Gå til innhold

HTC Sensation - Diskutér HTC sin sensasjonelle mobil!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nå kjøpt meg HTC Sensation fra NetCom og bestilte da HTC Sensation Black. Jeg har som sagt fått telefonen nå og den er i tre ulike farger (som jo er kult nok det, men jeg bestilte tross alt svart) mørkegrått/brunt/svart. Så, jeg spør..i all min uvitenhet, er det denne modellen som er "black"? :p

Lenke til kommentar

Hei!

 

Andre som har problemer med DLNA, min Sensation finner ingen andre spillere enn seg selv...Er det noen instillinger som jeg kanskje har gått glipp av? Alt er koblet til det samme nettverket, og PC'en snakker med PS3. Men ingen finner min Sensation, og den finner ingen andre...

Lenke til kommentar

Hm...er det bare jeg som har problemer med at Facebook "lagger/hakker" litt når jeg scroller nedover på "Nyhetsoppdatering" siden? Synes det hakker veldig mye faktisk :\ Er det noe jeg gjør galt/kan gjøre annerledes? (Det er over 120mb minne ledig, så det skal ikke være noe problem?)

 

Skjønner ingenting jeg, min iPhone 3GS gikk jo helt smooth når jeg gikk nedover på statusoppdaterings-siden...

 

Any ideas?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hm...er det bare jeg som har problemer med at Facebook "lagger/hakker" litt når jeg scroller nedover på "Nyhetsoppdatering" siden? Synes det hakker veldig mye faktisk :\ Er det noe jeg gjør galt/kan gjøre annerledes? (Det er over 120mb minne ledig, så det skal ikke være noe problem?)

 

Skjønner ingenting jeg, min iPhone 3GS gikk jo helt smooth når jeg gikk nedover på statusoppdaterings-siden...

 

Any ideas?

Du kommer fra en bedre telefon ;-)

Lagging, et batteri som tømmes på en halv dag ..... Android har langt igjen for å komme på apple niva.

Det er en fin telefon med mange kjekke finesser, men d koster i forbindelse med strøm tapping og brukervelighet

Lenke til kommentar

Hm...er det bare jeg som har problemer med at Facebook "lagger/hakker" litt når jeg scroller nedover på "Nyhetsoppdatering" siden? Synes det hakker veldig mye faktisk :\ Er det noe jeg gjør galt/kan gjøre annerledes? (Det er over 120mb minne ledig, så det skal ikke være noe problem?)

 

Skjønner ingenting jeg, min iPhone 3GS gikk jo helt smooth når jeg gikk nedover på statusoppdaterings-siden...

 

Any ideas?

Du kommer fra en bedre telefon ;-)

Lagging, et batteri som tømmes på en halv dag ..... Android har langt igjen for å komme på apple niva.

Det er en fin telefon med mange kjekke finesser, men d koster i forbindelse med strøm tapping og brukervelighet

kan ikke bare være appet som er dårlig utviklet?? har ihvertfall ingen problemer med batteriet, og ikke lagt merke til noe spesielt lagg..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hm...er det bare jeg som har problemer med at Facebook "lagger/hakker" litt når jeg scroller nedover på "Nyhetsoppdatering" siden? Synes det hakker veldig mye faktisk :\ Er det noe jeg gjør galt/kan gjøre annerledes? (Det er over 120mb minne ledig, så det skal ikke være noe problem?)

 

Skjønner ingenting jeg, min iPhone 3GS gikk jo helt smooth når jeg gikk nedover på statusoppdaterings-siden...

 

Any ideas?

Du kommer fra en bedre telefon ;-)

Lagging, et batteri som tømmes på en halv dag ..... Android har langt igjen for å komme på apple niva.

Det er en fin telefon med mange kjekke finesser, men d koster i forbindelse med strøm tapping og brukervelighet

kan ikke bare være appet som er dårlig utviklet?? har ihvertfall ingen problemer med batteriet, og ikke lagt merke til noe spesielt lagg..

 

 

Hvilken app er det som er best da?

Lenke til kommentar

Nå etter noen dager varer batteriet mitt omtrent 1.5 døgn. Noe som begynner å likne på batteritiden jeg hadde på Desire HD. Da med rundt 1 times tale, litt fikling, push epost og noe sms.

 

På Desire HD var det vel et triks å slå på debugging. Det har jeg gjort på Sensation'en i forbindelse med en support sak. Mulig at det funker på Sensation og? Værdt å prøve kanskje.

Lenke til kommentar

Brukte backup prog. Var like greit. Men jeg har litt trøbbel med vær appen til htc. Får "tving lukking" hver gang den skal åpnes. Noen som har vært borti det samme?

 

Har samme bug. Virker som steder med "ø" i seg får appen til å lukkes. Har du ø i stedsnavnet ditt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...