Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

"Divines schmile on you friend."

 

"Some may call this junk. Me I call them treasures."

 

"Another wanderer come to lick my fathers boots... Good job"

Det er en av de ungene i Dragonsreach som sier det der. Får lyst til å smelle inn skallen på ungen. :wallbash:

 

 

Bandit quotes are the best, because they are so ridiculous.

 

Your friend just died in front of you, and still has my conjured arrow sticking out of his eye...

 

"Must have been the wind"

:!:

"You see those warriors from Hammerfell? They've got kørved sårds, KØØRRVVD SÅRDS." Elns.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holder på å samle sammen utstyr med Peerless smithing, så jeg får 4 X 25% bonus når jeg oppgraderer, hiver på en smithing potion med 50% bonus så får jeg 150% mer enn vanlig :) Ligger på 455 armor level nå så lurer på hva det ender opp med til slutt :) Kan en få mer enn 150% bonus på smithing? Med det jeg har nå kan jeg kjøre på med 132% bonus, men vil vente til jeg får 150% eller mer om mulig... den potionen som gir 50%+ har jeg bare funnet en plass så langt, har flere 20-30%.

 

En ting jeg savner er ting å bruke penger på, nå har jeg kjøpt hus i alle byene og utrustet de max og sitter fortsatt med 170K i gull.

Kom nettopp opp i level 50 og merker at en stiger ikke så raskt nå som før...

 

du kan bli master i alchemy også. da får du lagd potions med over 100% smithing.

2 ingredienser som er lette å finne er blue mountain flower og blue butterfly wing. du må lage så dyre potions som mulig for å bli bedere. uten perks i alchemy hadde jeg nok aldri giddi.

Lenke til kommentar

 

Hvordan får du så mye penger? :O jeg har bare 30k og er level 39...

 

Er vel ikke så mye penger... Det jeg tjener penger på er å tømme dungeons, ta med tilbake til en by, oppgrader max det du har funnet i smia, sleng gjerne på en enchantment og så bruk et smykke som gir deg 20%+ ekstra ved salg... Å ta ut drager og lage dragon armor er også lettjente penger, du får ganske bra betalt om du selger en dragon armor med 130 armor lvl. Fant et par støvler som gir meg 45+ i bærekap. har et selv og 1 til Lydia (hjelperen min), kan bære 420 hver :)

 

Den traderen i Riverwood begynner å få et ganske godt utvalg av div. stasj nå :p

Lenke til kommentar

"Skaff deg Aela the Huntress som follower (Companions questline), betal henne masse spenn som trainer, og ta tilbake gullet ditt etterpå i tradevinduet?"

 

 

Og oppsøke Angi`s camp ved Falkreath som du får bruke skytebanen til for å øve opp litt archery skills.

 

Utover det så er det vel å benytte The lover stone (øker alle skills 15% fortere).

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

Er det noen som har noen tips for å øke raskt i archery? Ligger rundt 78, men nå går det utroolig tregt. Klarer ikke å se noen forskjell i effekt på monstrene jeg skyter på, og jeg har gjennomgående brukt bue på det meste opp til lvl 31.

 

kill mammuter, stå i vann vis du sliter med og ta dei.

 

Aela tror jeg bare kan trene deg opp til 75 i archery lvl.

Lenke til kommentar

Skaff deg Aela the Huntress som follower (Companions questline), betal henne masse spenn som trainer, og ta tilbake gullet ditt etterpå i tradevinduet?

 

Ah, seff, glemte helt at det finnes trenere..... :blush: Takker!

 

Edit: Thoto79 -det med skytebaner visste jeg ikke - takk for den også!

Endret av aphelion3
Lenke til kommentar

Hva er deres høyeste level på en char hittil da folkens?

 

Jeg har 47 Warrior som høyeste. Kommer nok til å stoppe han på 50... trur jeg, hehe ;)

Nord på level 58. Har en Khajiit på level 3-4 elns på Xbox.

 

Elsker stemmene som Khajiit-karakterene har. Kunne hørt på de snakke i timesvis. Stemmene som Argonians har er også kule. :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...