Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nytt skrivebordsbilde:

( tatt selv )

 

Hadde personlign prøvd å fått det litt mykere i ett bilde-redigerings program.

 

Helt enig, lastet ned en mod som legger til sharpen effekt på spillet, og noen steder er det veldig kraftige utslag. Ikke noe som gjør spillet mindre spillbart eller gir meg mindre spillglede. :)

 

Nytt skrivebordsbilde:

( tatt selv )

 

Utrolig at spillet kan se så fantastisk ut. :D

 

Har du brukt:

 

bTreesReceiveShadows=1

bDrawLandShadows=1

?

 

Nei, kun mods.

Lenke til kommentar

Ok, saa har tenkt aa lage en pure wizard for jeg legger meg, men vet ikke helt hvordan jeg skal begynne. Her er noen sporsmaal :) Burde jeg enchante light armor med ting man faar paa cloth fks. 50% magic regen. saa jeg ikke blir 1 hitta, eller kan jeg bare ha disse bonusene paa cloth? Burde jeg bare investere i magic(hp, stam, mag)? Hvor faar man tak i staff som kan caste spells utenom aa loote det fra chest/bandits? Takker :)

Lenke til kommentar

Nytt skrivebordsbilde:

( tatt selv )

 

Hadde personlign prøvd å fått det litt mykere i ett bilde-redigerings program.

 

Helt enig, lastet ned en mod som legger til sharpen effekt på spillet, og noen steder er det veldig kraftige utslag. Ikke noe som gjør spillet mindre spillbart eller gir meg mindre spillglede. :)

 

Nytt skrivebordsbilde:

( tatt selv )

 

Utrolig at spillet kan se så fantastisk ut. :D

 

Har du brukt:

 

bTreesReceiveShadows=1

bDrawLandShadows=1

?

 

Nei, kun mods.

Men anbefaler at du burde å fikse det i Ini filen :) Det virker som om du har god nok pc til det så :)

Lenke til kommentar

Ok, saa har tenkt aa lage en pure wizard for jeg legger meg, men vet ikke helt hvordan jeg skal begynne. Her er noen sporsmaal :) Burde jeg enchante light armor med ting man faar paa cloth fks. 50% magic regen. saa jeg ikke blir 1 hitta, eller kan jeg bare ha disse bonusene paa cloth? Burde jeg bare investere i magic(hp, stam, mag)? Hvor faar man tak i staff som kan caste spells utenom aa loote det fra chest/bandits? Takker :)

 

Light Armor / Clothes spørs på hvordan du spiller. Hvis du er god nok og du trenger ikke de ekstra defense poengene du får av light armor, så burde du gå for cloth. Hvis du trenger mere armor, så gå for light armor.

 

Du burde fremst investere i Magicka, men kjør noen ganger på litt Health også. Drit fullkommelign i Stamina, det trenger du ikke ; )

Lenke til kommentar

Ok, saa har tenkt aa lage en pure wizard for jeg legger meg, men vet ikke helt hvordan jeg skal begynne. Her er noen sporsmaal :) Burde jeg enchante light armor med ting man faar paa cloth fks. 50% magic regen. saa jeg ikke blir 1 hitta, eller kan jeg bare ha disse bonusene paa cloth? Burde jeg bare investere i magic(hp, stam, mag)? Hvor faar man tak i staff som kan caste spells utenom aa loote det fra chest/bandits? Takker :)

 

Light Armor / Clothes spørs på hvordan du spiller. Hvis du er god nok og du trenger ikke de ekstra defense poengene du får av light armor, så burde du gå for cloth. Hvis du trenger mere armor, så gå for light armor.

 

Du burde fremst investere i Magicka, men kjør noen ganger på litt Health også. Drit fullkommelign i Stamina, det trenger du ikke ; )

Takker :) Men hva er egentlig fordelen med cloth fremfor light armor?

Lenke til kommentar

Evig elsk på questene i Skyrim. Dark Brotherhood questlinja tok nettopp en uventa vending, helt herlig å spille seg igjennom.

 

Er ufattelig hvor gode de er med plot twists, folka bak dette spillet. Du vet jo aldri hva som kommer rundt neste sving liksom! :)

 

Btw, går det ann å fjerne enchantsments fra våpen? Har Daedric sword med Soul trap og vil fjerne den, men kan ikke disenchante våpenet siden jeg allerede kan enchanten, og aner ikke åssen man fjerner den ellers.

Endret av Empathy
Lenke til kommentar

OMG naa er jeg sur... Jeg spillte noen timer og slet meg igjennom companions questet med min lvl 9 stealth archer, og naa nettopp lagde jeg meg en ny mage. Etter en stund naar jeg vart lei og skulle loade archeren min, er saven borte!! Why? Bare fordi jeg lagde en ny en? Er utrolig teit at den saver over andre filer uten at jeg klikker paa den filen forst...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...