Gå til innhold

HW-fotball 2011


Lemon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Status for meg og min mannedate Vowels er at jeg og han skal sitte å drikke Fernet Branca hjemme hos han for å manne oss opp for å møte dere. Må vel ha et par innabords og vi regner med å starte drikkinga et sted rundt 1400 tiden.

 

Så jeg regner med å ha en promille rundt 3,4 klokken 14:17.

Lenke til kommentar

Status for meg og min mannedate Vowels er at jeg og han skal sitte å drikke Fernet Branca hjemme hos han for å manne oss opp for å møte dere. Må vel ha et par innabords og vi regner med å starte drikkinga et sted rundt 1400 tiden.

 

Så jeg regner med å ha en promille rundt 3,4 klokken 14:17.

Jeg skal tømme ei flaske vin mens jeg ser på at de andre spiller, så vi ligger vel ca. likt der. Vi spiser i femtida. Være med på det, eller møtes senere?

 

Slimda: Jeg ringer TGIF og hører om de har noe ledig, Peppes er backup. Tenker jeg ringer nå. Tar høyde for et par flere enn de som har svart.

 

 

Lenke til kommentar

Aldri opplevd noe bra med Fridays. Rå burgere, smaksløse natchos og sinnsykt dyr øl. Dårlig service har vi også fått. Føles som om man betaler for varemerket Fridays og ikke kvalitet. Men, yeah, det er bare å spise der. Jeg, for min del, spiser isåfall et annet sted. Skal aldri legge igjen en krone hos Fridays.

Lenke til kommentar

Har sittet og prøvd å komme gjennom hos TGIF i ti minutter nå. Prøver en siste gang før jeg ringer Peppes.

Oda, jeg trenger nr ditt. Jeg blir ikke med på selve fotballen i morra, ser det ut til, men jeg blir med på foring etterpå. Da er det greit å få ringt og finni ut hvor dere er.

Haha, jeg har akkurat sendt melding til Jonas og bedt om ditt. 91358618, skriver deg opp på fôring.

 

Veit du forresten noe om Iceman?

 

Also: Good news, everyone!

goodnews.jpg

 

Etter en særdeles hyggelig samtale med ei trøndersk dame har vi reservasjon på Peppes i Stortingsgaten i morra klokka 17.00.

 

 

 

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Haha, jeg har akkurat sendt melding til Jonas og bedt om ditt. 91358618, skriver deg opp på fôring.

Good shizzle, da taker eg kontakt i morgo rett før 5 en gang.

 

edit:

Jeg hadde visst nr ditt fra før av. Hvorfor? :ph34r:

 

 

Veit du forresten noe om Iceman?

Det er han som manipulerte meg med sin sølvtunge til å droppe fotball og heller sitte hos han med litt god whisky før spisingen, så ja, han blir også kun med på eting.

Endret av BTK Nyhus
Lenke til kommentar

Aldri opplevd noe bra med Fridays. Rå burgere, smaksløse natchos og sinnsykt dyr øl. Dårlig service har vi også fått. Føles som om man betaler for varemerket Fridays og ikke kvalitet. Men, yeah, det er bare å spise der. Jeg, for min del, spiser isåfall et annet sted. Skal aldri legge igjen en krone hos Fridays.

 

DA kan ikke du ha smakt Jack Daniel's New York Steak & Shrimp.

post-90990-0-26720200-1308333394_thumb.jpg

 

For øvrig aldrig hatt noen negative erfaringer med Friday's som ligger ved Saga kino.

 

Aker Brygge-Friday's er ikke jeg heller så glad i.

Lenke til kommentar

Jeg hadde visst nr ditt fra før av. Hvorfor? :ph34r:

Fordi du elsker meg? Ja?

Det er han som manipulerte meg med sin sølvtunge til å droppe fotball og heller sitte hos han med litt god whisky før spisingen, så ja, han blir også kun med på eting.

Åh, den sniken!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...