Gå til innhold

Si din mening om Kanye West! (både negative og positive)


  

32 stemmer

  1. 1. Hva synes du om Kanye West?

    • Han er drit rå! Digger musikken hans!
    • Hater ham, for en drittsekk!
    • Har ingen formening om han
    • Hater ham ikke men digger ham ikke helller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Postivt:

To kjempebra album(My Dark Fantasy og College Dropout), og ellers et par greie låter.

 

Så konserten hans i opptak fra Cochella i april som bra.

 

Ego.

 

Negativt:

Et par av de andre albumene hans er et greit album, et mediåker, og et annet som er utrolig ræva.

 

Mye av talentet hans er bortkasta på drittlåter.

 

Kjedelig live på Roskilde 2009.

 

Ego.

Lenke til kommentar

KanyeEast, im very happy for you and ima gonna let you finish but Hvorfor liker du ikke Justin Bieber? was one of the greatest music poll's of all time. of all time!

 

Hahaha! :D Egentlig fikk jeg mye mer respekt for ham etter den episoden xD Synes Taylor suger uansett lol :p

 

Postivt:

To kjempebra album(My Dark Fantasy og College Dropout), og ellers et par greie låter.

 

Så konserten hans i opptak fra Cochella i april som bra.

 

Ego.

 

Negativt:

Et par av de andre albumene hans er et greit album, et mediåker, og et annet som er utrolig ræva.

 

Mye av talentet hans er bortkasta på drittlåter.

 

Kjedelig live på Roskilde 2009.

 

Ego.

Jeg digger også My Beautiful Dark Twisted Fantasy, og College Dropout men du må da ikke glemme Graduation?

 

Hva synes du om Kanye West? Da mener jeg både musikken, stilen, oppførselen, utsenet , alt ved ham ;) Si din mening og Diskuter med andre :D

 

Skitten!

Hva er det som gjør ham skitten? Liker ikke usaklige argumenter, dessuten kommer man aldri særlig langt med en påstand uten å underbygge påstanden din :p

Lenke til kommentar

KanyeEast, im very happy for you and ima gonna let you finish but Hvorfor liker du ikke Justin Bieber? was one of the greatest music poll's of all time. of all time!

 

Hahaha! :D Egentlig fikk jeg mye mer respekt for ham etter den episoden xD Synes Taylor suger uansett lol :p

Så om Taylor suger, så du fikk mer respekt for at han ødela seremonien for henne. Det var hennes første store musikkkonkurranse og første gang en countryartist vinner en slik konkurranse og hun var rundt 17/18. Jaja om det er slikt man må gjøre for å få respekt hos deg så har ikke du min respekt.

 

 

Han er en oppblåst blære.

Da stemmer du alternativ nr 1 vil jeg tro :p

Du trenger flere alternativer. Han har noen gode låter men egoet hans er helt i huet. Dessuten det er ikke første gang han har ødelagt musikkkonkurranser for mtv, han tilogmed sa at han skulle boikotte mvt, synd han ikke gjorde det.

 

http://www.youtube.com/watch?v=QTJxj7a9-DA

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjedelig fyr. Jeg hadde virkelig trua på My Beautiful Dark Twisted Fantasy, og for første gang noensinne gledet meg faktisk veldig til å høre et Kanye album. Men må si jeg ble skuffa. Etter 10 +- gjennomhøring må jeg innrømme at albumet ikke gir meg noe som helst. Ville veldig gjerne like det, men greier. Blir for tamt.

 

Edit: Snakker kun om det musikalse her. Alt annet driter jeg i. Totalt uinteressant.

Endret av OhMyOhMy
Lenke til kommentar

Favorittartisten min of all time. Elsker attituden, elsker stilen, elsker musikken. Han har ritkig nok gått på en-par smeller, men he's only human. Også kan det bli litt vel mye "I'm-a-lyrical-genius"-tendensen nå og da.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Synes han er en bra artist med et par veldig gode album og mange gode singler. En god produsent er han også. Bra musikk altså!

 

Ellers er han en oppblåst blære jeg ikke kan fordra. Regner med alle har sett denne videoen:

spol til sånn 1.30 om dere ikke orker å se hele!

Lenke til kommentar

Kanye West er såpass motbydelig, noe som raskt har smittet over på mitt inntrykk av musikken hans (selv om det til tider er noe som fenger…). Det skal nå skrives at jeg kun har bevisst satt meg ned og hørt på et par av låtene på My Beautiful Dark Twisted Fantasy, og er derfor høyst sannsynlig er en forbanna hykler og/eller trives med mine egne fordommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanye West? En av svært få artister populære hos allmennheten som jeg mener fortjener respekt. Jeg er klar over at musikk er smak og sånn, men jeg har seriøse vanskeligheter med å tenke meg et nøye overveid perspektiv på musikk hvor låter som "Heard 'Em Say", "Runaway", "Jesus Walks" og "Blame Game" ikke representerer noe høyere eller mer dannet enn 99 % av annen populærmusikk.

 

Men jeg er sikkert trangsynt.

 

Og ja, forresten, han er selvfølgelig ei gigantisk blære.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...