Gå til innhold

HTC Sensation - Diskutér HTC sin sensasjonelle mobil!


Anbefalte innlegg

Kommer fra rett fra iOS til Android med HTC Sensation, og er så langt imponert over både plattform og enhet.

 

Eneste problemet jeg har merket var at telefonen rebootet da jeg forsøkte å ta fotografier ute i nattemørket. Noen som har opplevd det samme?

Har ikke opplevd dét selv, men har sett det nevnt av noen på sensationforumet til xda-developers.

Jeg har faktisk dette problemet selv, men det er ikke bare ute i nattemørket. Dårlig lys generelt. Og jeg synes batterikapasiteten er litt dårlig. Hva skal være gjennomsnittlig med mye aktiv bruk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har faktisk dette problemet selv, men det er ikke bare ute i nattemørket. Dårlig lys generelt. Og jeg synes batterikapasiteten er litt dårlig. Hva skal være gjennomsnittlig med mye aktiv bruk?

Batteriet på min holder ca et døgn med moderat bruk. Skjermen har da typisk vært på i ca 3,5 t, og er virkelig strømsluket.

Forøvrig har jeg nå opplevd tre ganger at UIet blir uresponsivt og treeeeeegt. Kan ta mange sekunder før det er registrert at jeg har trykket på noe, hvis dét blir registrert i dét hele tatt. Så er plutselig alt bra igjen. Har ikke klart å se noen prosesser som maxer CPU når det skjer heller. Andre som har opplevd dette?

Lenke til kommentar

Har hatt Sensation siden onsdag og er strålende fornøyd, uten tvil en god telefon. Rask og brukervennlig, føler ikke behov for å endre UI i det hele tatt siden sense er såpass bra og omfattende.

Men hvis noen vil kjøpe min så er det bare å si ifra, fikk beskjed fra ny arbeidsgiver at dem har telefonen liggende klar til meg på jobb....

Lenke til kommentar

Det er ingen hemmelighet at hardwaren er NOE bedre på galaxyen, men på HTC sensation kjøres testene i høyere oppløsning enn på galaxyen ... det utgjør en god del (ref. samtlige skjermkort/cpu tester hardware har publisert siden '98).

Jeg må bare få dette sagt selv om jeg skal prøve å holde meg mere nøytral her.

 

Electopia kjører sin test på samme oppløsning som Galaxy S II har, så siden benchmark'en der gjør det, så har det lite betydning at Sensation har høyere oppløsning på skjermen.

 

Ok, jeg legger meg flat for den.

 

 

Uansett så vil jeg påstå at grunnen til at mange velger htc framfor samsung er programvaren (sense). For min del så kan telefonen være så kraftig den vil ... det hjelper ikke hvis programvaren føles udatert ut.

 

 

Lenke til kommentar

Flere som sliter med at skjermen føles lite reaktiv?

 

Min er treg, og jeg må trykke sakte, og dra fingrene sakte over nedre del av skjermen for at den skal reagere.. Jævla irriterende. Den var ikke sånn når jeg fikk den. Har blitt sånn, værre og værre siste dagene...

Lenke til kommentar

Minner veldig om problemet jeg har hatt noen ganger. Har ikke merket noe på låseskjermen, men det med applista har skjedd meg tre ganger. I tillegg opplevde jeg en gang at det tok flere sekunder fra behov trykket på en "tast" på dialeren til tallet dukket opp. I mellomtiden så tasten ut som jeg fortsatt trykket på den. Alle gangene har det imidlertid gått over av seg selv.

Lenke til kommentar

Jeg har et problem med å koble til WiFi routeren min. Dvs jeg får koblet til og alt ser ok ut, men jeg får ingen ip-trafikk. Dette skjedde også med min Desire HD da jeg oppgraderte fra Froyo til Gingerbread (og forsvant da jeg byttet tilbake igjen til Froyo).

 

Oppdaget at hvis jeg setter opp statisk ip adresse, dns osv så fungerer det utmerket likevel. Litt sånn workaround ettersom jeg må fjerne dette dersom jeg skal koble på et annet trådløsnett. Men det ser i alle fall ut som HTC's Gingerbread har et problem med noen DHCP servere. Det fungerer strålende hvis jeg kobler på naboens (åpne) WiFi forøvrig.

 

Flere her som har problemer med WiFi?

 

PS. Rapporterte det til HTC ettersom det ble reprodusert på to telefoner og i følge google er det flere som opplever dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...