen og får sjekka det. Kan man ikke bli steril av det også .... la oss undersøke dette snarest

 

Jeg tenkte på det samme, men jeg tror ikke jenta kjøper den, ifølge TS så har han slikket jenta, mens jenta har sugd han. Derfor ville jenta også ha reagert. Men TS vet at det er ingenting som feiler han, eller det er ihvertfall ikke nevnt i tråden.

 

Dette er nok den beste løsningen dersom jenta kjøper den, men jeg tviler.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...