Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Min level 67 Breton er en dame som sikkert kommer til å ende opp med litt lesbiske tendenser etterhvert. Driver i likhet med Svelemoe og samler på alt mulig rart, er oppe i 7 prestemasker, 9 er målet. Våpen gitt i forbindelse med forfremmelse til thane i diverse byer er også tatt vare på, samt sære våpen som drainspell, dragonbane, osv. Sitter også med en kiste med Daedric Artifacts jeg er litt flau av å være bittelitt stolt av.

 

Karakteren min har 100 i destruction, illusion, smithing, begynte som mage, har nå byttet til heavy armor med one-handed for å levle mer. Har også en haug med skills mellom 85-95, så føler jeg står ganske fritt til å gjøre hva jeg vil i spillet.

 

I dag har jeg forresten lert definisjonen av frustrasjon; ha 29 Crimson Nirnroots i Blackreach, mens man leiter ræven av seg etter nr 30....

Endret av JacEr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvilket våpen et best egentlig? nå har jeg 36 i unarmed, å får 10 til så fort jeg får enchantet gauntletsene. finnes det et sverd eller lignende som er kraftigere?

 

Jeg kjører på med dual sverd med 53 i damage + 26 Stamina og frost i tillegg... Er på level 50 nå, Breton...

Lenke til kommentar

Når det gjelder "So, you fetch the mead":

 

(Companions questline spoiler)

 

Så endrer den seg så snart du er ferdig med Companions-questlinen, til enten "Hail, Companion" eller noe om at du er Harbinger. "My respects, Harbinger" eller noe lignende, er det vel.

 

 

Da synes jeg fjotten i Whiterun som til stadighet sier "Have you been to the Cloud District lately? Oh what am I saying, of course you don't" heller fortjener en battleaxe i bakhodet når vaktene ser en annen vei.

http://www.reddit.com/r/skyrim/comments/minz8/do_you_come_to_the_cloud_district_very_often_what/

Lenke til kommentar

Det skal være flere enn 30 Crimson Nirnroots i Blackreach. Jeg fant 34 elns. da jeg kom over Blackreach da jeg var på et oppdrag.

jeg fant 32, leita lenge etter nummer 29 og 30 men så fant jeg 3 stk omtrent samtidig når jeg hadde bestemt meg for å drite i hele greia.

 

Jeg så for meg at det var kun 30 og at jeg måtte lete meg ihjel etter de alle sammen. Å finne nok Nirnroots i Oblivion var lett, så et øyeblikk der trodde jeg dette oppdraget i Skyrim kom til å bli noen hakk vanskeligere.

trudde også at det bare var 30 stk, pga et innlegg i denne tråden der en var veldig oppgitt over å bruke en av de. skulle ikke forunde meg om de faktisk gror opp igjen som de vanlige nirnroot'ene. (om det ikke bare en heldig bugg på mine 2 saves. )

Lenke til kommentar

Blackreach er ihvertfall et noenlunde begrenset område. Jeg fikk en quest av dattera til BlackBriar om å finne 20 Nirnroot, 20 Deathbell og 20 nightshade, alt spredd over hele Skyrim. Tok en god stund før det var fullført, men sitter med en bedre kjennskap til landskapet rundt omkring i Skyrim enn hva jeg hadde før questen. Det ryktes at det skal komme en god del DLC til Skyrim, håper de hopper fint over denne type quests da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...