Gå til innhold

Guild Wars universet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De lover mye ja, men jeg har stor tro på ArenaNet, fordi jeg vet de kan lage gode spill, og måten de snakker om spillet sitt er helt utrolig, alle jeg har sett så langt virker veldig passionate og de viser at de har en utrolig tro på det de gjør, dette er noe så altfor mange spill utviklere mangler for tiden. Jeg gleder meg...

 

Jeg fikk Ghost of Ascalon i posten i dag, skal begynne og lese i morgen! :D

 

PS: Noen som har tenkt litt på hvilken class og race de skal spille? Jeg står for øyeblikket på Asura Elementalist :D

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar

De lover mye ja, men jeg har stor tro på ArenaNet, fordi jeg vet de kan lage gode spill, og måten de snakker om spillet sitt er helt utrolig, alle jeg har sett så langt virker veldig passionate og de viser at de har en utrolig tro på det de gjør, dette er noe så altfor mange spill utviklere mangler for tiden. Jeg gleder meg...

 

Jeg fikk Ghost of Ascalon i posten i dag, skal begynne og lese i morgen! :D

 

PS: Noen som har tenkt litt på hvilken class og race de skal spille? Jeg står for øyeblikket på Asura Elementalist :D

 

 

Enig, de lover ganske mye, men ser spennende ut, det jeg har sett av klipp så langt. Ang. class for min del liker jeg Ranger eller Necro, så tror jeg kommer til å havne på en av de. Men nå er ikke alle classene blitt publisert, så vi får se hva de andre er for noe.

Lenke til kommentar

Makan jeg gleder meg til å få prøvd spillet nå. For hver artikkel jeg kommer over på nettet gleder jeg meg mer og mer.

For første gang siden jeg spilte mitt første MMO tror jeg faktisk jeg kan få tilbake godfølelsen om at mye/alt føles nytt. Alle MMO jeg har prøvd etter GW har aldri føltes spesielt nytt da det stort sett har gått i det samme. Løp til NPC, plukk opp quests, ut å fullføre, tilbake til NPC, ta imot loot og XP. Klassesystem delt inn i Tank/Healer/DPS og grinding til topp level for å starte med end game.

Dette er første gangen jeg virkelig ser noen prøve noe radikalt nytt iforhold til sine forgjengere. De fleste MMOs jeg har prøvd har selvsagt hatt noe nytt, men aldri nok til at det føltes som en helt ny opplevelse. Jeg håper virkelig GW2 skal klare dette.

Det vil selvfølgelig ikke være alt nytt, men jeg håper det vilvære nok nytt til at jeg igjen kan få den følelsen jeg hadde første gangen jeg tok mine første steg/hodeskaller i GW1.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg har lest så og si alt jeg har funnet av info på nettet og jeg leser for øyeblikket igjennom Guild Wars: Ghost of Ascalon som faktisk er en veldig spennende og artig bok og lese og anbefaler den til alle som er interesert i Guild Wars!

 

Så noen videor i natt hvor de designet et dynamic event sammen med de som var på konferansen, jeg syntes detta var spennende men er jo ikke sikkert alle gjør det :) (Note at dette ikke viser noe gameplay og at det er 10 videor på ca 10 min hver)

 

http://www.youtube.com/view_play_list?p=CE69292ECAAB7B5E

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar

sånn, sorry for at eg er så treig med å fikse på første posten, men nå har eg lagt inn masse info om guild wars 2 og de forskjellige tingene vi kan vente oss der.

 

eg skal ligge inn mer av bilder og videoer så snart eg får litt bedre tid ;)

 

 

 

Veldig bra KraniC.. greit å samle infoen på et sted ... keep it comming :D

 

Personlig vil dette spillet bli det beste MMO på lenge, så håper ikke det blir så veldig lenge over nytt år dette kommer,

selv om ryktene går at det kanskje kan komme ved juletider :)

 

Og at SW:ToR også ikke er så langt unna er heller ikke et minus, men GW2 står mye sterkere nå

oh no, kan fort få mye å gjøre fremover, hehe

Lenke til kommentar

Veldig bra KraniC.

 

Er veldig spent på hvordan combat fungerer som caster og da spesielt PvP. Siden du skal kunne unnvike angrep vil det ikke være forferdelig lett å dodge spells fra en caster? Eller er det slik at du må bruke en slags "evade" skill som er på cooldown? Eller kan du evt frisikte med spells. Skyte på en plass du tror fienden vil befinne seg?

 

Ellers leste jeg også at distanse angrep er sterkere jo nærmere du er. Dette vil jo gi en ny dimensjon til kiting. Hvor nært skal du tørre å befinne deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...