Gå til innhold

Ny Xbox 360 i juli (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OK, det her er FOR sykt...... fikk RRoD i DAG!! Samme dag som jeg leste det her og tenkte at min xbox bare trengte å fungere en drøy måned til.....karma? Har jeg gjort noe skikkelig gæærnt? :hmm:

 

Da blir det vel å forhåndsbestille den nye når det blir mulig, så får det bli VM for alle penga fram til den tid. Men jeg ville spelle cowboyspill mellom 16:00 og 20:30 kampene!!

Lenke til kommentar

OK, det her er FOR sykt...... fikk RRoD i DAG!! Samme dag som jeg leste det her og tenkte at min xbox bare trengte å fungere en drøy måned til.....karma? Har jeg gjort noe skikkelig gæærnt? :hmm:

 

Da blir det vel å forhåndsbestille den nye når det blir mulig

 

se der XBOX 360 SLIM 250GB koste 2 036 kr.. //Hente fra dustinhome.no

 

Edit: holde deg ut fra cdon.no

Endret av spion2010
Lenke til kommentar

Fikk dette svaret fra dustinhome. Kommer visst i juni.

 

Hei,

 

Antatt levering in til oss er 18.06 . Om ikke leverandør har forsinkelser begynner utsendingen rett etter 18.06.

Vi tar inn antall reserverte som nå er 7.

 

Med vennlig hilsen/Regards

Daniel Hamedin

 

Dustin.no

Ordreavdeling

Lenke til kommentar

Fikk dette svaret fra dustinhome. Kommer visst i juni.

 

Hei,

 

Antatt levering in til oss er 18.06 . Om ikke leverandør har forsinkelser begynner utsendingen rett etter 18.06.

Vi tar inn antall reserverte som nå er 7.

 

Med vennlig hilsen/Regards

Daniel Hamedin

 

Dustin.no

Ordreavdeling

 

Er nå litt i tvil om leveringstidspunktet, men bestilt er den uansett :p

Lenke til kommentar

Spørs om de faktisk får den inn 18.6 da. Håper de får inn flere enn de 7. Hvordan kan de ha den en mnd før egentlig?

det er en god spørsmål..

 

men jeg vet ikke hva jeg skal si...

de må ha bestilt Xbox 360 slim etter at de har hørt eller les om at Xbox 360 slim er på vei før slutt av 2009 eller etter vet jeg ikke..

Lenke til kommentar

se der video om New Xbox 360 Destroys Disks When Moved

 

Okei..

 

Uhm, nå er det ganske kjent at det i INGEN tilfeller anbefales å flytte rundt på en spill-konsoll mens den er påslått.

Det står vel til og med i instruksjons-manualen for samtlige konsoller så vidt jeg vet.

 

Blir som å bære rundt på en mikrobølge-ovn mens du har mat i den.

 

 

Edit:

Man hører jo til og med andre folk som sier "don't do that!" mens han løfter den opp, så hvorfor skal èn idiotisk handlig fra en person "skremme" folk fra å kjøpe den nye Xboxen?

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
En kamerat av meg kjøpte xbox fra USA, og måtte for det første bruke sånn boks til noen tusen kroner for å få riktig strøm siden USA har 130 V elns mens norge har 230 V

 

ojojoj han kameraten din ble godt lurt. haha!

Jobber på Clas Ohlson og kan si med 110% sikkerhet at du trenger ikke spytte ut mer enn 3-400 kr for en slik boks ;) Noen tusen? dæven er det han har handllet hen da?

Lenke til kommentar

For noen idioter i den videon, hvor seriøst dumme går det an å bli..

Ble helt målløs av de der, skulle tro de aldri har eid en konsoll før, du driver jo ikke og beveger den rundt mens den er på da ffs, herrejemini for noen tosker.

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...