Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet hvor jeg finner huset mitt i Soltitude?

 

Var mye mas i bakgrunnen her da jeg kjøpte huset, så jeg fikk ikke med meg det >.<

 

Hvis du starter i Blue Palace og går oppover mot borga rett frem, så ligger det på høyresiden...Ca. midt mellom borgen og blue palace.

Lenke til kommentar

Sliter med en liten bug som begynner å bli littegrann game-breaking. Når jeg dreper drager, "brenner" de ikke opp så jeg får dragonsouls. Jeg kan ta dragonscales og -bones, men får ikke låst opp shouts når jeg ikke har flere souls å bruke. Det, pluss at det da blir liggende hele drager igjen overalt. Når jeg spiller gjennom med denne karakteren, er det også langt færre drager enn det var med den forrige karakteren min. Noen som vet hva det kan skyldes? Er det mulig å spawne drager på noe vis? Spiller på PC.

Lenke til kommentar

Personlig har jeg kanskje bare hørt at noen vakter har sagt det 2-3 ganger på mine 55 timer, hvor mye tid har gått til å selge ting i byen. Er virkelig latterlig mye mer irriterende å høre samme fjaset fra blacksmith og slikt.

 

Syntes det er litt rart i ett ellers så innholdsrikt spill at alle kjøpmenn sier akkurat det samme. Hadde de bare smelt opp ett lite manus til hver av dem hadde det gjort undeverker for opplevelsen, er jo tross alt bare en 10-15 stk tilsammen. Blir sprø etterhvert av å høre de samme banale linjene uansett hvor man befinner seg i verden.

 

Når det er sagt har de tatt seg tid til å lage forskjellige lydspor til alle de forskjellige followersene da ihvertfall, det er enda godt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...