Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Dragonborn: "What have you got for sale?"

 

Selger: "Take a look" - "A bit of this, a bit of that" - "the finest weapons and armor available" (blacksmiths) - "So, you wish to master the arcane arts?" (Mage) - "Spells and incantations for those with the talent to cast them" (Mage).

 

Er det flere? :p

 

Tar du med "..but i call them treasures" så tror jeg du har wrapped it all up :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det gjelder "So, you fetch the mead":

 

(Companions questline spoiler)

 

Så endrer den seg så snart du er ferdig med Companions-questlinen, til enten "Hail, Companion" eller noe om at du er Harbinger. "My respects, Harbinger" eller noe lignende, er det vel.

 

 

Da synes jeg fjotten i Whiterun som til stadighet sier "Have you been to the Cloud District lately? Oh what am I saying, of course you don't" heller fortjener en battleaxe i bakhodet når vaktene ser en annen vei.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Når det gjelder "So, you fetch the mead":

 

(Companions questline spoiler)

 

Så endrer den seg så snart du er ferdig med Companions-questlinen, til enten "Hail, Companion" eller noe om at du er Harbinger. "My respects, Harbinger" eller noe lignende, er det vel.

 

 

Da synes jeg fjotten i Whiterun som til stadighet sier "Have you been to the Cloud District lately? Oh what am I saying, of course you don't" heller fortjener en battleaxe i bakhodet når vaktene ser en annen vei.

Selv om jeg har fullført companions questlinen sier folk fortsatt "So, you fetch the mead?"

Lenke til kommentar

Når det gjelder "So, you fetch the mead":

 

(Companions questline spoiler)

 

Så endrer den seg så snart du er ferdig med Companions-questlinen, til enten "Hail, Companion" eller noe om at du er Harbinger. "My respects, Harbinger" eller noe lignende, er det vel.

 

 

Da synes jeg fjotten i Whiterun som til stadighet sier "Have you been to the Cloud District lately? Oh what am I saying, of course you don't" heller fortjener en battleaxe i bakhodet når vaktene ser en annen vei.

 

Grrr Naziim eller nazeem eller whatshisface... Han skal jeg splitte skallen på neste gang jeg ser ham ;) Tar gledelig 1k bounty på han ;) Hadde vært utrolig gøy og fått en autogenerert kill quest på ham fra Dark Brotherhood he he :)

Lenke til kommentar

Hater hun som eier "alchemy" shoppen i whiterun, hun sier stadig at jeg ser blek og sjuk ut, selv om jeg er frisk! Må alltid dobbeltsjekke om jeg er sjuk når hun sier det :p

 

Lurer på om det kan være en bug? Jeg har vært varulv men har blitt kurert, likevel sier folk "Is that fur, coming out of your ears?"

Endret av Cromsen
Lenke til kommentar

Hater hun som eier "alchemy" shoppen i whiterun, hun sier stadig at jeg ser blek og sjuk ut, selv om jeg er frisk! Må alltid dobbeltsjekke om jeg er sjuk når hun sier det :p

 

Lurer på om det kan være en bug? Jeg har vært varulv men har blitt kurert, likevel sier folk "Is that fur, coming out of your ears?"

 

Det er en bug ja. Jeg får også den slags kommentarer slengt i fleisen selv om jeg er frisk som en.. varulv?

 

Hun driver også å jatter ivei om at en stor og sterk Nord som meg kanskje ikke trenger å uroe seg for sykdom. Eneste problemet er vel at jeg i bunn og grunn er en sjokkgrønn Orc med ett hornproblem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

I Ysgramor's Tomb vest for Winterhold fant jeg ett sverd som var ødelagt nedfor statuen av Ysgramor.

Gikk til The Skyforge for å få det gjensmidd men fikk ikke noe option om det, noen som vet om man kan lage ett episk companion/nord sverd ut av det, eller er det bare ett Ringenes Herre Easter Egg?

Lenke til kommentar

Holder på å samle sammen utstyr med Peerless smithing, så jeg får 4 X 25% bonus når jeg oppgraderer, hiver på en smithing potion med 50% bonus så får jeg 150% mer enn vanlig :) Ligger på 455 armor level nå så lurer på hva det ender opp med til slutt :) Kan en få mer enn 150% bonus på smithing? Med det jeg har nå kan jeg kjøre på med 132% bonus, men vil vente til jeg får 150% eller mer om mulig... den potionen som gir 50%+ har jeg bare funnet en plass så langt, har flere 20-30%.

 

En ting jeg savner er ting å bruke penger på, nå har jeg kjøpt hus i alle byene og utrustet de max og sitter fortsatt med 170K i gull.

Kom nettopp opp i level 50 og merker at en stiger ikke så raskt nå som før...

Lenke til kommentar

Holder på å samle sammen utstyr med Peerless smithing, så jeg får 4 X 25% bonus når jeg oppgraderer, hiver på en smithing potion med 50% bonus så får jeg 150% mer enn vanlig :) Ligger på 455 armor level nå så lurer på hva det ender opp med til slutt :) Kan en få mer enn 150% bonus på smithing? Med det jeg har nå kan jeg kjøre på med 132% bonus, men vil vente til jeg får 150% eller mer om mulig... den potionen som gir 50%+ har jeg bare funnet en plass så langt, har flere 20-30%.

 

En ting jeg savner er ting å bruke penger på, nå har jeg kjøpt hus i alle byene og utrustet de max og sitter fortsatt med 170K i gull.

Kom nettopp opp i level 50 og merker at en stiger ikke så raskt nå som før...

 

Hvordan får du så mye penger? :O jeg har bare 30k og er level 39...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...