Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har liten sympati med folk som leser youtube's kommentarfelt.

Vel, jeg begynte bare å lese den øverste kommentaren.. 1 setning. Men det var nok.

 

Vet ikke hva du leste, men hadde en real sur spoiler selv. Skulle se etter bok nummer 2 når jeg var på narvesen og plukket opp den ene de hadde i tillegg til bok 1. Leste en setning bakpå og fikk ødelagt ganske mye. Var bok nummer 5.....

Lenke til kommentar

Har liten sympati med folk som leser youtube's kommentarfelt.

Vel, jeg begynte bare å lese den øverste kommentaren.. 1 setning. Men det var nok.

 

Vet ikke hva du leste, men hadde en real sur spoiler selv. Skulle se etter bok nummer 2 når jeg var på narvesen og plukket opp den ene de hadde i tillegg til bok 1. Leste en setning bakpå og fikk ødelagt ganske mye. Var bok nummer 5.....

 

Ooo, den er kjip! Den første setningen bakpå bok fem er jo to spoilere i en. Kjæresten min klarte p gjøre det samme når hun av en eller annen merkelig grunn leste bakpå boken min.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dessverre. Vi vet heller ikke hvilken retning skaperene av serien tar ift boka. Kan jo hende de finner på noe helt annet.

 

Tja de stod jo utenfor murene og ventet. ~20 mann kan tenne fyr på mye og uten brannslanger så skal det veldig mye til for selv 500 menn å slukke noe slikt før ting er overtent.

Lenke til kommentar

Ikke alltid det kommer en awsome samleboks av en hel serie. Entourage, Band of Brothers o.s.v. har vært det samme som DVD-utgivelsen, og tidligere sesonger samlet. En penere boks kanskje, men ikke stort sett mer. Egentlig bare med Lost jeg har lagt merke til som har hatt en awsome samling av en serie, som følgte med mye forskjellige ting fra og sånt fra serien.

 

Jeg har selv denne utgaven av sesong 1 av Game of Thrones på BD (uten nordiske undertekster, vel og merke); som jeg fikk av HBO tidligere i høst. Mye mer awsome enn utgaven som var ute da.

 

Vet ikke om denne er i salg ennå for alle, så innimellom burde man vente. Ikke alltid, men jeg tror kanskje Game of Thrones blir en serie jeg venter med en spesial-utgave helst, ettersom jeg kommer til å få tilgang på serien og noe bonus-materiale gjennom HBO Nordic når jeg vil framover når tjenesten kommer i gang på noen andre plattformer nå snart enn Samsung-produkter.

 

GoT.jpg?f0f9df

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...