Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Litt flere bilder:

Skal teste ut å tweake ini filen etterhvert når jeg får satt opp de 2 andre skjermene mine til EyEFinity så får vi se hvor vakker Skyrim kan bli. :)

 

Når du har fått Tweaket alt perfekt kan du berre sende det til meg, har så lite tid for tiden :)

 

Kjører skyrim på TVen for tiden, men må nok snart prøve det på eyefinityen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OMG naa er jeg sur... Jeg spillte noen timer og slet meg igjennom companions questet med min lvl 9 stealth archer, og naa nettopp lagde jeg meg en ny mage. Etter en stund naar jeg vart lei og skulle loade archeren min, er saven borte!! Why? Bare fordi jeg lagde en ny en? Er utrolig teit at den saver over andre filer uten at jeg klikker paa den filen forst...

 

Den lagrer over autosaven din, men ikke de savene du selv gjør.

Lenke til kommentar

Nokon andre som får CTD minst kvart 20. minutt :( ?

 

Yep :S

 

OMG naa er jeg sur... Jeg spillte noen timer og slet meg igjennom companions questet med min lvl 9 stealth archer, og naa nettopp lagde jeg meg en ny mage. Etter en stund naar jeg vart lei og skulle loade archeren min, er saven borte!! Why? Bare fordi jeg lagde en ny en? Er utrolig teit at den saver over andre filer uten at jeg klikker paa den filen forst...

 

ja det hadde vært teit, men skyrim gjør ikkje det...

Lenke til kommentar

Haha! Møtte på noen imperial soldiers som eksorterer en stormcloak fange, så kommer det en mudcrab gående på veien. Hva gjør de? De roper "HELP" og spinger sin vei. :rofl:

Hah! Veldig spesielt, da jeg har møtt på Imperials med en stormcloadsoldat som fange, som sloss mot en drage.

 

Elsker shield bash og den perken som gjør at hvis man springer mot noen med skjoldet hevet, så flyr de. Har kastet et par fiender utfor bratte fjellvegger, kan man si!

Har selvfølgelig shield bash, og merket noe rart da jeg sloss mot en bjørn. Slo den med skjoldet (den hadde rundt halvparten av livet igjen), og da gikk bjørnen opp tre meter i luften, samtidig som den tok tre-fire saltoer - før den omsider landet på bakken død. Skyrim physics! <3

Lenke til kommentar

bør man bli varulv, vampire eller ingen av tinga? noen tips? er stealth archer

 

Ikke bli vampire. Kjedelig som natten selv. Om du blir varulv funker det som en hvilken som helst anen power. Du er bare affecta når du bruker den og ikke ellers. Selv om varulv formen suger balle og ikke er verdt bryet.

 

Du vet jo nesten ikke hva du prater om.

 

Varulv - Masse benefits når du er i Beast Form. Du har sinnsykt stamina, melee er sinnsykt bra (kan knocke folk over og bare slå som en galing)

However kan du aldri få Rested Bonus.

 

Vampyr

Har ikke vært vampyr, men utifra hva jeg husker fra Oblivion, er det flere stages som gir forkjellig benefits, og du kan gå ute i sollys ved å være i riktig "stage"

Lenke til kommentar

bør man bli varulv, vampire eller ingen av tinga? noen tips? er stealth archer

 

Ikke bli vampire. Kjedelig som natten selv. Om du blir varulv funker det som en hvilken som helst anen power. Du er bare affecta når du bruker den og ikke ellers. Selv om varulv formen suger balle og ikke er verdt bryet.

 

Du vet jo nesten ikke hva du prater om.

 

Varulv - Masse benefits når du er i Beast Form. Du har sinnsykt stamina, melee er sinnsykt bra (kan knocke folk over og bare slå som en galing)

However kan du aldri få Rested Bonus.

 

Vampyr

Har ikke vært vampyr, men utifra hva jeg husker fra Oblivion, er det flere stages som gir forkjellig benefits, og du kan gå ute i sollys ved å være i riktig "stage"

 

Vel, varulv i lvl 22 sugde værre en 2H skillen min som ligger på 17. Bruker heller spells enn den udugelige digre varulv formen som dør fortere en faen selv. Mulig den er kjekk for å løpe fra A til B, men ikke noe annet. Melee sugde balle for å si det som det er.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man kan forhindre at spillet konstant crasher til desktop på PC? Kan det hjelpe å instalere spillet på en SSD hardisc?

Det hjelper ikke mot C2D nei. large address aware patchen så ut til å være løsningen, jeg merket ingen crash før de patchet EXE fila.

 

Igjen så virker det som at jeg bare skulle lastet ned spillet med cracket EXE fil for å få en mye bedre opplevelse. They screwed us again! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man kan forhindre at spillet konstant crasher til desktop på PC? Kan det hjelpe å instalere spillet på en SSD hardisc?

Det hjelper ikke mot C2D nei. large address aware patchen så ut til å være løsningen, jeg merket ingen crash før de patchet EXE fila.

 

Igjen så virker det som at jeg bare skulle lastet ned spillet med cracket EXE fil for å få en mye bedre opplevelse. They screwed us again! :thumbdown:

 

Large Address patchen?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man kan forhindre at spillet konstant crasher til desktop på PC? Kan det hjelpe å instalere spillet på en SSD hardisc?

Det hjelper ikke mot C2D nei. large address aware patchen så ut til å være løsningen, jeg merket ingen crash før de patchet EXE fila.

 

Igjen så virker det som at jeg bare skulle lastet ned spillet med cracket EXE fil for å få en mye bedre opplevelse. They screwed us again! :thumbdown:

Har heldigvis vært heldig og bare hatt en CTD på 27 timer spilletid. virker jo ganske random hvem som sliter.

Lenke til kommentar

Jeg kræsjet til desktop både før og etter large adress-fixen. Skjer vel en gang i timen ellernoe, av og til er jeg heldig og får ikke CTD på et par timer.

Men jeg har lært meg å trykke F5 hvert 10. minutt uansett.

 

Alt-tabbing er også en skummel sak, ofte får jeg CTD når jeg hoppet inn i spillet igjen.

Får håpe den kommende patchen fikser noen sånne bugs.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...