Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Gidder du å liste modsa du bruker? Har nok de fleste jeg og, men sikkert noen jeg mangler.

 

Glowing Ore Veins 300

Detailed Bodies

High Quality Eyes

No more blocky faces

Detailed Faces v2

Enchanced Night

FXAA Post Process Injector

Enhanced Blood Textures

Time on Loading Screens

Vurts Skyrim Flora Overhaul

Skyrim Sunglare V2

HQ Texture Pack for Whiterun

Main Font Replacer

Skyrim HD - 2k Textures

HD Furniture and Barrels

Realistic Water Textures

Armor Improvement

Detailed Lips

 

Bildene kommer igjen:

( Har desverre ikke fått tatt så mange nye bilder etter texture mods'a. )

post-126014-0-48120500-1321903196_thumb.png

post-126014-0-46219100-1321903210_thumb.png

post-126014-0-83803100-1321903223_thumb.png

post-126014-0-60019200-1321903238_thumb.png

post-126014-0-64636400-1321903252_thumb.png

post-126014-0-83887000-1321903264_thumb.png

post-126014-0-89499600-1321903273_thumb.png

post-126014-0-27039200-1321903284_thumb.png

Endret av Romis
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får ikke til Mods jeg.. fått til i Oblivion, etc.. og i andre spill..

 

Ta Nightsky-moden, f.eks..

 

Det står at jeg skal pakke ut "textures" i data-katalogen..

 

Det har jeg nå gjort, så i data-katalogen har jeg nå

 

d:\Spill\( Steam )\steamapps\common\skyrim\Data\textures\sky\skystars.dds

 

Når jeg starter Skyrim og velger Data files har jeg bare skyrim.esm som er huket av, men ingen andre på lista..

 

Så, hva er det som er feil!? Dette er ikke den eneste modden jeg har prøvd å installere.. :(

 

Takk for all hjelp!

Lenke til kommentar

Jeg får ikke til Mods jeg.. fått til i Oblivion, etc.. og i andre spill..

 

Ta Nightsky-moden, f.eks..

 

Det står at jeg skal pakke ut "textures" i data-katalogen..

 

Det har jeg nå gjort, så i data-katalogen har jeg nå

 

d:\Spill\( Steam )\steamapps\common\skyrim\Data\textures\sky\skystars.dds

 

Når jeg starter Skyrim og velger Data files har jeg bare skyrim.esm som er huket av, men ingen andre på lista..

 

Så, hva er det som er feil!? Dette er ikke den eneste modden jeg har prøvd å installere.. :(

 

Takk for all hjelp!

Texture mods trenger ikke å aktiveres igjennom "Data Files" :)

Lenke til kommentar

Come hear the tale of Master Gunfreak the troll slayer

 

 

Rart, med min første karakter møtte jeg ikke noen troll før jeg var level 25, men med denne magen møtte jeg mitt første troll i levl 4, og nå i level 8 har jeg drept 12 troll, det er 11 mer enn med min første karakter som endte i level 33.

 

Hadde også dem mest episke fighten ever, jeg og companien min mot et troll, jeg gikk tom for magika og magika options, og hver gang jeg venta på å få mer magika kom livet tilbake på trollet, så det var en evig kamp mellom min magika og hans regen av liv. Til slutt etter 10 minutter, gikk trollet ned på knærne, men jeg var tom for magika og companien min var nede for telling, eneste jeg hadde å slå ihjel trollet med var en pickaxe, så jeg tok den frem og ende livet til min nemesis, med en rusten pickaxe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Trener sneaking i Embershard mines(eller noko sånt) og denne personen har mye rart å si.

 

Babler i vei om at han sku gå på college, og hadde ei fin dame. Han ønsker å bli mage slik at han kan få tilgang til "the secret power" som gjør tre om til gull. Så skal han skaffe seg en egen øy.

Lenke til kommentar

 

Jeg får ikke til Mods jeg.. fått til i Oblivion, etc.. og i andre spill..

 

Ta Nightsky-moden, f.eks..

 

Det står at jeg skal pakke ut "textures" i data-katalogen..

 

Det har jeg nå gjort, så i data-katalogen har jeg nå

 

d:\Spill\( Steam )\steamapps\common\skyrim\Data\textures\sky\skystars.dds

 

Når jeg starter Skyrim og velger Data files har jeg bare skyrim.esm som er huket av, men ingen andre på lista..

 

Så, hva er det som er feil!? Dette er ikke den eneste modden jeg har prøvd å installere.. :(

 

Takk for all hjelp!

 

Texture mods trenger ikke å aktiveres igjennom "Data Files" :)

Ah.. åh.. hehe.. ikke!?

 

:) Very, well then.. Tusen takk! Da skal jeg prøve flere, for jeg har trodd at det har vært noe feil.. :p

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Haha, levlinga til alteration er latterlig, jeg skulle ha stone skin saken, så jeg begynte å prøve å levle dette, men skjønte ikke helt hva som skulle til for at den gikk opp, men fant det ut til slutt, viss du aktiverer en alteration spell mens du har aktive fiender rundt deg, går den opp, dette gjør det kjempe enkelt å grinde den, jeg fant et par mud crabs og løp frem og tilbake mellom dem, mens jeg tok på stone skin, levla 3 levler i alteration på 3 minutter.

Lenke til kommentar

Haha, levlinga til alteration er latterlig, jeg skulle ha stone skin saken, så jeg begynte å prøve å levle dette, men skjønte ikke helt hva som skulle til for at den gikk opp, men fant det ut til slutt, viss du aktiverer en alteration spell mens du har aktive fiender rundt deg, går den opp, dette gjør det kjempe enkelt å grinde den, jeg fant et par mud crabs og løp frem og tilbake mellom dem, mens jeg tok på stone skin, levla 3 levler i alteration på 3 minutter.

Trenger ikke en gang være i combat for å levle illusion ved å spamme "Muffle".

Endret av Pingas
Lenke til kommentar

Nå ble jeg skikkelig forbanna.. Hadde en lvl 40, med rundt 60 timer spillt. Så skulle jeg lage meg en ny char, og vips hadde den savet over den gamle.. Så nå sitter jeg med en lvl 3 save, og en lvl 26 save.. Thx for så bra system!

Sånn er det når man ikke bruker vanlig save-funksjon. Da oppretter man egen save-game.

Lenke til kommentar

Nå ble jeg skikkelig forbanna.. Hadde en lvl 40, med rundt 60 timer spillt. Så skulle jeg lage meg en ny char, og vips hadde den savet over den gamle.. Så nå sitter jeg med en lvl 3 save, og en lvl 26 save.. Thx for så bra system!

Sånn er det når man ikke bruker vanlig save-funksjon. Da oppretter man egen save-game.

 

Er jo nettop dette jeg hadde gjort, men kan tydligvis ikke ha mer enn 5 saves da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...