Gå til innhold

HTC Sensation - Diskutér HTC sin sensasjonelle mobil!


Anbefalte innlegg

Vindicator: slutt å forsøple tråden her inne mer! Lag en tråd som heter "Hvilken filmer best av SGS2 eller Sensation" eller noe slik. Begynner å bli drittlei av diskuteringen av det her inne. Har du kjøpt SGS2 og er så fornøyd så bra for deg, men ikke prøv å overbevis alle om at den er best. Det blir som å sammenligne BMW og Audi; noe fasit svar på hva som er best er ikke mulig å gi. For min del er Sensation overlegen SGS2 på grunn av Sense, for andre er Sensation uaktuell på grunn av Sense. Om SGS2 er bedre på film enn sensation er mulig det, men noe klart svar kan ikke du gi for helt like forhold får du ikke. Noen ganger kan den ene være heldig med fokus, fargebalanse osv, mens en annen gang kan det være den andre.

Chill a dude. Jeg forsøpler ikke denne topic'en. Jeg bare viser til mitt filmklipp i fra min Samsung Galaxy S II som viser klart og tydelig at Sensation ikke har like god kvalitet som Galaxy S II har.

 

Og dette er noe jeg gjør for å bevise disse som bestemt mener at kvaliteten på Sensation er like bra når den ikke er det.

 

Dere må tåle at Sensation får litt kritikk da. Jeg vet at Galaxy S II får kritikk for litt dårlig Wi-Fi signal blant annet. Og motsier jeg det?

 

Nei, jeg motsier ikke det fordi det er faktisk sant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke nødvendig å sitere hele forrige innlegg.

 

Har du en Sensation? Har du filmet med begge telefonene på ett stativ så de filmet nøyaktig det samme samtidig? Forstår ikke helt hvilken glede du har av å fremheve ditt eget produkt så ekstremt. Vil vi ha sammenligningstester så er det titalls andre nettsteder som jeg stoler ganske mye mer på enn deg.

 

Tråden heter Diskuter HTC sin sensasjonelle mobil, ikke Diskuter SGS2 sin videokvalitet.

Lenke til kommentar

Tror Vindicator egentlig har litt lyst på en Sensation ;)

 

Galaxy S 2 har jo ikke LED-varsling heller :p

Hokkus pokkus filiokkus.

 

Finnes alltid alternativer vettu :thumbup: .

Det er vel igrunn sant som dem sier Vindi, Dette er en HTC Sensation tråd, ikke en HTC Sensation VS Samsung GSII tråd. Hvis det er så viktig for deg kan du vel starte en egen HTC S VS SGSII tråd.. Og la oss andre som ikke bryr oss om Samsungen ha denne tråden ifred. Takk.

Men alikavel må dere faktisk kunne tåle litt kritikk.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

http://fotovideo.no/Avdelinger/Produkter/Videokamera/Sony/Sony-Videokamera-HXR-NX5E-1-3-inch-Exmor-CMOS-Professional-AVCHD-C-121338.aspx

 

Hokkus pokus filiokus! Alternativ til Sensation sitt "elendige" kamera. Nok mas om SGS2 nå!

 

Og tråden tåler kritikk/ sammenligning, men ikke ett evig mas om hvor fantastisk DU mener SGS2 er! Sikkert en bra telefon, men diskuter den der det passer!

Endret av sindresv
  • Liker 1
Lenke til kommentar

bushwacker: håper virkelig det er trygt å handle der for jeg har nettopp lagt igjen nesten 5000 der :D Skal oppdatere når den blir sendt.

Har du fått bekreftet at de har den? Sjeldent det stemmer dette og det å bestille en plass når de ikkenhar den og så bestille en annen plass er fort 5000-10000-15000 kr og mye papirarbeid :-(

Lenke til kommentar

Ikke så mye papirarbeid for meg og når der står 36 på lager forventer jeg de har det. Har visst kjøpt på cdon også så har den i backup. Får uansett vite det i morgen da så trenger ikke å lure så lenge :)

Høres bare for godt til å være sant ut når ingen andre er i nerheten av å få den inn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...