Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med perken som gir deg mulighet til å selge alt til alle så er det allikevel noen merchant som gir bedre priser for enkelte ting enn andre om jeg ikke tar helt feil, mener å huske å ha opplevd dette selv flere ganger.

Det er sikkert fordi for å få den må du ta perken som gjør at det motsatte kjønn gir det bedre priser.

Lenke til kommentar
Med perken som gir deg mulighet til å selge alt til alle så er det allikevel noen merchant som gir bedre priser for enkelte ting enn andre om jeg ikke tar helt feil, mener å huske å ha opplevd dette selv flere ganger.

Det er sikkert fordi for å få den må du ta perken som gjør at det motsatte kjønn gir det bedre priser.

Ah, selvsagt! Vel, i så fall står fortsatt det jeg sa med at han gir deg shitty priser i forhold til mange andre merchants (les: alle damene :p)

Lenke til kommentar

Takker :) Og Iskall, har ventet i 1 måned of han er fremdeles ikke tilbake :p Så tviler på det, men skal prøve å cheate litt ;) Er det bare meg som mister mye av motivasjonen når man har daedric/dragon light armor?

Ikke om du har Daedric/Dragon armor, bare level 30 og alt av quester igjen :w00t:

Er akkurat det jeg er, blir for lett :p Kansje skru opp til expert...

 

Har en character der jeg drepte general store duden i whiterun rundt 1 måned siden. Jeg spurte på forumet om han vil komme tilbake, og jeg fikk ja som svar. Men nå 1 måned senere er butikken tom... Kommer han ikke tilbake? Hvis ikke angrer jeg på at jeg drepte han :@

Det er absolutt verdt å drepe han. Han gir deg uansett bare shitty priser.

haha, men jeg trenger flere merchants å selge til :p

 

Takker :) Og Iskall, har ventet i 1 måned of han er fremdeles ikke tilbake :p Så tviler på det, men skal prøve å cheate litt ;) Er det bare meg som mister mye av motivasjonen når man har daedric/dragon light armor?

Selv har jeg valgt å ikke lage noen rustninger, men heller finne dem på den normale måten i spillet. Mye mer artig å være level 64 med ett par daedric items istedenfor å være dekt av det når man er level 23. Når jeg går lei av ett armor sett så kler jeg heller på meg noe random slik som Blades armor eller Glass armor kun for variasjonens skyld.

Ja har tenkt å lage en ny character senere som spiller slik.

Lenke til kommentar

Er akkurat det jeg er, blir for lett :p Kansje skru opp til expert...

Master går fint det også :)

gah... kansje jeg skal prove det. Jeg har spillt paa mine 2 characters der den ene er warrior og den andre er assassin/thief med bow og daggers, og har ikke hatt store problemer med dem. Men paa magen min plages jeg noe ekstremt, lurer paa hvorfor... kan definitivt ikke spille paa master der :p

Lenke til kommentar

Skjønner egentlig ikke helt hvorfor du vil fjerne varulv, med mindre du vil bli vampyr (noe som jeg ikke kunne ha tenkt meg). Resist poison er jo forøvrig veldig praktisk også.

 

ganske simpel grunn egentlig. skal legge spillet på hylla for en stund (er litt lei det nå). men jeg vil prøve og være vampyr først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...