Gå til innhold

Fable 3 tråden


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tåler virkelig ikke å se på videoer av Fable 3! Jeg blir så gira etter det! Også kommer det ikke før på tirsdag :cry:

Men jeg venter på noe godt, ikke sant? Da er det kanskje verdt det. Situasjonen er vel god for Star Wars The Force Unleashed 2. Må runde SWTFU 1 en gang til i dag, så jeg er helt klar for i morgen.

 

Fable 3 fikk forresten 8.9/10 av GameTrailers.com :)

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Jeg tror vel at det er smått med penger på kortet, men en skulle tro at det ble gjort en reservasjon på kortet for dette kjøpet, slik at det var satt av penger til dette.

tror det er sånn at de ikke trekker penger fra kortet før produktet er sendt

Ja det gjør vel alle nettbutikker? Jeg snakker om at det blir gjort en reservasjon på kortet slik at den summen jeg har til disposisjon minsker når jeg gjør slike kjøp på nettet. At disse pengene blir satt av til denne varen, slik at jeg ikke bruker opp alle pengene på kortet og de ikke kan trekke meg penger når de skal sende varen. Hvis det blir gjort en slik reservasjon på kortet er det ikke mulig at det skjer, siden det er blitt lagt av penger til det kjøpet.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Fikk mail av Gamezone igjen, med en litt artig nyhet :)

Jeg regner med at mailen ikke er hemmelig eller personlig på noen måte, så legger den ut her. Sikkert andre som har fått også, men...

 

Hei,

 

Vi har nettopp fått beskjed fra Microsoft om at Fable 3 Collector’s Edition har blitt forsinket inn til hele Norge, og at leverandøren først vil ha spillet på sitt lager på fredag (29.10). Vi har fått dem til å sende pakken til oss med ilpost, slik at denne forsinkelsen skal bli minst mulig for deg. Vi vil ha spillet hos oss på mandag (01.11).

 

Som et plaster på såret har leverandøren bestemt seg for å legge ved en gratis kopi av Lego Indiana Jones og Kung Fu Panda til alle som blir berørt av denne forsinkelsen.

 

Vi beklager forsinkelsen på det sterkeste, og håper du ikke hadde tatt deg fri i helgen for å kunne spille. Vi kommer til å gjøre alt i vår makt for at du skal ha spillet hos deg så raskt som overhodet mulig!

 

Mvh oss i Gamezone.

Jeg har faktisk hatt lyst på Kung Fu Panda en stund! Likte demoen :p LEGO Indiana Jones har jeg allerede, men tar gjerne en kopi til ;)

 

 

Jeg vet ikke hva de mener med "hele Norge" , men Elverum Spaceworld har iallefall 5 eksemplarer av CE som de fikk inn i dag.

Lenke til kommentar

Her kan du bruke Villager Maker: LINK

 

Hm, ingen tegn til Fable III her. Håper på at det kommer snart i postkassen. :)

Btw, det villager maker programmet fungerer ikke. Man ser ikke karakteren etter å ha laget en.

Har du fått kode da?

 

Jeg har fått kode fra Game.no, men er det slik at man ikke kan se den "ferdig-lagde" karakteren før man bruker spillkoden? (Eller er det bare noe rart med browseren min?) :huh:

Lenke til kommentar

Tok akkurat en tur oppom Lagunen kjøpesenter i Bergen.. Plukket opp Fable III : Collectors Edition til hyggelige 649,- hos Gamestop. De hadde Collectors Edition inne både på SpaceWorld og Gamestop. Plukket opp Star Wars: The force unleashed 2 i samme slengen.. Så da var helgen reddet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...