Gå til innhold

Fable 3 tråden


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja da har jeg fått mail fra Game.no at min bestilling er kanselert fordi det ble noe feil i betalingsprosessen eller noe. Da blir det og bestille fra gamezone.no som vanelig, game.no får ikke pengene mine i hvertfall :p

 

Edit: Da har jeg bestilt fra Gamezone og satser på at de sender den så fort som mulig så jeg får den i morgen eller på fredag :) Lenge leve Gamezone ^^

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar

Ja, jeg bestilte Fable 3 fra Gamezone rundt klokka 13:00 i dag og jeg fikk akkurat melding om at den har blitt sendt nå, 2 timer senere. Jeg forhåndsbestilte egentlig hos game.no for flere måneder siden og da fikk jeg ikke mail før i dag at orderen min var kanselert, jaja, jeg vet hvem som skal få pengene mine fremover i hvertfall :)

Lenke til kommentar

Ja, jeg bestilte Fable 3 fra Gamezone rundt klokka 13:00 i dag og jeg fikk akkurat melding om at den har blitt sendt nå, 2 timer senere. Jeg forhåndsbestilte egentlig hos game.no for flere måneder siden og da fikk jeg ikke mail før i dag at orderen min var kanselert, jaja, jeg vet hvem som skal få pengene mine fremover i hvertfall :)

Gjelder CE for min del. Litt irriterende egentlig :p

 

EDIT: Sendte mail til gamezone i stad, og fikk svar nå. De sier at hele leveransen til Norge er forsinket, så de får ikke CE før mandag. Jaja. Da får jeg kose meg med Star Wars The Force Unleashed 2 i helga da :)

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Fikk mail av Gamezone igjen, med en litt artig nyhet :)

Jeg regner med at mailen ikke er hemmelig eller personlig på noen måte, så legger den ut her. Sikkert andre som har fått også, men...

 

Hei,

 

Vi har nettopp fått beskjed fra Microsoft om at Fable 3 Collector’s Edition har blitt forsinket inn til hele Norge, og at leverandøren først vil ha spillet på sitt lager på fredag (29.10). Vi har fått dem til å sende pakken til oss med ilpost, slik at denne forsinkelsen skal bli minst mulig for deg. Vi vil ha spillet hos oss på mandag (01.11).

 

Som et plaster på såret har leverandøren bestemt seg for å legge ved en gratis kopi av Lego Indiana Jones og Kung Fu Panda til alle som blir berørt av denne forsinkelsen.

 

Vi beklager forsinkelsen på det sterkeste, og håper du ikke hadde tatt deg fri i helgen for å kunne spille. Vi kommer til å gjøre alt i vår makt for at du skal ha spillet hos deg så raskt som overhodet mulig!

 

Mvh oss i Gamezone.

Jeg har faktisk hatt lyst på Kung Fu Panda en stund! Likte demoen :p LEGO Indiana Jones har jeg allerede, men tar gjerne en kopi til ;)

Lenke til kommentar

Gjett hva som lå i postkassen i dag da?

 

 

Du får si åssen du syntes spillet er når du har fått prøvd det litt da :)

Jeg er langt på vei enig i det Øystein nevner som det positive med Fable 3, men så langt har jeg til gode å møte på noen bugs eller andre ting som trekker ned. Men det kan jo komme. Så også at det var en liten oppdatering i det jeg startet spillet så det kan jo hende at de har fikset noe.

Men trangen til å returnere er så stor at junior og hans venner ikke har mange minutter igjen foran tv'en.

Lenke til kommentar

Jeg har fått mail fra Game.no om at varen er sendt! Håper jeg får det på fredag, da har jeg praktisk nok fri fra jobben.

 

Synes det er litt spennende med så varierende anmeldelser, det tyder på at det er noe litt annerledes og uvant vi har med å gjøre - og det tar jeg gledelig imot. Som jeg også har skrevet før - enkel nærkamp plager meg ikke i det hele tatt i Fable-spillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...