Gå til innhold

HTC Sensation - Diskutér HTC sin sensasjonelle mobil!


Anbefalte innlegg

Er en stund siden jeg hadde android sist, husket jeg kunne finne noen programmer om gjorde forskjellige farger alt etter hva slags melding du fikk, men det blinket bare 5 minutter for det :-(

Fruen har en desire i dag, og den blinker og bare 5 minutter

Hvor vanskelig tror du det er for htc å ordne opp i dette :-(

Er bare å laste ned handcent sms så det er vel ikke noe problem? Handcent er uansett bedre enn den innebygde appen etter min mening.

Det betydde ingenting sist jeg prøvde dette, det var 5 minutter da og(1 år siden)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Status etter første opplading er at tlf nå er nede på 23% batteri etter 18t og 35 min. Skjermen står for 69%(!), og har vært på i 2t 45 min. Deretter kommer WiFi på 13% (alltid på), celle standby 10% og tlf ikke i bruk med 8%. Har satt opp tlf, lekt med themes, surfet pg lastet ned apps og musikk (wimp). Har også spilt noen min. Angry birds. Egentlig ganske fornøyd med det på første lading.

Skjermen har litt skuffende svartnivå for meg som kommer fra desire med amoled, men det merker jeg stort sett bare i menyene der det er store svarte flater. Ellers har jeg foreløpig ikke noe å klage på. Deilig å laste ned apps uten å få plassproblemer.

Lenke til kommentar

Hmm, hva tenker dere om dette her?

He he Vindicator du gir deg ikke

,

Du klarer ikke å holde deg vekk fra Sensation-tråden ser jeg, morsomt til å begynne med men nå begynner det å bli litt nerdet. Trodde først det var en unge som holdt på men ser du faktisk er en voksen person og da blir det bare litt forsiktig sagt merkelig. Kos deg med Galaxy2 du uten å forsøple HTC Sensation tråden.

Jeg har begge og liker begge veldig bra, Galaxy 2 er litt raskere og uten tvil mye bedre kamera, (har testet noen bilder med kamera, bra Sensation, men bildene jeg tar blir ihvertfall bedre med Galaxy 2) men OS, utseende og bygge kvalitet er bedre på Sensation.

 

Begge mobilene er konge og skjønner ikke bæret av at en skal være så ivrig av å komme med så negative kommentarer om den ene eller andre mobilen, kos deg heller med den mobilen du har

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hmm, hva tenker dere om dette her?

He he Vindicator du gir deg ikke

,

Du klarer ikke å holde deg vekk fra Sensation-tråden ser jeg, morsomt til å begynne med men nå begynner det å bli litt nerdet. Trodde først det var en unge som holdt på men ser du faktisk er en voksen person og da blir det bare litt forsiktig sagt merkelig. Kos deg med Galaxy2 du uten å forsøple HTC Sensation tråden.

Jeg har begge og liker begge veldig bra, Galaxy 2 er litt raskere og uten tvil mye bedre kamera, (har testet noen bilder med kamera, bra Sensation, men bildene jeg tar blir ihvertfall bedre med Galaxy 2) men OS, utseende og bygge kvalitet er bedre på Sensation.

 

Begge mobilene er konge og skjønner ikke bæret av at en skal være så ivrig av å komme med så negative kommentarer om den ene eller andre mobilen, kos deg heller med den mobilen du har

Du har tydligvis ikke fått med deg at jeg kan være så mye jeg vil her. Tingen er at jeg fikk beskjed om å ta det litt mere med ro her i inlegget her, som jeg har gjort.

 

Grunnen til at jeg postet det jeg gjorde over i sta var fordi HTC selv sier at det er Unibody design på telefonen. Og så kom jo den jeg linket til. Så da ville jeg bare høre med dere på hva dere tenker om det. Og med at jeg ikke har telefonen selv, så så jeg det som gøy å finne ut om HTC har rett eller ikke :) .

