Crazy Joe Davola Skrevet 23. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) Jeg må si lyden på Toki Tori på Wii U er amazing måtte skru ned kraftig på anlegget her gitt Bare for å nevne det,Toki Tori er veldig artig. Ganske enkelt i starten før det går over til å bli ganske utfordrende. Vet ikke hva det koster på Wii U, men på Steam kan man nå få det for 3-4 kroner. Lett verdt det. Edit: Wii U High-Capacity Batteries Now Available in US Spent på om det kommer hit. Endret 23. desember 2013 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) Original batteripakke har ligget på Amazon i en god del uker, men usikker på om du har fått sendt den til Norge.http://www.amazon.com/Wii-U-Game-Pad-Battery-Pak/dp/B00EZPU0E2/ref=sr_1_9?ie=UTF8&qid=1387828718&sr=8-9&keywords=wii+u+gamepad+battery EDIT: Muligens importvare, siden prisen i Nintendo sin egen butikk er langt mindre. Endret 23. desember 2013 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Bone Skrevet 23. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2013 Huff.. Etter å ha rundet LEGO City Undercover ikke lenge etter det kom ut, sitter jeg nå og prøver å få gjort alt som skal gjøres.. Fy f... det er mye å gjøre! Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 23. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2013 The 5 best Nintendo Wii U games so far Meet the must-buy titles for Nintendo's two-screen console SUPER MARIO 3D WORLD PIKMIN 3 DEUS EX: HUMAN REVOLUTION: DIRECTOR’S CUT RAYMAN LEGENDS ZOMBIU http://www.stuff.tv/wii-u/nintendo-wii-u-5-best-games-2013/feature Er visst ekstra salg i eshoppen fra 26-12, Zombie U bla. til 9,99 Euro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 24. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2013 God jul alle nintendoglade mennesker Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 24. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2013 Bare for å nevne det,Toki Tori er veldig artig. Ganske enkelt i starten før det går over til å bli ganske utfordrende. Vet ikke hva det koster på Wii U, men på Steam kan man nå få det for 3-4 kroner. Lett verdt det. Edit: Wii U High-Capacity Batteries Now Available in US Spent på om det kommer hit. Kosta meg 8 kroner på Wii U koster 16 kr på salg men jeg hadde 8 kr i funds fra før av og ja det starter lett men blir utfordrene etterhvert og spesielt hard nivåene. Håper også de High capacity batteriene kommer hitover etterhvert. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 Hvor mye koster en ny gamepad? Jeg spilte med noen som var passe fulle i dag, og gamepaden smalt to ganger i gulvet etter å ha blitt kastet ut av hendene på en person to ganger. Det ser ut til at den tåler en del da den tilsynelatende ikke ser ut til å ha blitt skadet, og i og med at barn er en stor målgruppe, men kan vedde på at den vil bli skadet før eller siden. Dette er en av de negative tingene jeg så får meg når jeg kjøpte konsollen. Den er så avhengig av den kontrollen også til partyspill (prøvde å starte uten), den koster mye, og det ser ikke ut til at den er lett å få tak i. Med wii mote eller andre kontrollere så er det bare å kjøpe en ny, og de tåler nok mer enn en tablet. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 Finnes ikkje i laussalg, men dei ligger på ca 1200 - 1300 på ebay, så pass godt på den. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 Det ble visst Wind Waker HD og Rayman Legends sikret i huset. Blir mye morra med det Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 Finnes ikkje i laussalg, men dei ligger på ca 1200 - 1300 på ebay, så pass godt på den. Jeg har hørt noe om at man kan kontakte Nintendo å få kjøpt dem som tilbehør om de blir ødelagt for en viss sum. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 Flere enn meg som sliter med eShop og onlinespilling? Er på nett og miiverse funker.. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 Flere enn meg som sliter med eShop og onlinespilling? Er på nett og miiverse funker.. Jepp. Skulle sjekke om Rayman Legends salget var live på eShop. Kommer ikke inn. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 Er det jeg som er dum, eller det noe helt latterlig med Super Mario U? Jeg får spilt singleplayer med pro-controlleren, og paden.. Men, får IKKE bruke dem samtidig når vi skal spille to sammen?? Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 Enkelte baner krever Gamepad Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) Mulig.. Men, jeg får ikke valgt pro-kontrolleren og gamepaden som player 1 og 2! Edit: Er det noen som får det til? Endret 25. desember 2013 av Bone Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 Tudor believes that despite the disparity in polygon-pushing power, Nintendo's platform will offer something unique that can't be experienced elsewhere. "The Wii U is more than capable of providing the core Project CARS experience. http://www.redbull.com/us/en/games/stories/1331625870374/project-cars-the-ultimate-racing-game Ja la oss håpe det er et spill de har jobbet godt med og at det spiller bra. 1 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 Når tid oppdaterer eShop? Rayman Legends skal visstnok komme på salg fra i morgen, men jeg vet ikke når tid eShop oppdaterer. Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 Store problemer med eShop i dag ja, Kanskje mange som har fått Wii U i Julegave og salget gjør at serveren til Nintendo er overbelastet. Har ikke kommet meg inn en eneste gang :/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 (endret) samme her. irriterende, fikk Zelda utgaven i julegave og får ikke gått og laste ned spillet. ZombiU er så vanskelig. Endret 25. desember 2013 av Bytex Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 samme her. irriterende, fikk Zelda utgaven i julegave og får ikke gått og laste ned spillet. ZombiU er så vanskelig. ZombiU tok litt tid å komme skikkelig inn i, følte jeg. men ikke gi opp! Du verden for et glimrende spill! Det er lenge siden jeg ble så hektet på et enspiller-spill. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå