Gå til innhold

ArmA 3 - Diskusjon


Anbefalte innlegg

Noen som har testet Altis Life? Hahahah, holdt på å flire meg ihjæl når jeg testet det. Folk tar det så jævlig seriøst og de oppfører seg som om det var i virkeligheten. Måten de går rundt på å prater. Helt latterlig. Typiske no-life virgins. xD

 

Ble dårlig stemning på serveren igår, når jeg fikk stjelt en LMG fra en purk og drepte alle politi folka.

Ellers så var det en veldig kul mod.

 

 

 

Nå er jo greia med Altis Life å rollespille er det ikke? Da er det jo ikke rart at man lever seg inn i karakteren.

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har testet Altis Life? Hahahah, holdt på å flire meg ihjæl når jeg testet det. Folk tar det så jævlig seriøst og de oppfører seg som om det var i virkeligheten. Måten de går rundt på å prater. Helt latterlig. Typiske no-life virgins. xD

 

Ble dårlig stemning på serveren igår, når jeg fikk stjelt en LMG fra en purk og drepte alle politi folka.

Ellers så var det en veldig kul mod.

Hahaha ja er ikke rart det blir dårlig stemning når du gjør det :p

 

De fleste Altis Life serverne vil at du skal rollespille.

Hvis du ikke gjør det, så kan du bli kicket fra serveren i noen veldig få tilfeller.

 

Ganske sikker på at det pleier å komme en pop up boks med informasjon om akkurat dette når man logger inn.

Lenke til kommentar

 

Noen som har testet Altis Life? Hahahah, holdt på å flire meg ihjæl når jeg testet det. Folk tar det så jævlig seriøst og de oppfører seg som om det var i virkeligheten. Måten de går rundt på å prater. Helt latterlig. Typiske no-life virgins. xD

 

Ble dårlig stemning på serveren igår, når jeg fikk stjelt en LMG fra en purk og drepte alle politi folka.

Ellers så var det en veldig kul mod.

 

 

 

Nå er jo greia med Altis Life å rollespille er det ikke? Da er det jo ikke rart at man lever seg inn i karakteren.

 

Er klar over det. Men det er bare så utrolig morsomt og se på. De aller fleste som spiller der inne er 11-16år også, med pipestemme, som gjør det enda morsommere. Samme i Arma2 takistan life også. :p

Var en som var på gråten nesten, fordi jeg stalka de lenge, uten å si noe. ^^

Jeg spiller der for PvP sin skyld. Rane politiet og banker osv. Gidder ikke å leke mor å far som de fleste der inne gjør.

 

Men det er mange admins som ødelegger, da de er politi og spawner inn tankser og helikopter. En brukte god mode også.

 

Serveren jeg spiller på er det lov å drepe, men ikke å gå rundt å leke massaker, da blir du kicked/banned.

 

Lenke til kommentar

Noen som har testet Altis Life? Hahahah, holdt på å flire meg ihjæl når jeg testet det. Folk tar det så jævlig seriøst og de oppfører seg som om det var i virkeligheten. Måten de går rundt på å prater. Helt latterlig. Typiske no-life virgins. xD

 

Ble dårlig stemning på serveren igår, når jeg fikk stjelt en LMG fra en purk og drepte alle politi folka.

Ellers så var det en veldig kul mod.

Hehe, viktig å vise dem livets harde realiteter! Bare si ifra hvis du trenger en buddy til å bølle litt ;)

Lenke til kommentar

Helt ærlig tror jeg ikke det er så viktig for "gaming Norge" å få en slik mod. Klart det er kult, men det viktige er deltakerne og ikke utstyret.

Så klart er det ikke det viktigste, men det gjør det mer artig å spille, det lokker også til seg Norske gamere å se at i dette spille kan du spille som Norge som mange finner kult.

Blir modden bra lokker den til seg andre moddere som kan lage mods, ikke bare til arma men til Counter strike, Battlefield og andre store spill.

Så du ser bare en mod kan gjøre mye. Dette skjedde med det svenske modde teamet som nå tjener penger på å lage disse moddene. De har mods til arma, Counter Strike spesielt. Spiller man Counter strike vil du se at det har kommet mange flere svenske spillere etter at de begynte å lage mods til Cs en det var da de ikke hadde dette. Så det er kanskje ikke det viktigste men det er noe av det bedre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Eller er det noen som fortsatt jobber på den? Quacery tok over Norske modden fra det norske modde teamet men han har gitt seg så litt avhengig av at noen andre tar det. Vis Quacery lærer meg hvordan å lage AddOns så kan jeg gjøre det.

 

Vi jobber med en norsk mod ja. Men det vil ta lang tid å ordne da folk både har skole/jobb. Samtidig at ikke alt legges ut offentlig :)

Endret av Cpt.Miller
Lenke til kommentar

 

Eller er det noen som fortsatt jobber på den? Quacery tok over Norske modden fra det norske modde teamet men han har gitt seg så litt avhengig av at noen andre tar det. Vis Quacery lærer meg hvordan å lage AddOns så kan jeg gjøre det.

 

Vi jobber med en norsk mod ja. Men det vil ta lang tid å ordne da folk både har skole/jobb. Samtidig at ikke alt legges ut offentlig :)

 

Men vis noen lærer meg hvordan å gjøre dette kan jeg så gjerne hjelpe til

Lenke til kommentar

 

 

Eller er det noen som fortsatt jobber på den? Quacery tok over Norske modden fra det norske modde teamet men han har gitt seg så litt avhengig av at noen andre tar det. Vis Quacery lærer meg hvordan å lage AddOns så kan jeg gjøre det.

 

Vi jobber med en norsk mod ja. Men det vil ta lang tid å ordne da folk både har skole/jobb. Samtidig at ikke alt legges ut offentlig :)

 

Men vis noen lærer meg hvordan å gjøre dette kan jeg så gjerne hjelpe til

 

 

Bra du er initiativ lysten ihvertfall. Teksturer kan du like godt bruke Photoshop til. Modellering kan du bruke Maya autodesk. Så er det faktisk å kunne scripte det inn, noe som oftest i de fleste tilfeller vil være PHP. Ingen av disse er jeg noe flink på, men det finnes hundrevis av guider på nett på hvordan du gjør det. Det tar veldig mye tid å lære det her, så det er ikke noe våre gutter vil påta seg å lære deg. Mye går faktisk på selvlæring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...