Gå til innhold

Fable 3 tråden


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et luksusproblem i Fable 3. Jeg er et stykke ute i storyen, men enda et stykke fra å få makta. Jeg spiller ond, og har gjort ca. alt av sidequests, mens jeg fra dag 1 har investert alt i eiendom. Jeg tjener omtrent 150k hvert 5. minutt, og eier så vidt jeg vet alt som er mulig å eie, så langt. Jeg har mellom 5 og 6 mill. akkurat nå. I trophy-rommet har har man en gullhaug. Min er full. Jeg vil ha den bort for å komme til kista under.

 

Så: Hvordan kvitter jeg meg med 5-6 mill? Jeg kan f.eks. selge alt/utvise leieboerne rundt om kring, men det vil jo ta en stund, og det vil ta enda lengre å finne dyre ting å kjøpe. Jeg forstår det slik at det er en del goldsinks når man blir konge, men jeg er ond og vil ikke innfri løftene osv. Og når jeg kommer så langt er jeg vel milliardær, om utviklingen min fortsetter slik... Har prøvd å selve og kjøpe igjen de dyre eiendommene ved bla. Millfields, men taper desverre ikke på det. Er det noen plasser det finnes dyre items man kan kjøpe, som det er uendelig av? (edit: Om jeg f.eks. kjøper alt av våpen hos en blacksmith, løper som f... til nærmeste seng, sover, og kommer tilbake, har jeg tjent mye mer enn våpenkjøpet setter meg tilbake uansett) Kyllingracet har maks-bet på 10k per kylling (eller høns da). Noen andre kreative forslag? Pga. flytting har ikke en 2. stikke (eller mic til live) tilgjengelig heller.

 

Hvordan funker gift-greiene? Noen som vil ha? Gjerne add Ogravstein på live om du vil ha noen mill.

Endret av Ograv
Lenke til kommentar

Ganske smart av Lionhead egentlig å legge nn den kisten i skattekammeret. Det oppfordrer spillerne til å utforske coop-mulighetene. Selv om det bare dreier seg om å gi bort gull og så avslutte seansen så får folk et lite innblikk i hvordan den nye coop´en fungerere. +1 Shroom.

 

Må også si at jeg liker dette spilet langt bedre enn det forrige foreløpig. Gleder meg til å spille mer i morgen.

Lenke til kommentar

Har greid spillet en gang som ond nå, likte ikke helt hvordan siste del av spillet var satt opp, selv om den rettet på følelsen jeg hadde i starten av at jeg rett og slett ikke fikk spille ond til tross for iherdige forsøk. Uansett, slik jeg forstod var det slik at man må bytte til seg våpen og muligens klær for å få alle? Kanskje vi kan lage en liste og eventuelt dele med hverandre her på gamer?

 

PS: hater hage gnomer!

Lenke til kommentar

Phew, ble ferdig med hoved-storyen her om dagen... Spilte 9 timer i strekk på fredag (did anyone say SVETT gamer?) og ca 3 på formiddagen igår.

 

Er forsåvidt helt enig med Øystein her på gamer.no, de små feilene blir irriterende. Det at gullstripa forsvinner er så irriterende at jeg... ja... Hunden klarer jo å gå seg bort når jeg trenger'n til å finne 'begravde ulve deler' (CE quest...).

 

Men dette er jo de omtrent de eneste feilene, og vi konsentrer altfor mye på feil istedet for alt Lionhead har fått til!

 

Fable 3 er et MEGA bra spill, og selv om jeg er ferdig med hoved-storyen skal jeg nok tilbringe mange flere timer i Albion! ;)

Lenke til kommentar

Demoen til Fable Fan spillet er gitt ut! Demoen kan lastes ned fra www.RoflGames.com, hvor man også kan lese mer om prosjektets utvikling.

 

Her er en video fra Bossen man møter i demoen, Hobbe King:

http://www.youtube.com/watch?v=VEy0PCUyVVA

 

Demoen inneholder endel bruk av verktøy og våpen, og man utforsker en pitteliten Hobbe hule. Spillet er garantert mer utfordrende enn Fable 3;)

Lenke til kommentar

Rundet spillet igår kveld og døde ikke én eneste gang gjennom hele spillet. :huh:

 

Skjønner faktisk hva folk mener med at spillet er altfor lett. Heh, men jeg elsker Fable III og skal nok begynne på nytt med en ond karakter. =D

 

Har ikke noe å si om du "dør". Du blir bare slått i bakken og mister all framgang mot neste Guild Seal :p

Lenke til kommentar

Ser ikke ut som det blir noe Fable 3 på meg i morgen heller :( Gamezone har ikke fått det enda... Kjipe greier. Bestilte på Gamezone i håp om å få spillet en dag tidligere, men nå kjønner jeg at jeg kanskje skulle bestilt fra Lefdal i stedet, fått det på release og i tillegg spart 200kr.

 

Bra jeg kjøpte Sims 3 i dag da, så har jeg noe å gjøre til Fable 3 får somla seg gjennom sending, sortering, frakt og nedi postkassa mi veldig snart. For den "Slett ordre"-knappen frister mer og mer :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...