Gå til innhold

Alt om Modern Warfare 3 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MW2 er definitivt det beste FPS spillet jeg har spilt siden CS16 var nytt, bare man ikke oppfører seg som grinete, alvorlige. 14-åringer, som det virker som de fleste her gjør.

 

kan du være litt mer spesifikk på den siste biten der?

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

MW2 er definitivt det beste FPS spillet jeg har spilt siden CS16 var nytt, bare man ikke oppfører seg som grinete, alvorlige. 14-åringer, som det virker som de fleste her gjør.

 

kan du være litt mer spesifikk på den siste biten der?

 

0o!!!

 

Okey, smartass. Noen, spesifiserer til de fleste i tråden (fordi de klager på COD/mw2) liker ikke MW2 fordi de tar spillet for alvorlig => irritasjon. Spillere som tar spill alvorlig => 14-åringer. 14-åringer => grinete.

 

Skjønner?

Lenke til kommentar

IW greide helt fint å skakkjøre Call of Duty med MW2, helt klart årets desidert største skuffelse for min del. Så det er kanskje like greit at de er har hoppet av skuta og dannet ett nytt studio. Orker ikke bygge opp noen forhåpninger rundt denne tittelen her enda. Black Ops var morro en stund online, og kom med noen artige gameplay modus med sine Wager kamper. Men eg har desverre spillt meg drittlei COD sitt gameplay ettersom eg har kjøpt spillene slavisk ved hver utgivelse.

 

Her er det Battlefield som gjelder fremover ihvertfall :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

MW2 er definitivt det beste FPS spillet jeg har spilt siden CS16 var nytt, bare man ikke oppfører seg som grinete, alvorlige. 14-åringer, som det virker som de fleste her gjør.

 

kan du være litt mer spesifikk på den siste biten der?

 

0o!!!

 

Okey, smartass. Noen, spesifiserer til de fleste i tråden (fordi de klager på COD/mw2) liker ikke MW2 fordi de tar spillet for alvorlig => irritasjon. Spillere som tar spill alvorlig => 14-åringer. 14-åringer => grinete.

 

Skjønner?

Ok ;) skjønner.

Lenke til kommentar

Erfaringen jeg har med MW er at spillene handler så alt for mye om individuelle skills i stedet for teamplay. Skuffende at Brink ikke levde opp til forventninger, hadde gledet meg til et friskt pust i FPS sjangeren som ikke handler om scorewhoring men mer om teamplay og bevegelse. Skjønner ikke hvor Activision vil med de teaserne.

Endret av JonasKJo
Lenke til kommentar

MW2 er definitivt det beste FPS spillet jeg har spilt siden CS16 var nytt, bare man ikke oppfører seg som grinete, alvorlige. 14-åringer, som det virker som de fleste her gjør.

 

kan du være litt mer spesifikk på den siste biten der?

 

0o!!!

 

Okey, smartass. Noen, spesifiserer til de fleste i tråden (fordi de klager på COD/mw2) liker ikke MW2 fordi de tar spillet for alvorlig => irritasjon. Spillere som tar spill alvorlig => 14-åringer. 14-åringer => grinete.

 

Skjønner?

 

Så spillere som tar spillet alvorlig er 14 år? Først må jeg si at det er din svært subjektive "logikk" som virker fjortis. Jeg har sett bedre resonnement fra barn i barneskolen enn hva du skriver her.

 

For det andre så hadde MW2 utrolig mange feil i forhold til hva et svært populært FPS spill burde bli lansert med. Det var rett og slett elendig fullført. Det er dette som førte til den største samlede irritasjonsyttringen fra brukerne.

 

Det er bred enighet om at MW2 var et dårligere spill enn hva det burde vært, som solgte bra fordi spillet ble promotert så mye som det ble. De mindre kritiske spillerne ble slått ned og druknet av hype-bølgen som var MW2. Så at du sier at MW2 er det beste fps spillet du har spilt siden CS1.6, så kan man med trygghet si at du ikke har bred erfaring innen fps sjangeren mellom lanseringen av CS1.6 og MW2.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skjer med at folk dømmer spillet etter en liten teaser ? Ja , det blir nok vannskelig for Mw3 å måle seg med grafikken til BF3, . Men ingen av dere har spilt noen av spilla. Så å si at BF3 knuser Mw3 blir jo helt feil.

 

Og hvorfor være så sta og bare holde seg til ett av spilla ? Hvorfor ikke kjøpe begge ?

Lenke til kommentar

Skjer med at folk dømmer spillet etter en liten teaser ? Ja , det blir nok vannskelig for Mw3 å måle seg med grafikken til BF3, . Men ingen av dere har spilt noen av spilla. Så å si at BF3 knuser Mw3 blir jo helt feil.

 

Og hvorfor være så sta og bare holde seg til ett av spilla ? Hvorfor ikke kjøpe begge ?

Troll.

Lenke til kommentar

CoD MW3 kan fuck off

BF3 kan fuck off

 

Her spilles Doom 2 på xboxen for alle penga :D

 

Kunne virkelig ikke brydd meg mindre om "hvilket spill er best". Alle har sin egen mening, så logikk tilsier at det aldri vil være total enighet. Personlig så kjøper ikke jeg fra Activision/IF/Treyarch. Når jeg tenker meg om, så kan de også fuck off.

Lenke til kommentar

Vel, denne 27 år gamle fjorten åringen (hmmm...) er grinete fordi Bobby Kotick fikk henda i denne pengekua og skviser den som en alkis klemmer i seg siste rest av en kartongvin. Jeg er sur fordi dette plutselig er et legitimt svar på et spørsmål.

