Gå til innhold

Rift: Planes of Telara


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som får connectet til serveren? Jeg får "Failed to connect to the server" hver eneste gang, og beta forumet ser også ut til å være nede...

 

Skjer dette bare for meg? Er det noen porter jeg må forwarde? Eller er det alt for mye press på serverne?

 

Edit: Nvm, får connecta litt her og litt der nå :p

Endret av Eziom
Lenke til kommentar

Tok ikke helt av, ganske langt ifra egentlig. Spillet virker til å ligge bra an polish messig med tanke på det ikke har release før om et par måneder minst. Synes det var ganske likt warhammer\allods egentlig, selfølgelig litt tidlig å komme med en konklusjon, men lite nytt å se her. Men det er kanskje ikke overraskende, jeg hadde ganske lite peiling på spillet.

Lenke til kommentar

Dere må huske på at det som er greia med rift er jo rifts.. Det som en nytt :) rifts kan spawne hvor som helst og om ikke spillere gjør noe med de utvikler de seg og sprer seg. De kan ta over hele omeråder, til og med byer.

 

Jeg syns foresten det gikk ganske bra jeg, kom meg til lvl 10 før kjærest ville ha meg tilbake til virkeligheten. Dette er jo den første Closed beta eventen de har hatt. Satser på mere testing når jeg kommer hjem fra jobb :D

Endret av NerdRage
Lenke til kommentar

Synes spillet så langt er meget bra, utrolige valgmuligheter på klasser som ingen spill har idag. Og dette med rifter som kan komme hvorsomhelst nårsomhelst er ganske så kult. Er ganske så spesielt første gangen en ser en slik rift åpne seg...et slik ohh damn øyeblikk.

 

Ellers er grafikken tillogmed på min råttne pc veldig bra på medium settings og en ser godt at dette er et nytt mmo spill. Verdenen virker levende og kaotisk så langt.

 

Må teste mye mer men førsteintrykket er at dette har muligheten til å bli endelig et mmorpg spill som er verdt å plukke opp. Cataclysm er rett rundt hjørnet nå og det er bra Rift ikke kommer ut før til neste år da Cataclysm ville nok tatt det meste om ikke all fokus vekk fra Rift. Men at jeg personlig kommer til å plukke opp Rift til neste år er nesten slått i stein....om ikke noe virkelig ræva skjer utover i spillet.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Føler det var veldig stor forskjell fra person til person ang. grafikken i betaen, så må nok vente til de får optimalisert speccsa mine først :rolleyes:

Selv måtte jeg zoome helt inn for å se ansiktsdetaljer, selv på Ultra, og jeg tror ikke mitt 1gb radeon 4890, 4-kjernet prosessor~3,0Ghz, og 6gb RAM er så dårlig... :wacko:

 

Men så er det et eller annet merkelig med dataen min utenom da, vet ikke hva det er, men jeg får helt forferdelig flickring i spill som Oblivion, og til og med Runescape, veldig tydelig i tåkete natte områder...

 

Utover dette var spillet allerede i veldig god orden, og møtte ikke på noen bugs etter de som ble fiksa :o

Meget imponert!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...