Gå til innhold

Guild Wars universet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3. til 5. september er det vel PAX. Spent på om dei avslører andre professions der. Tviler, men håper. Er sugen på meir info :p

 

Ja, håper på noen flere classes jeg også, har noen tanker om professions.

 

Vi har fått vite om Warrior, Elementalist, Ranger og Necromancer. Jeg tror vi kommer hvertfall til og få en Assassin og Mesmer(fra det første GW)

Lenke til kommentar

Mesmer håper jeg kommer med. Faktisk en av få klasser jeg ikke har en lvl 20 krabat av. Fikk faktisk litt lyst å innstallere GW nå. Får se om jeg hiver meg på igjen i ettermiddag. Assassin kan de like greit droppe. Likte ikke klassen i GW1 og følte ikke at den tilfølrte noe spesielt. Monk blir det garantert ikke da de vil bort fra standard healerklasse. Litt synd da monk var min favoritt klasse i GW1. Gud jeg har mange timer ectofarming med den bak meg. Føler igrunn at alle klassene lagt til i ekspansjonene er litt sjelløs. De virker nærmest litt rushet. Om jeg skulle velge en av de jeg ville sett videre må det bli ritualist. Dervish og paragon er iværtfall utrolig kjedelige klasser.

Uff nå fikk jeg veldig lyst å spille GW igjen..

Lenke til kommentar

Begynt og spille GW igjen i dag og har lagd meg en elementalist, noen som spiller og har en norsk guild eller noe? Også lurer jeg på om noen kunne være så snille og løpe meg fra Ascalon til Lions Arch for en ikke så altfor dyr penge? :)

 

Nettop kjøpt meg GW:Eye of the north.

Lenke til kommentar

Det var på tide at det ble laga en gw tråd ja.Jeg også har spilt så mye gw1,ble nesten avhengig:p.hehe.Iritterer meg fortsatt at jeg ble hacka etter å ha spilt som monk i 4år og fikk tak i gwamm,und vizu,q8 oldschool weps til heroes og en del stacks med ectoes.

Savner gamel tiden da vi kunne farme folk måtte joine for å gjøre ting.nowadays er det mest 2 spillere og resten heroes med standard N/rt build og sf.Det hadde vel vært det beste om de la heroen være i gw2 og de skulle gitt faen i de på gw1 synes jeg da.Jeg elsker å spille monk,og når jeg leste her at gw2 ikke kommer til å ha ded monk ble jeg lei meg,da mister en del av spillgleden.Da må de enten komme med som mesmer som nevnt i tråden her..jeg husker fortsatt da jeg lurte på hvor droknars forge var,hehe.gode gamle tider det.

 

Tipper jeg muligens kommer til å prøve ut gw2,sitter å tenker på å kjøpe TERA eller gw2 da TERA værtfall ded monk trur jeg.

Lenke til kommentar

Personlig syntes jeg at assassin-klassen var ganske god og elsket å bruke shadow form, vel til de nerfet skillsen da. Skjønner ikke helt hvorfor de driver å tukler med GW1 når de burde jobbe livet av seg med GW2.

 

Det er virker som de skal ta med alle klassene fra GW1 til GW2 bortsett fra to. Det er ti klasser til sammen i GW1 og det skal være 8 klasser i GW2. Monk er vel utelukket, men da gjenstår det bare å se hva den siste blir - hvis ikke de bestemmer seg for å lage en helt ny klasse da. :D

 

Guild Wars 2 klasser, så langt:

- Warrior

- Elementalist

- Ranger

- Necromancer

 

Klasser fra GW1 som ikke er tatt med enda:

- Assassin

- Paragon

- Dervish

- Ritualist

- Mesmer

 

Sååå, hvilken klasser vil dere skal være med i GW2? :D

Lenke til kommentar

Shadowform var moro ja, men klassen generelt var ikke det. Farmet mye med SF og Silver Armor i den tiden det var populært, men bortsett fra det ble ikke Assassin brukt noe særlig.

Jeg ser gjerne at Mesmer kommer med denne gangen også, men de andre kan jeg like gjerne være foruten. Jeg hadde virkelig troen på paragon før Nightfall kom ut, men de levde absolutt ikke opp til forventningene mine. Derv og Ass følte jeg var kjedelig helt fra starten av så de kan man legge bort. Ritualisten var spennende, men jeg har dessverre spilt lite med den. Kunne godt tenke meg å se den med videre, men er ikke noe must.

Håper igrunn Anet har noen nye klasser klar, noe jeg tror der har.

Er litt skuffet over at dual class systemet ble avskaffet. Det var fantastisk.

 

Har det foresten blitt nevnet noe som helst om Beta? Etter det de visste på på GDC skulle man tro at Beta var rett rundt hjørnet. Er faktisk nesten villig til å betale for å få kloa i beta til dette spillet.

Lenke til kommentar

Så langt har man bare 1 melee class som er warrior, så en til må det være... ryktene sier at det kan være noe som kalles for "Thief" eller paragon med support abilities, som paragon har i GW1 per dags dato, altså... noe paladin lignende class.

 

Mesmer er så si nesten stemplet som en class som kommer på GW2 men ikke bekreftet enda.

Mesmer

 

Ritualist og dervish er begge små meh, for min del trenger de ikke å komme :)

Lenke til kommentar

Warrior kan bruke pistol ifølge IGN sine førsteinntrykk fra Gamescom.

 

Når det gjelder Beta leste jeg dette fra nettreffet på GWguru:

 

When do you expect to have closed beta available?

We basically haven't gotten that decided on yet. One of the advantages of having a really big studio is that we can do a lot of in-house testing, but it's getting closer and closer to that we want a bunch of more people in. I'm going to give the awesome answer of saying "Not yet".

 

 

Are you expecting it to be this year?

I'm not quite sure. It's very likely.... um... that it could be sometime soon. (They proceed laughing and say "sorry")

 

Så da er det vel bare å vente i spenning.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Gleder meg mest til å se hvordan Norn-folket fungerer i GW2. Har hørt at de kan forvandle seg til forskjellige dyr - altså ikke bare bjørner - stemmer dette?

 

Tror dette stemmer ja, mener og ha lest noe om det, alle races har en racial skill så det går under der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...