 

Moriarte: Ignoring IW.net, is the PC version a direct port of the console version?

 

Mackey-IW: No, PC has custom stuff like mouse control, text chat in game, and graphics settings.

 

Det er så mye feil med dette at jeg gidder ikke å begynne å beskrive det. Enda et godt eksempel på at pc fikk andre sortering når de laget spillet var jo at man ikke fikk kjøpt noe collector's edition heller. Hvor er console, hvor er mod support, hvor er muligheten til å kicke idioter, banne fjols og ikke minst kontrollere en server slik at man slipper de håpløse kartene og kan ta de som er populære? Endre på server settings, game settings... Listen er endeløs, så at du St€rk presterer å komme med et slikt håpløst utsagn som at man må ta ting mindre alvorlig for å like spillet sier jo sitt. Siden når skal man måtte tilpasse seg for å like et spill? Og siden når ble det moro å spille et spill infisert med juksemakere? Og til den som henviser til å spille på konsoll i stedet kan ta seg ei bolle, skikkelige mannfolk spiller fps på pc :p

Endret av PheIix
Lenke til kommentar

Skjer med at folk dømmer spillet etter en liten teaser ? Ja , det blir nok vannskelig for Mw3 å måle seg med grafikken til BF3, . Men ingen av dere har spilt noen av spilla. Så å si at BF3 knuser Mw3 blir jo helt feil.

 

Og hvorfor være så sta og bare holde seg til ett av spilla ? Hvorfor ikke kjøpe begge ?

 

Føler jeg må svare på dette. Hvorfor ikke kjøpe begge?

 

For meg går det på hvilke holdninger CoD/MW serien fremmer. Som nevnt så mange ganger tidligere er de kun ute etter å melke kua for alt den er verdt. Kvantitet fremfor kvalitet for rask økonomisk gevinst. Derfor vil jeg ikke støtte CoD/MW serien noe mer.

 

DICE har gått ut og sagt at de skal holde seg tro til fps som en PC sjanger. Dette er stort. De holder på integriteten sin, og tilsynelatende prøver de veldig hardt å høre på communitiet har å si. (Samtidig tror jeg ikke at noen konsoll brukere vil finne noe å klage på)

 

Kan vi dømme noen av spillene som spill ut ifra teasere og trailere? Nei. Kan vi dømme selskapene som produserer spillene? Ja. Så hvorfor jeg ikke kan kjøpe begge? Fordi BF3 ikke bare ser soleklart best ut på alle plan, men fordi det er denne typen spillprodusenter jeg vil se regjere i fremtiden.

 

Edit: Leif

 

og

 

Korrekt AtW

Endret av bandreas
Lenke til kommentar

For min del syntes jeg det kjekkeste med MW2 var coop oppdragene. Jeg har desverre klokket inn over 200 timer i multiplayer på det møkkaspillet.

 

Idag går det mer i BC2 og avventer BF3. Mw3 blir kjøpt om de har videreført coop oppdrag, gjerne med flere spillere enn bare to.

Lenke til kommentar

MW2 er definitivt det beste FPS spillet jeg har spilt siden CS16 var nytt, bare man ikke oppfører seg som grinete, alvorlige. 14-åringer, som det virker som de fleste her gjør.

 

kan du være litt mer spesifikk på den siste biten der?

 

0o!!!

 

Okey, smartass. Noen, spesifiserer til de fleste i tråden (fordi de klager på COD/mw2) liker ikke MW2 fordi de tar spillet for alvorlig => irritasjon. Spillere som tar spill alvorlig => 14-åringer. 14-åringer => grinete.

 

Skjønner?

 

Så spillere som tar spillet alvorlig er 14 år? Først må jeg si at det er din svært subjektive "logikk" som virker fjortis. Jeg har sett bedre resonnement fra barn i barneskolen enn hva du skriver her.

 

For det andre så hadde MW2 utrolig mange feil i forhold til hva et svært populært FPS spill burde bli lansert med. Det var rett og slett elendig fullført. Det er dette som førte til den største samlede irritasjonsyttringen fra brukerne.

 

Det er bred enighet om at MW2 var et dårligere spill enn hva det burde vært, som solgte bra fordi spillet ble promotert så mye som det ble. De mindre kritiske spillerne ble slått ned og druknet av hype-bølgen som var MW2. Så at du sier at MW2 er det beste fps spillet du har spilt siden CS1.6, så kan man med trygghet si at du ikke har bred erfaring innen fps sjangeren mellom lanseringen av CS1.6 og MW2.

 

Fint at du selv kommer med en subjektiv vurdering som du verken begrunner med eksempler ei heller sier hvilke spill du liker bedre. Kan du komme med noen spill som er mere gjennomført enn MW2? Bare fordi du åpenbart hadde store problemer med å lykkes i det spillet og derfor den dag i dag enda har store psykiske problmer med å innse at det er et av tidenes beste fps spill, så synd for deg.

 

Ikke bred erfaring innen fps? Hvem faen er du til å utale deg om det? Det finnes ikke et fps spill jeg ikke har spilt mellom de to, jeg har til og med spilt dritt-spill som Battlefield MC, GoldenEye: roger Agent.

 

Hyggelig at du prøver å forsvare din egen aldersgruppe, 14-åringer, men på MW2 står det tydelig foran på coveret "18". Det betyr at du aldri skulle ha kunnet putte det inn i en konsoll eller pc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...