Gå til innhold

Alt om Modern Warfare 3 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Modern Warfare 3 er årets største spillutgivelse, det er det ingen som kan nekte for."

 

Hva har artikkelforfatter røyka? Battlefield 3 kommer uten tvil til å være årets største spillutgivelse.

Tror det han egentlig skulle skrive var "Modern Warfare 3 er årets mest overvurderte og opphypede spillutgivelse, det er det ingen som kan nekte for."

Det vil bli i hvert fall.

Lenke til kommentar

"Årets største spillutgivelse" my ass!

Alle med litt vett i hodet vet at BF3 er årets største spillutgivelse!

Ja, det er sikkert flere som kommer til å kjøpe MW3, men er sikker på at BF3 blir mye bedre.

 

Ja og derav, per definisjon, årets største spillutgivelse.

 

Her er det nemlig ikke snakk om dine (og min forøvrig) personlige preferanse. Deal with it.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Har vært Call of Duty fan siden begynnelsen, men det skal nevnes at jeg har ennå "tilgode" å prøve Black Ops. Selv om MW2 ble spilt en god del, så har savnet etter dedikerte servere vært stor. Jeg kommer nok til å velge BF3 fremfor MW3 uten store problemer når den tid kommer.

Lenke til kommentar

Tror også MW3 vil slite hardt mot BF3 skulle de stå uten dedikerte servere. Samtidig ser det ut til at de ligger langt etter grafikkmessig også. Men dette gjelder jo kun PC. Jeg er mer spendt på om DICE klarer å fyre opp en stor nok reklamekampanje for BF3 til at de slår MW3 på konsollmarkedet.

Lenke til kommentar

Jeg mistenker at CoD er der oppe med Halo og FIFA nå, som et av de spillene folk - som verken har noe forhold til Dice og Battlefield, eller bryr seg om spillpresse, hvem som utvikler hva, også videre - kjøper hver gang en ny utgivelse kommer. Helt uavhengig kvalitet og tilgjengelige alternativer.

Lenke til kommentar

Jeg mistenker at CoD er der oppe med Halo og FIFA nå, som et av de spillene folk - som verken har noe forhold til Dice og Battlefield, eller bryr seg om spillpresse, hvem som utvikler hva, også videre - kjøper hver gang en ny utgivelse kommer. Helt uavhengig kvalitet og tilgjengelige alternativer.

 

Enig.

Lenke til kommentar

MW = single player moro. Multiplayer er latterlig, teit og håpløst.

 

BF = multiplayer. Morsomt, utfordrende og gode muligheter for variasjon (heli, tanks, inf osv). Rett og slett en konge på mp. Single player er for å øve deg til du begynner å spille online. (Har selvfølgelig ekskludert bad company her)

 

 

Og det er dette de vil bli kjøpt og brukt til. Mest sannsynlig. Med mindre BF3 skulle skuffe og MW3 treffer spikeren på hodet med hammeren til Tor. Blir spennende mtp at BF3 kommer til konsollene også.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...