Gå til innhold

HTC Sensation - Diskutér HTC sin sensasjonelle mobil!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snarlig åpning av bootloader? HTC kundeservice gir nå ut ny info til spørsmål rundt HTC Sensation og åpen bootloader:

 

We are currently developing new bootloader unlocked software for your phone. HTC is still committed to allowing our customers to unlock the bootloaders if they wish, however we are still implementing the policy and many updates were already finalized prior to our change in policy. We apologize for the inconvenience, but be assured that we are working on a solution for our customers and our commitment has not changed. Please stay tuned to our official channels for ongoing updates on how we will be implementing this policy.

 

Mer om dette på XDA.

 

Mens vi venter på HTC, så jobbes det intens blant utviklerne på XDA for å få root. Fremskritt gjøres nesten hver dag nå, spennende å følge med på.

Endret av bushwacker
Lenke til kommentar

 

Hva som lover godt? Dette har da ingenting med Sensation å gjøre... Dessuten er det en gammel test, SGS2 har vel et snitt på rundt 3000 out of the box...

SGS2 har et snitt på 3500-3700 poeng out of the box.

 

Men ja, den linken der viser til en Prototype av Samsung Galaxy S II. Og inlegget er også i fra 14 Februar, så den sier jo ingenting på hvordan telefonen er i dag.

 

Utking, bare det å kunne lese det som står i inlegget hjelper på før man poster noe.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

De kablene som er beregnet til LG O2x vil ikke passe på Sensation. Har selv en O2x også og der er det micro HDMI som brukes til tv-ut, vanlig micro USB til lading. Det er altså 2 utganger på telefonen! På Sensation er det som dere sikkert vet bare en utgang og det er micro USB. Derfor må du ha en overgang fra micro USB til HDMI.

 

Håper dette vil hindre noen i å kjøpe feil :)

Lenke til kommentar

Merkelig feil... Har uansett meldt inn feilen både på mobilen og til support.

 

Jeg vurderer gå til innkjøp av denne, men skal ikke ha ny tlf før om 1 måneds tid+.

Vil prisen ligge på det samme som nå? Eller vil den synke bittelitt? Jeg vet ikke hvordan prisene på mobiler utvikler seg i forhold til tid.

 

Om noen vet = )

 

Prisen er vanligvis rimelig stabil på nye mobiler, men du skal ikke se bort fra at det dukker opp tilbud i enkelte butikker.

Lenke til kommentar

Jeg leter febrilsk etter en aktiv cardock som kan monteres på brakett.

 

HTCs orginale har kun sugekoppfeste.

 

Jeg sendte mail til brodit der jeg spurte om planer for aktiv bilholder for sensation. Svaret jeg fikk tilbake var at de "håpet å kunne lansere en, men kunne ikke si noe om dato.

 

Jeg har ikke fått telefonen enda, men det irriterer meg VIRKELIG at de har prestert å sette ladekontakten på siden denne gangen.... Hadde vært brill om den hadde passet i Desire HD dock (som jeg tilfeldigvis har 2stk aktive bord dock for og en aktiv bil dock).

Endret av JKJK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...