Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Call of Duty Black Ops 2 i full HD i 60fps...BOOOM der ble det solgt noen millioner Wii U maskiner.

Bare markedsføringstriks. PS3 kjører Black Ops 1 i 960*544= 0.52 megapixler mens 360 har 1040*608= 0.63 megapixler. Skal Wii U kjøre i 1920*1080= 2.1 megapixler må den altså være 4 ganger kraftigere enn PS3 og 360.

 

Wii U er vel 4x kraftigere enn PS3 og 360 da. Jeg ser ikke noe merkelig med det, bortsett fra noen tåpelige rykter. Jeg synes det ville vært mer oppsiktsvekkende om Activision serverte en direkte løgn for pressen.

Lenke til kommentar

Call of Duty Black Ops 2 i full HD i 60fps...BOOOM der ble det solgt noen millioner Wii U maskiner.

Bare markedsføringstriks. PS3 kjører Black Ops 1 i 960*544= 0.52 megapixler mens 360 har 1040*608= 0.63 megapixler. Skal Wii U kjøre i 1920*1080= 2.1 megapixler må den altså være 4 ganger kraftigere enn PS3 og 360.

 

Wii U er vel 4x kraftigere enn PS3 og 360 da. Jeg ser ikke noe merkelig med det, bortsett fra noen tåpelige rykter. Jeg synes det ville vært mer oppsiktsvekkende om Activision serverte en direkte løgn for pressen.

Det er ikke en direkte løgn, det er helt sant som han sier at signalet fra Wii U til skjermen er 1080p. Men det gjør PS3 og 360 også. Og det betyr på ingen måte at konsollen rendrer i 1080p internt.

Lenke til kommentar

hRFOl.jpg

 

Virker som Sega fortsatt har en finger med i spillet.

 

Største eksklusive tittelen som er annonsert av third party til nå. Ikke en stortittel salgsmessig, men absolutt en systemselger for hardcore-spillere i ordets rette forstand.

 

Platinum Games er et selskap Nintendo bør tenke på å kjøpe. De deler mye av den samme visjonen som Nintendo, men lager samtidig en type spill Nintendo ikke lager selv.

Lenke til kommentar

Sega har sagt via twitter at de bare er med fordi de eier IP-en. Nintendo finansierer spillet.

 

Ellers så bør de ikke kjøpe selskapet - da kan alle bare forsvinne. De bør heller fortsette slik som nå, og lage spill i samarbeid med dem, så slipper de å kjøpe noe som kan ende opp med å være verdt null om noen få år. Dette har jo delvis skjedd med Retro - folkene der jobber jo nå på Halo 4 - så tror nok Nintendo vil være veldig forsiktige før de kjøper opp flere studioer.

Lenke til kommentar

Ellers så bør de ikke kjøpe selskapet - da kan alle bare forsvinne. De bør heller fortsette slik som nå, og lage spill i samarbeid med dem, så slipper de å kjøpe noe som kan ende opp med å være verdt null om noen få år. Dette har jo delvis skjedd med Retro - folkene der jobber jo nå på Halo 4 - så tror nok Nintendo vil være veldig forsiktige før de kjøper opp flere studioer.

Nintendo burde i såfall gi de full kreativ frihet og ikke diktere hva de skal lage, noe jeg tror er grunnen til at folk forlot Retro nå og Rare i sin tid. Men mulig et kontraktfestet samarbeid på linje med hva Sega har hatt de siste årene med de er den beste løsningen.

Lenke til kommentar

hRFOl.jpg

 

Virker som Sega fortsatt har en finger med i spillet.

 

Største eksklusive tittelen som er annonsert av third party til nå. Ikke en stortittel salgsmessig, men absolutt en systemselger for hardcore-spillere i ordets rette forstand.

 

Platinum Games er et selskap Nintendo bør tenke på å kjøpe. De deler mye av den samme visjonen som Nintendo, men lager samtidig en type spill Nintendo ikke lager selv.

Dæven døtte sykkelstøtte, uventet og fantastisk. Elsket originalen til døde, ikke noe annet på Wii U jeg kan tenke meg mer akkurat nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...