Gå til innhold

HTC Sensation - Diskutér HTC sin sensasjonelle mobil!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilket minnekort blir den levert med? 8gb???

 

Det ble og nevnt tidligere at den har denne LED lampa som blinker ved anrop,sms,mail etc

Dette har desverre de fleste gått bortifra mens htc fremdeles heldigvis har det, MEN da jeg hadde htc desire så blinka dette lyset kun 5 minutter, ikke hadde du mulighet til å gjøre noen innstillinger heller ang dette

Det syntes jeg var latterlig, en genial finesse som er er fullstendig ødelagt ved noe så enkelt som en liten innstilling(som htc harhatt tidligere)

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

Jeg hadde Desire HD før jeg fikk GS2 her om dagen, jeg var skeptisk men hadde ikke noe valg da jeg er enda forbanna på at desire HD var "film-telefon" når den ikke støttet en shait, iallefall slik jeg forstod det ikke var i stand til å spille MKV, elsket også kvalitetsfølelsen til HDH og var nervøs over om S2 var for lett og plastikk, men overgangen var perfekt, ligger bedre i lomma og ikke slenger, perfekt i hånden og ikke minst helvete for ei skjerm! Fra desire hd til gs2 så var det nesten som en natt og dag, endelig har jeg fått meg en tlf som jeg kan se på tvserier fra og til skolen da jeg er ofte ute og titter etc, ikke minst er batteritiden myyye bedre noe som jeg er strålende fornøyd med. :)

 

Og! For å ikke snakke hvor diggbart det var å ha den ute i direkte sollys.

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Nei, det gjorde jeg ikke. : ) Jeg så folk kranglet om akkurat det jeg så så jeg trodde jeg kunne bidra med mine erfaringer fra folk som var skeptisk om å gå til HD til sensation eller hd til gs2.

Da kunne du postet det i HD tråden. Går ann å tenke litt før du trykker svar nå, nok dritt i denne tråden alt.

Sorry at jeg ikke flyter på dine subjektive regler på hvor du føler det er riktig å poste hva som er relatert til hva.

 

Jeg så at folk her var dypt uenige om valget og posten min tok hverken det ene eller andre da jeg driter maks i hvilken produsent som lager hva - jeg mener at posten min kunne bidra til at folk i samme situasjon som meg fikk et pekehint og jeg postet det - get over it.

Er tydlig markert i posten at jeg tar hverken det ene eller annen side så ikke prøv å se noe som ikke er der - og no offence til hverken deg eller andre men en chillpill kan være å anbefale da jeg hadde de beste hensikter og vet at jeg selv var i samme situasjon forrige uke : htc senstation eller gs2, og ja er klar over at dette er senstation tråden.

Endret av Dukien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...