Gå til innhold

HW-fotball 2011


Lemon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke så bevandret med de andre. Den på Aker Brygge er stor og romslig, dessuten kan vi nyte bryggelivet om det er pent vær i etterkant også.

 

De bruker også å ha ballonger der! :D

Tror du forresten de har ledig plass til 20-30 nerder på en lørdags ettermiddag når jeg ringer såpass sent?

Lenke til kommentar

Ved hjelp av teip, eller?

 

Heliumballonger er gøyalt, selv om jeg aldri tror jeg har prøvd å puste helium. Det må prøves! :D Man blir ikke for gammel til å være barnslig, eller hva?

Ikke ved hjelp av teip nei. Knip av på tuppen hvor du knytte ballongen. Stikk/skjær av tuten. Begynn å innhaler. :)

Tror du forresten de har ledig plass til 20-30 nerder på en lørdags ettermiddag når jeg ringer såpass sent?

Har ikke snøring. Bruker å være fullt der selv på en torsdagskveld, så kryss fingrene.

Jobber på restaurant og begynner å bli RIMELIG lei av å stå å blåse opp ballonger for skoleklasser som skal ha 3 ballonger per elev for å puste helium til de blir bå i trynet! I tilegg til at jeg er LEI, LEI, LEI av ballonger :p

Jeg jobber med data dag ut og dag inn, men betyr ikke at jeg blir lei. Du gjør noe feil, med andre ord.

Lenke til kommentar

For å si det sånn: Jeg er innmari interessert i steder som kan være med på å servere 20+ forumnerder på én dags varsel. (Har så langt 45 interesserte.) Dumme vær.

 

Ohh... yeah, må nok dessverre melde om at jeg ikke kommer :(

Sånn er det når man har jobb og Oslo er mer enn 10 minutter unna :p

Oh well. Vi tar det i Drammen en gang!

Lenke til kommentar

Peppes noteres.

 

Og jeg vil nok en gang poengtere at jeg trenger bekreftelser/avbud fra alle for å kunne reservere riktig antall plasser... Jeg vet dere leser PM-ene deres. :ninja:

 

(Jeg veit jeg virker litt nazi nå, men jeg blir stresset av restaurantreservasjon så sent. :---( Jeg er fortsatt glad i dere.)

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...