Gå til innhold

HTC Sensation - Diskutér HTC sin sensasjonelle mobil!


Anbefalte innlegg

Ja da hva telefonen i hus og satt opp, litt mere trykking under oppstart en Desire som ny.

 

Første jeg merker er at den er mye kjappere å koble opp på WiFi.

Laster apps over WiFi og den reagerer umidelbart og innstalasjonene er nesten instant.

 

Er det noen som har tips til en trenings app som bruker GPS og kan logge statistikk på fart og lengde osv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som har tips til en trenings app som bruker GPS og kan logge statistikk på fart og lengde osv?

 

Jeg har brukt "JogTracker" en del og er ganske fornøyd med den. Programmet gir deg hastighet, tid, avstand og kart over hvor du har gått.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja da hva telefonen i hus og satt opp, litt mere trykking under oppstart en Desire som ny.

 

Første jeg merker er at den er mye kjappere å koble opp på WiFi.

Laster apps over WiFi og den reagerer umidelbart og innstalasjonene er nesten instant.

 

Er det noen som har tips til en trenings app som bruker GPS og kan logge statistikk på fart og lengde osv?

 

RunKeeper ! Helt genial.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan noen sparke Vindicator ut fra denne tråden snart?

Hvorfor det? Han må da få lov til å påpeke at S2 er en noe kjappere telefon enn Sensation... For meg betyr det nada, og det tror jeg det også gjør for de aller fleste som kjøper telefoner. Jeg har ikke tenkt å bruke telefonen til tunge spill, eller andre tunge oppgaver. Til det har jeg pc og Xbox til;)For meg er brukeropplevelsen viktigst. Og Samsung har ikke Sense. Det er nok for meg, til å ikke kjøpe samsung.

Lenke til kommentar

Kan noen sparke Vindicator ut fra denne tråden snart?

Sa jeg noe som gjorde deg sint eller?

 

Dere må tåle å se at noen kommer med noen negative ting om telefonen akkurat som at vi i Galaxy S II tråden har akseptert at Galaxy S II har svakheter den også.

 

Og svakhetene er noe jeg ikke nekter på fordi jeg vet veldig godt selv at det er sant.

Lenke til kommentar

Dere må tåle å se at noen kommer med noen negative ting om telefonen akkurat som at vi i Galaxy S II tråden har akseptert at Galaxy S II har svakheter den også.

Det er en viss forskjell på å snakke om negative sider ved en telefon og å komme inn i tråder kun for å snakke negativt, slik du gjør her. Derfor hadde det vært fint om du holdt deg unna tråden, eller stopper å kun peke på de negative sidene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har hentet min telefon, pakket den ut og sett litt på den, men ikke slått den på ennå. Den har i mine øyne akkurat passe tyngde til å gi en solid følelse. Størrelsesmessig havner den mellom Desire og Desire hd. Skjermen ser ut til å være like høy som på dhd, men ca 1/2 cm smalere.

 

For de som lurte på det inneholder ikke pakken noe mhladapter, bare lader, handsfree og usbkabel.

Lenke til kommentar

Hva er det egentlig med Sense som gjør at det er et så sterkt argument? Jeg har ingen erfaring med Sense i det hele tatt.

For meg er det mengden av gjennomtenkte widgets, som man kun får til Sense, og måten Sense kan skreddersys til akkurat ditt brukermønster. Personlig har jeg en widget for WiFi av/på, Blåtann av/på, mobildata av/på og profil normal/vibrering/lydløs som knapper på første startskjerm. Dette finner jeg ikke hos noen av de andre launcherne jeg har testet. De har også en meget pen vær-widget, jeg heller ikke har sett maken til. Videre finner du Widgets for det meste i Sense. Kalenderwidgeten er den beste av sitt slag, iallefall så langt jeg har testet.

Det som ikke er HTC sin styrke, er nettleseren, men der finnes det andre alternativer. For de som ikke har prøvd siste versjon av Opera for Android, bør laste den ned snarest ;)

Men selvfølgelig har også Sense sine mangler, men de er heldigvis ikke avgjørende for mitt tilfelle.

Lenke til kommentar
For meg er det mengden av gjennomtenkte widgets, som man kun får til Sense, og måten Sense kan skreddersys til akkurat ditt brukermønster. Personlig har jeg en widget for WiFi av/på, Blåtann av/på, mobildata av/på og profil normal/vibrering/lydløs som knapper på første startskjerm. Dette finner jeg ikke hos noen av de andre launcherne jeg har testet.

 

Hm det har jeg på touchwiz, launcher pro og go launcher ex.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Hmm... Har go launcher, men har ikke samme widgets. Kan du være snill å peke meg mot slike widgets? Kunne vært fint med en pen klokke widget og en skikkelig kalender widgets, som faktisk viser avtaler på startskjermen? Og gjerne en widget med dagsorden, den bruker jeg daglig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...