Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Serien ser meget bra ut, men er dårlig spilt og historien passer i bokform men grenser til det totalt banale i TV-serien. Hivju er jo bare med fordi han snakker dialektengelsk og har et massivt rødt skjegg. Jeg vil heller anbefale serien Rome.

 

Når ble Game of Thrones banalt, bortsett fra sex-scenene?

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Det var vel fra serienytt (?), en av kommentarene på den artikkelen elns. Jeg fant den ikke for jeg har skrudd av Disqus, slik at jeg slipper og se slike latterlige kommentarer.

 

Forøvrig er dette Game of Thrones sesong 2-tråden. Kanskje en idé og bytte navn på tråden, eller lage en ny tråd for sesong 3?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

SPAILAR SPAILAR!!!!!

 

Neida. Det er så imponerende hvor bra locations hjelper Game of Thrones på det visuelle. GoT ser så mye bedre ut enn mye av hva som kommer ut av Hollywood og annet på grunn gode locations. Det merket jeg spesielt med sesong 2 i grunn.

 

Ser veldig fram til sesong 3, nesten litt synd at jeg ender opp med å se serien litt tidligere på noen skrøpelige dvd-plater fra HBO (de har ikke så bra og sikkert system som Netflix f. eks).

Lenke til kommentar

Jeg sparte s1 og s2 til nå i januar for å ha mer å se på, samt mindre (i den forstand at jeg hadde alt for mange serier fra før av, men House var jo på siste vers når sesong to begynte).

 

Jeg børna gjennom de 24 episodene på tre dager tror jeg?

 

Jeg angrer. Jeg skulle spart dem. Men serier er så overveldende at det er ikke noe jeg vil se om igjen med det første, rett og slett fordi det ble mye info på en gang, og mye satte seg veldig godt, så godt at jeg blir ikke å ha det gøy med å kjøre en runde til.

 

Bare meg?

Lenke til kommentar

Jeg så de to første sesongene, også leste jeg bøkene. Følte jeg fikk god oversikt over karakterene og kom litt dypere inn i historien og den verdenen. Så sesongene på nytt og følte at opplevelsen var enda bedre. Gleder meg så sinnsykt til sesong 3. Tror ikke jeg har gledet meg til noe så mye, som det jeg gjør nå. Det er i allefall sjeldent at jeg er så i ekstase over noe bare jeg tenker på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...