Gå til innhold

Sony: - Xbox 360 mister relevanse (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"men ingen 20-åringer med selvrespekt sitter på et fly med en av de konsollene." tror han har glemt at gamere generellt sett ikke har altfor mye selvrespekt =D

 

Og med selvrepsekt, så menes her å være så opptatt av andres meninger at man velger håndholdt enhet basert på hva man tror andre emner om den?

 

AtW

Lenke til kommentar

For det første så er han her en skikkelig "royal pain in the ass". Jeg kan ikke huske hvor mange uttalelser han har kommet med som bare gjør en ting; å helle bensin på bålet!

Tydeligvis kommer mange av disse uttalelsene fram pga sjalusi på spesielt nintendo som har en større markedsandel enn sony. Slik oppførsel er direkte uprofesjonelt.

Han har heller ikke testet ut Kinect ser det ut som og jeg anbefaler at man tester ut sine konkurrenters produkter før man kommer med så pass krass kritikk.

I tillegg så virker det som at han lever i sin egen lille boble, ettersom at han tydeligvis ikke har fått med seg Cevat Yerli sin uttalelse om at konsollene bremser den teknolgiske utviklingen til spill.

Jeg synes han derre sjefen burde bli satt i bånd, for han er en løs kanon.

Lenke til kommentar

"men ingen 20-åringer med selvrespekt sitter på et fly med en av de konsollene." tror han har glemt at gamere generellt sett ikke har altfor mye selvrespekt =D

 

Og med selvrepsekt, så menes her å være så opptatt av andres meninger at man velger håndholdt enhet basert på hva man tror andre emner om den?

 

AtW

 

vel, tenkte mer på det fakta at gamere stort sett er ganske vant med tanken av at andre mener det du driver med er tull, uansett om det er håndholdt eller hva det enn skulle vært.

Lenke til kommentar

– De er i ferd med å gå tom for brensel når det gjelder å være relevante i 2011 og fremover.

 

Javisst. Konsollene er utdaterte for lengst. PC'n min gruser min PS3 så jævla langt ned i støvlene at det nesten er flaut hver gang jeg setter meg ned for å spille på konsollen. :D

Lenke til kommentar

Herregud!! Typisk ignorant amerikansk utsagn... jeeeeeeezzzzzzz...

Jeg håper og ber du er klar over hvor dum du er som lirer av deg noe så tåpelig. Utsagnene hans har ingenting med hvor han kommer fra å gjøre. Denne antiamerika-moten er noe av det mest tragiske jeg har opplevd så lenge jeg har levd. De er så dumme at de er ledende innen alt av medisin og teknologi :---OO

Folk må tenke før de gjør seg opp meninger. Det finnes en like stor andel av idioter i Norge som det gjør USA, de virker bare fler der fordi det er et land med 350millioner mer mennesker.

 

Ang utsagnene til denne Sony-karen, må jeg si de er smarte, mtp å forsøke å manipulere brukergruppen. De fleste burde riktignok forstå at sånt er tull.

Lenke til kommentar

hehe..typisk store selskaper og rushe ut med spam og nedlatenhet når de Nettopp har reddet seg ut av en kjmpesmell med George!

 

Og til alle som mener Crysis 2 er mesterverket selv: Vent med slike utsagn til Dx11 støtten er på plass værtfall, for før den tid er det ikke mye å skryte av ;)

Lenke til kommentar

Er faktisk Asia som er foran i teknologi da, men jaja.

Asia bygger stort sett ting på bestilling fra USA.

 

Bare fordi de ligger godt foran i medisin og teknologi enn de fleste land, betyr det ikke at massene er smarte.

Nei, men at L00nie så et tvprogram hvor en programleder fant 3 amerikanere som ikke kom på et land som startet på bokstaven U, betyr ikke det at de fleste amerikanere vet bedre.

 

Men det her er uberofftopic. Bare glad for å se gamerforumet tilbake der det hører hjemme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...