Gå til innhold

Hvorfor liker du ikke Justin Bieber?


Hva syns du om Justin Bieber?  

131 stemmer

  1. 1. Liker du Justin Bieber?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

baby baby baby baby ooooh baby baby ooooooh baby baby

 

derfor.

 

og sveisen.

 

hahaha! han har jo klipt seg nå da :p

 

Liker ikke måten han blir dyrket på. En middelmåldig artist som får så mye oppmerksomhet er irritasjonsmoment i seg selv.

 

hmm... men det er vel ikke hans skyld? :p

 

 

Liker du Justin Bieber?

 

Kjenner han jo ikke, og vet egentlig lite om hvordan han er, men ut fra det jeg vet: ja :p

 

Siden jeg ikke liker en eneste artist som som begynte sin musikk karriere etter 1980 så liker jeg han av prinsipp ikke.

Har bare hørt cirka 1 minutt av en av sangene hans og den var ikke bra i det hele tatt.

 

Så det er vel kanskje mer musikken du ikke liker? :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-207017

Ingenting i mot han. Skjønner ikke helt den enorme berømmelsen da.. men om man ikke liker han og musikken hans så er det vel ingen mening i å bry seg noe, hate han (fordi han er berømt og du ikke skjønner hvorfor) osv..

 

har ei venninne som fikk møte han for ikke lenge siden (hu vant en konkurranse av noe slag).. trodde ikke det var mulig å bli mer opphengt i han enn det hun var, men er tydeligvis det.. :p

 

Men den eenie meenie låta er nå fengende da.. haha

Lenke til kommentar

Siden jeg ikke liker en eneste artist som som begynte sin musikk karriere etter 1980 så liker jeg han av prinsipp ikke.

Har bare hørt cirka 1 minutt av en av sangene hans og den var ikke bra i det hele tatt.

 

Hvorfor sette en så streng barriere for seg selv? Hvis det er for å være hip/underground så er det mange gode indie-band der ute, og hvis ikke så vil jeg uansett anbefale deg å gi nyere musikk en sjanse. Justin Bieber er kanskje ikke stedet å starte, men jeg vil tørre å påstå at det har blitt laget veldig mye god musikk i samtlige sjangere de siste 30 årene.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Siden jeg ikke liker en eneste artist som som begynte sin musikk karriere etter 1980 så liker jeg han av prinsipp ikke.

Har bare hørt cirka 1 minutt av en av sangene hans og den var ikke bra i det hele tatt.

 

Hvorfor sette en så streng barriere for seg selv? Hvis det er for å være hip/underground så er det mange gode indie-band der ute, og hvis ikke så vil jeg uansett anbefale deg å gi nyere musikk en sjanse. Justin Bieber er kanskje ikke stedet å starte, men jeg vil tørre å påstå at det har blitt laget veldig mye god musikk i samtlige sjangere de siste 30 årene.

 

Vel det kommer en barrière automatisk når de rett og slett ikke har kommet mer enn noen få bra sanger 1980, Dead Kennedys var gode, Guns N Roses hadde sine øyeblikk men ellers har jeg likt ekstrem lite ny musikk. Jeg har sjekket de fleste typer musikk, men faller alltid tilbake til 60-talls Psykedelisk musikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...