Nøtte Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Branch mining er akkurat det samme. ta et youtube søk så finner du foklaring på det:) Lenke til kommentar
Erik Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Synes Notch burde putte inn en mulighet til å farme gresskar, er alt for langt mellom hver av dem. Det er veldig vanskelig å finne mer enn en klynge av de innenfor et område på 500x500 blokker minst! :o Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Jøss, finnes det gresskar? Aldri sett ett før. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg syns det bare er bra at det ikke finnes så mange av de. Det er jo bare en morsomhet. Men har dere hørt det nye med at det kommer en vann mob og maling? Står på første posten på bloggen. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg syns det bare er bra at det ikke finnes så mange av de. Det er jo bare en morsomhet. Men har dere hørt det nye med at det kommer en vann mob og maling? Står på første posten på bloggen. Ja, håper bare ikke det vann monstert ikke er for agresivt. Kan bli farlig om man ikke har båt og må over havet for å komme deg til plassen du bosatte deg på i smp eller no >_< (som meg) Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Ditto der svinepelz! Spiller på Norcraft sin ds2, og gikk vel i 15 minutter før jeg slo meg til ro. (Aka sinnsykt kjedelig å dø). Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Håper de legger til muligheter for bedre båter. Er så lei den lille bøtta vi svømmer rundt med nå. En båt som det er mulig å plassere en kiste i etc. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Tror jeg brukte 14 timer på Minecraft igår/idag......nå trenger jeg ferie. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Tror jeg brukte 14 timer på Minecraft igår/idag......nå trenger jeg ferie. En ferie til å spille mer minecraft! ________ Men ja, som Dagens Dag sa. Håper de lager mulighet for å konstruere større båter, iallefall med kisteplass. Lenke til kommentar
Materie Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg, på den annen side, håper på et skikkelig aggressivt vannmonster. Eksempelvis en blekksprut eller sjøorm som ligger på bunnen av sjøen og sakte stiger opp for å trekke deg under, på samme måte som en . Ekstra pluss hvis det er drukningen som dreper deg. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Synes det hadde vært kult om det ble adda en en svææær kjempe jeg som tusslet rundt i verden..som du selvf ikke vil bli sett av. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Først må nok Notch fikse båtene sånn at de ikke plutselig går i oppløsning når den kommer i kontakt med andre blokker, pluss at du faktisk får en båt når du "ødelegger" den. Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Tenkte det var på tide å komme med noen nyheter fra oss i Norcraft Crew. Jeg vil starte med og si at det har vært liv og røre på DS2 i dag! På et tidspunkt var det 52 players online! Dette setter vi stor pris på! Vi benyttet derfor tiden til å ta et gruppebilde Takk til de som møtte opp! Men til sak >-> Vi vet det er mange som har lyst på /Sethome som en permanent kommando på DS2. Vi skjønner godt at det kan være kjedelig å gå fram og tilbake fra plass til plass (spesielt hvis du bor i PVP og du er litt usikker på hvor du holder til). Vi har ikke lyst å gi direkte tilgang til denne kommandoen, ved tanke på at dette er en survival server. Men, vi tenkte som en mulig løsning at hver enkelt spiller kan velge sitt eget home der de vil automatisk spawne etter sin død, dette blir nok ikke en gratis selvfølge. Ingenting er bestemt, dette diskuterer vi enda. Kom med din mening om saken. Men hold i bakhodet at med full /Home tilgang, er det stor fare for at folk kan lure selv døden. Kan vi kalle dette Survival? NY EVENT UNDER OPPBYGGING! Hvis du føler for en god utfordning, så har vi gode nyheter. Under oppbygging har vi en helt ny event! 4-10 spillere, trolig flere også. Alle mot Alle Her er det premieringer og mye fint man kan vinne. Vil ikke si for mye, men kan informere at bygging er godt i gang Watchout! Notch is back Som sikkert mange vet har Notch hatt en ferie for noen dager siden. Den ble avsluttet på mandag og Notch skal i teorien være tilbake på arbeid. Vi ser jo fram til litt mer bugga Notchware, så dette kan bli spennende! Til slutt ønsker vi alle våre spillere en god opplevelse og trivsel på Norcraft fram til vi kommer med mer nyheter! Norcraft Crew Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Dagen min har gått med til dette på DS2.Norcraft.no: Fra andre siden av innsjøen: Fra toppen av tårnet: (huset der nede var det jeg sto på da jeg tok det forrige bildet): Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Vet ikke om den har vært her før, men den er bra ^_^ http://www.youtube.com/watch?v=4zopFA2iiTc&feature=fvhr Lenke til kommentar
Vareide Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=p9t1uuj7Tvo Håper dere liker den Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Liker veldig godt overgangene dine! Og så må du oppdatere med navn på teksturpakkene når du får tid Forresten, jeg lurer på om det er flere enn meg her inne som føler litt skyldfølelse når jeg spiller minecraft fremfor å spille noe annet, ala Bad Company 2, eller et andre slike "store" spill? Jeg føler liksom at det er mer "verdt" å bruke spilletid på spill der man slipper å være redd for å miste det man har oppnådd (achievemets, rank ol). Minecraft er veldig gøy, men jeg føler liksom at det ikke alltid er like mye verdt å spille siden man lett kan miste det man bygger med en gang det kommer en oppdatering. :\ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Du er ikke den eneste nei På de timene jeg har brukt i Minecraft siden jeg begynte å spille for noen dager siden kunne jeg 100% sikkert gjort ferdig alle de uåpnede spillene mine. Det irriterer meg litt, men det er jo fæns moro ^^ Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Har selv ikke fått brukt så mye tid i det siste siden PC'en min gikk dunken. Velvel, Mass Effect 2 i neste uke vil endre det. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 12. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2011 Meget bra Vareide Likte den nesten best av alle. Kreativt og vakkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå