Gå til innhold

Rift: Planes of Telara


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer ikke inn jeg heller. Ser ut som om serverene er nede for å oppdateres eller noe slikt? De er ihvertfall alle markert med et låsesymbol samt grå tekst.

 

EDIT: http://forums.riftgame.com/showthread.php?144560-**-EU-and-NA-1.1-Update-8-00am-PDT-3-00pm-GMT-3-30-11-**

 

For øyeblikket er vi i gmt+2, hvilket skulle bety at serverene begynte oppdatering rundt 5. Med de nevnte fire timer nedetid skulle det bety at de senest bør være oppe i nitiden.

Endret av Materie
Lenke til kommentar

Trenger hjelp igjen:P

Er i lvl 33 å har nettop blitt ferdig med scarwood reach!!!:S

Der jeg er nå klarer jeg jo nesten ingen mobs, så jeg ser jo at jeg er for lav lvl.

Er ikke så glad i dungeons(hater ventetid:P) og pvp så er nok det som gjør det, da jeg ser at "alle" andre er i lvl 35 der jeg er:S

 

Noen tips til hva jeg kan gjøre? trenger å lvl til lvl 35

Helst gjennomtenkte svar takk:P er noob å trenger ikke få det nevnt:P

Takker for svar!:D

 

BTW: Er paragon, hvilken "rolle" er jeg i en dungeon eller raid? tank?

Lenke til kommentar

ingen svar?:/ ganske døst på dette forumet for tiden:P

 

Altså, jeg kan godt gi deg et svar jeg, men du har så og si allerede svart på ditt eget spørsmål i den andre posten :p

 

Hvis du ikke har gjort noen instances og ingen PvP(du nevner ikke noe om rifts, så det vet jeg ikke) så er det ikke så rart du bommet litt på lvlinga siden spessielt instances gir en god chunk med XP. Av en eller annen grunn så hadde jeg aldri noen problemer med å være for lav lvl, ikke vet jeg hvorfor fordi det var flere mer erfarne spillere i guilden min som hadde små problemer når de nærmet seg 50.

 

Det beste du kan gjøre nå for å komme deg opp i lvl er å enten gjøre instance som passer til din lvl(Husker ikke helt hva det heter) eller gjøre noe PvP. Hvis du gjør det sånn passe bra i PvP så får du en god del xp, det samme med instances bare at der trenger du ikke å gjøre en god jobb, men bare overleve :p

 

PS: Jeg kan ikke svare angående om paragon er tank siden jeg har for det meste spilt Mage.

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Fiksa trail account i dag og tenkte jeg skulle prøve litt. Har nå valgt Guardians Warrior og starta med Champion spec. Har lyst til og enten spille en type warrior class eller healer. Noen tips? Var så mye å velge i :p

 

Tenkte det var på tide å prøve ett nytt MMO etter 6 år med wow :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har aldri spilt noe skikkelig mmo før, men vurderer å teste Rift. Siden jeg er nybegynner på alt som har med dette å gjøre, lurte jeg på om noen har tips til en god og stabil class.

 

Har sett litt gjennom noe filmer og synes spyd/lang øks virker fett, så tenkte å ha Beastmaster som main class, Champion som second class også kanskje warlord til slutt. Vil dette funke? Kan alle angrepene til alle klassene brukes med det våpenet? Er ikke noe fan av å måtte bytte på våpen :)

 

Andre tips til en nybegynner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...