Gå til innhold

Ny Xbox 360 i juli (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig vakker var den ikke akkurat.. Den minnet meg en del om alienware pcer. Hvis den er litt mer stillegående enn den orginale blir det vel kanskje kjøp på meg siden jeg mangler en xbox i huset.

 

Det var i grunnen akkurat dette jeg tenkte også. Nå er det alltid en liten forskjell på bilder og virkeligheten, men den ser litt vel glossy og kantete ut for min smak. Dessuten er jeg ikke så glad i svarte konsoller, så jeg håper den kommer med den tradisjonelle grå/lime-fargen også.

Lenke til kommentar

Hm. Da blir det ny xbox i sommer! Min, som er fra tidenes morgen, har stått ganske varmt i 5 år, og selv om jeg prøver å ikke tenke på det, så har jo konseptet RRoD slått meg..

 

Jeg skulle hatt en transferkabel, men jeg gidder jo ikke kjøpe en ny disk bare for å få en sånn. Håper noen finner på ett eller annet. Ser ikke noen sånn kabel i noen av de lokale nettsjappene i alle fall.

 

Edit; Kan jo ta vare på en del via minnepinne uansett, kanskje en patch kunne gjort det enkelt. Ikke fullt så lett for de med 120 og 250GB disk, men dog.

Endret av Purplehaze
Lenke til kommentar

Hmmm. Skulle ønske jabbadabba kunne komme med en kommentar :whistle:

Satt jeg og ventet på også.

 

Jeg vet ikke om jeg skal kjøpe den nye Xboxen med en gang, eller om jeg skal vente litt. Kommer ann på hvor jeg får det beste tilbudet egentlig. Jeg skal iallefall ha den. Jeg har tilogmed kjøpt et spill til den allerede. ^_^

Lenke til kommentar

Er den store ekle gråe strømboksen borte? dribble.gif

Strømboksen er ikke borte, den er bare mindre, og den er i svart :p

 

Noen som har lagt merke til at dustin har antatt levering 18.06 :o

 

Trodde den kom i juli jeg

 

Dette er hva jeg fikk fra Dustin når jeg ba om kommentar, så vi får den ikke før juli.

 

Heisann,

 

Det kan nok hende at vi får den inn tidligere, men at vi ikke har lov å selge den før i Juli.

Regner med det kommer mer informasjon om dette innen et par dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...