 

Og vær heller glad for at jeg selv har en liten interesse for telefonen selv om jeg har en Galaxy S II.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

HTC sin design på Sensation er rimelig genial spør du meg. Istedet for et deksel på baksiden som åpnes for å komme til batteri og sim-kort, kan man ta av hele dekselet som omkranser skjermen. Skulle man være uheldig å skade dekselet, så kan det enkelt byttes, og voilá, så har man en "ny" mobil :D

Lenke til kommentar

HTC sin design på Sensation er rimelig genial spør du meg. Istedet for et deksel på baksiden som åpnes for å komme til batteri og sim-kort, kan man ta av hele dekselet som omkranser skjermen. Skulle man være uheldig å skade dekselet, så kan det enkelt byttes, og voilá, så har man en "ny" mobil :D

 

Enig i at det er genialt. Hadde vært morsomt hvis noen startet å produsere alternative deksel i forskjellige farger/materialer.

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig fått telefonen! :D Kan trygt anbefale Amentio: kjapt og billig! Førsteinntrykket er at det er en solid og god mobil. Har en LG Optimus 2x som virker kjip og billig når jeg holder den. Dekselet på O2x knirker og er løst, mens på Sensation virker det perfekt støpt!

 

Til Vindicator: det er unibody på telefonen. Hadde de tatt bilde av baksiden så hadde dette vist. Hele metallrammen, med to innlagte plast/gummifelter for dekning, går ann å ta av som ett deksel. SGS2 har jeg bare prøvd en liten stund så kvaliteten på den kontra Sensation har jeg ikke nok erfaring til å uttale meg om.

 

Var utrolig godt å komme seg tilbake til Sense etter ett par måneder med LG Home, som forøvrig kjapt ble byttet ut til Launcher Pro for at telefonen skulle bli levelig :) Eneste jeg kan si som var bedre på LG er fargene på skjermen, men mer enn OK på Sensation.

 

Kommer nok tilbake med mer synsing når jeg har fått brukt den litt :)

Lenke til kommentar

HTC sin design på Sensation er rimelig genial spør du meg. Istedet for et deksel på baksiden som åpnes for å komme til batteri og sim-kort, kan man ta av hele dekselet som omkranser skjermen. Skulle man være uheldig å skade dekselet, så kan det enkelt byttes, og voilá, så har man en "ny" mobil :D

 

Jeg synes det er flott jeg også. Men jeg håper jeg slipper det samme problemet som jeg har på HTC Desire. Linsedekselet har en lei tendens til å bli oppskrapet, slik at bildene ser ute av fokus og duse ut. Jeg er på mitt tredje bakdeksel nå. Om det samme skjer med linsedekselet til HTC Sensation, ser jeg for meg en dyrere affære å få dette byttet, tatt i betraktning alt som ligger i bakdekselet.

Lenke til kommentar

HTC sin design på Sensation er rimelig genial spør du meg. Istedet for et deksel på baksiden som åpnes for å komme til batteri og sim-kort, kan man ta av hele dekselet som omkranser skjermen. Skulle man være uheldig å skade dekselet, så kan det enkelt byttes, og voilá, så har man en "ny" mobil :D

 

Jeg synes det er flott jeg også. Men jeg håper jeg slipper det samme problemet som jeg har på HTC Desire. Linsedekselet har en lei tendens til å bli oppskrapet, slik at bildene ser ute av fokus og duse ut. Jeg er på mitt tredje bakdeksel nå. Om det samme skjer med linsedekselet til HTC Sensation, ser jeg for meg en dyrere affære å få dette byttet, tatt i betraktning alt som ligger i bakdekselet.

Det er ikke noe linsedeksel på bakdekselet på sensation. Det sitter montert på innmaten, og ligger ca en mm innenfor overflaten.

Lenke til kommentar

Så rett og slett "bedre launcher" ikke bedre OS? Ja, hørt litt om Sense, mange sier det er kjempebra :) . Synd jeg ikke har sjangs til å teste det. Men føler også at det må vel gå an å porte noe slikt som en independent launcher for alle Androidmobiler med litt tweaks og changes? Jeg mener, hvis de får portet Gingerbread til N900 burde man vel klare noe så simpelt som det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...