Gå til innhold

HTC Sensation - Diskutér HTC sin sensasjonelle mobil!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har akkurat bestilt telefonen, og gleder meg stort til det.

Min nåværende telefon er noe så enkelt som en Nokia E71.

Dette er en stabil telefon som har gledet meg i nesten 3 år.

Har vel aldri hatt en tlf så lenge ;-)

 

Jeg kjøpte samtidig en HTC Diamond, og den var helt håpløs vanskelig å bruke, så den ble bare liggende i skuffen.

 

Hvordan er Sensation mtp musikk avspilling, og overføring av musikk fra pc til telefon?

Det er jo unektelig enkelt med iPhone og iTunes, men HTC har vel en løsning på denne også?

Lenke til kommentar

Har akkurat bestilt telefonen, og gleder meg stort til det.

Min nåværende telefon er noe så enkelt som en Nokia E71.

Dette er en stabil telefon som har gledet meg i nesten 3 år.

Har vel aldri hatt en tlf så lenge ;-)

 

Jeg kjøpte samtidig en HTC Diamond, og den var helt håpløs vanskelig å bruke, så den ble bare liggende i skuffen.

 

Hvordan er Sensation mtp musikk avspilling, og overføring av musikk fra pc til telefon?

Det er jo unektelig enkelt med iPhone og iTunes, men HTC har vel en løsning på denne også?

 

Når du kobler telefonen til Pcen (eller macen, for den saks skyld) og du velger diskstasjon modus, vil minnekortet til telefonen din dukke opp på pcen akkurat som en vanlig USB penn. Deretter er det bare å dra over/ kopierer -> filene du vil overføre :)

Lenke til kommentar

Dere som har hatt telefonen noen dager nå, er dere fortsatt fornøyd? Oppdaget noe dere liker ekstra godt? Evt noen negative punkter? Kjenner at jeg begynner å bli klar for å ta meg en tur til en eller annen butikk tilbyr mobilen snart :)

 

Jeg er veldig fornøyd med telefonen, men jeg irriterer meg ENORMT over at jeg legger meg med 56% igjen på batteriet, og at telefonen er HELT TOM FOR STRØM 8 timer senere...

Lenke til kommentar

Dere som har hatt telefonen noen dager nå, er dere fortsatt fornøyd? Oppdaget noe dere liker ekstra godt? Evt noen negative punkter? Kjenner at jeg begynner å bli klar for å ta meg en tur til en eller annen butikk tilbyr mobilen snart :)

 

Jeg er veldig fornøyd med telefonen, men jeg irriterer meg ENORMT over at jeg legger meg med 56% igjen på batteriet, og at telefonen er HELT TOM FOR STRØM 8 timer senere...

 

Det er vel mer eller mindre det samme med min Desire pr nå, og har vel innfunnet meg med det. Dog opplever jeg at om jeg slår av wifi og 3g, så hjelper det enormt. Sjelden jeg orker gjøre det før natten, men om jeg trenger spare strøm, så hjelper det enormt.

 

Ellers opplever jeg som sikkert mange andre også gjør, at om man er i områder med sparsom dekning, så slurper mobiler strøm som bare det. Du bor ikke litt utsatt til?

Lenke til kommentar

Hei!

 

Da kan jeg melde meg inn i Sensation klubben :D Bestilte telefonen med Netcom Fastpris Data.

Blir konge å bruke internett så mye jeg vil :p

 

 

Lurer på en ting angående minnekort. Hvor høy klasse kan en ha på minnekortet før det ikke er vits å ha høyere? Kan telefonen fullt utnytte et klasse 10 minnekort?

 

Takk :)

Lenke til kommentar

Etter å ha hatt telefonen i 11 dager kan jeg vel ikke si meg annet enn fornøyd,men noen bugs er det jo:

 

musikkspilleren spiller ikke musikk, bare bytter kjapt mellom alle sangene.. funket etter restart av telefonen.

 

Sliter litt med å finne ut hva som er opp eller ned når jeg skal slå den på i mørket..

 

Slet med å sende gruppemelidinger, men det viste seg at før jeg klarte å stoppe facebooksynk hadde noen kollegaer synket med kontoen, da ville den ikke sende gruppe sms/mms.

 

Gikk fra Win mobil, 6.5 der er dette en stor forbedring.

 

ikke merket noe treghet enda.

 

savner kalenderfunksjon på hovedbildet, som viser mere enn en hendelse,og mindre enn 20..

 

synkronisering med vedlagt program mot Outlook fungere bra enda, på xp slet jeg litt med å legge inn programmet, da han manglet en fil til telefonen under installeringen, denne fant jeg til slutt under mappen programmer/htc på datamaskinen ( det er for dumt).

 

skjønner ikke hvorfor så mange android apps, skal ha kontroll over så mange funkjsoner på telefonen.

 

fyller på etterhvert som noe skulle dukke opp.

Lenke til kommentar

Ledig minne er ikke det samme som ubrukt minne, men tilgjengelig minne .... vil jeg tro. Det er denne måten linux og windows (vista og win7) har provisjonert minne lenge. XP derimot jobbet ikke på dette viset, derfor har folk flest et litt forvrengt bilde på hva "ledig" minne er.

Lenke til kommentar

For øvrig:

 

Jeg har ladet min bare 2 ganger enda, og foreløbig mener jeg den har bedre batteritid enn DHD (2.2). Jeg regner med det blir enda bedre etter en 6-7 ladesykluser.

 

Men det svir ivei jævli mye batteri når man snakker i den.... men jeg sliter med veldig dårlig signal på jobb, og batterigrafen viser at signalet har vært dårlig mye av dagen, så jeg regner med dette har en del å si.

 

 

Lenke til kommentar

Hei!

 

Da kan jeg melde meg inn i Sensation klubben :D Bestilte telefonen med Netcom Fastpris Data.

Blir konge å bruke internett så mye jeg vil :p

 

 

Lurer på en ting angående minnekort. Hvor høy klasse kan en ha på minnekortet før det ikke er vits å ha høyere? Kan telefonen fullt utnytte et klasse 10 minnekort?

 

Takk :)

 

Jeg har bestilt et Kingston MicroSDHC 32GB Class 10 kort. Hva telefonen får utnyttet i praksis har jeg ingen tall på, men fordelen er jo når man overfører bilder/musikk/filmer fra/til telefonen. Da er jo raskere=bedre.

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...