Gå til innhold

Fable 3 tråden


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vært så snill som overhodet mulig, men jeg får ikke noen guild seals av å dutte borti folk.

- Husk at ikke alle gir bort Guild Seals, som f. eks barna. Det er visst unntak blant voksne også. For min del dulta jeg borti alle jeg ser. Fått liksom 100 seals på den måten, haha.

- Du har vel runda spillet?

 

@Luebruker

Enig der as. Skikkelig sløseri å bruke guild seals på småting, kunne heller brukt penger.

Lenke til kommentar

Ja, jeg har rundet spillet, alle tilsynelatende elsker meg, jeg har englevinger og morality og attractiveness på full pupp. Likevel skjer det ingenting verken når jeg går gatelangs, dulter borti folk eller løper rett inn i dem. Litt kjipt om den eneste buggen jeg skulle komme borti hadde vært dette.

Lenke til kommentar

Javel, så er grafikken litt svak

 

Jeg synes den er pittoresk og koselig, jeg.

 

For the record, jeg har spilt store deler av spillet på en annen save uten å møte så mye som en eneste bug. Delightfully random.

 

Ja, for all del, den grafiske stilen er fantastisk og en stor grunn til at jeg elsker Fable-spillene men den er ikke akkurat skarp. Særlig på snøkledde fjell blir det litt for mye hvitt for den stakkars motoren virker det som.

 

Et annet problem jeg har med spillet er at kontrolleren er litt for lite responsiv, særlig på jobbene.

 

Hvordan skifter jeg til den hunderasen som var med i samlerutgaven forresten?

Jeg hater det når jeg foretrekker originalutgaven av en ting fremfor den utgaven jeg får med av samme ting i en samlerutgaven. Boxeren er jo på langt nær like fin som collien!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Ja, jeg har rundet spillet, alle tilsynelatende elsker meg, jeg har englevinger og morality og attractiveness på full pupp. Likevel skjer det ingenting verken når jeg går gatelangs, dulter borti folk eller løper rett inn i dem. Litt kjipt om den eneste buggen jeg skulle komme borti hadde vært dette.

 

Merkelig. Fungerte bra for meg. Sikkert en mer effektiv måte å gjøre det på, men dette fikk ihvertfall fart på sakene her.

 

Fullførte med englevinger, løp rundt og så fort jeg kom borti folk fikk jeg 1 seal. De skjedde dog ikke med de som allerede var venner etc., men jeg antar du ikke har løpt rundt i hele Albion og danset med alle folkene :rolleyes:

 

Uansett fungerer det andre veien også. Skyte en haug med folk å være slem, så kan du også dytte borti folk på samme måten. Det tar jo en helvetes lang tid å bli venner med de igjen da. Selv en stuepike som jeg måtte gifte meg med fordi hun bablet om at man skulle være gift før det ble kos snakket om hvor jævlig jeg var :D

Endret av MultiForce
Lenke til kommentar

Spillet ble helt ubrukelig etter den lille updaten som kom på fredag. Hver gang jeg går inn i santualy så "fryser" alt. Bytter jeg våpen så slutter spillet å virke. Jasper siter ingen ting, og jeg kommer heller ikke ut av sanctuary. Om jeg bruker kartet så kommer jeg ikke ut av det heller. Zoomer jeg enda lengre inn på en by, så kommer jeg heller ikke videre. Fy F... så irriterende å måtte starte på nytt.

Lenke til kommentar

Klør dere etter nytt innhold til Fable III? Den første skikkelige DLC-pakken kommer den 23. november, og den kommer til å koste 400 MS points.

 

With the “Fable III” Understone Quest Pack, your hero will discover a mysterious town built beneath the streets of Bowerstone, crafted by eccentric inventor Montague Hummes. This full scale town is bustling with new houses and stalls to own, novel creatures to battle and a major mystery to solve. As added bonuses, you’re invited to explore the Mercenary Shooting Range and the Wheel of Misfortune, for chances to win in-game prizes. The “Fable III” Understone Quest Pack comes filled to the brim with the following:

 

“The Voice”: In the main quest, explore the mysterious underground land built by Montague Hummes in fear of the Spire in “Fable II” -

  • Discover the origin of the voice that controls the people of Understone
  • Features a moral decision that will lead to two drastically different outcomes in Understone

 

“Shooting Range”:

  • After defeating Saker during your quest to become King, the remaining Mercenaries have turned their camp into a tourist attraction. The main attraction being the replayable shooting range mode -
  • Beat the high scores to win three prizes that can be used while playing the minigame: the Marksman 500 (gifted to players for downloading the the pack), Money Shot (prize) and Black Dragon (prize)

 

The Wheel of Misfortune”:

  • After Reaver vacated his home, he set up a venture for budding heroes to replay the thrilling arena-based challenges within his new dwellings -
  • Beat the high scores to win three new weapons that can be used while playing in the minigame: The Full Monty (gifted to player upon downloading pack), Dirty Harriet (prize) and Dead Ned’s Revolver (prize)

 

http://lionhead.com/blogs/fable_2_development/archive/2010/11/15/fable-iii-launch-trailer.aspx

Lenke til kommentar

Fullførte historien i går, slutten kom overraskende brått på men etter lørdagens harde grinding hadde jeg fett med penger, for å si det sånn. Morsom og spennende historie, dog med et lite høl i forhold til Albions økonomi under tidligere styrer.

 

Spillet har greid å gjøre det ingen tidligere sandkassespill har gjort, og det er å få meg til å fortsette etter endt historie.

Lenke til kommentar

Zealuu: opps dette kan vere ein spoiler

vis det er den døra eg tror du mener så må du aktivere a key to a greater key questen

 

 

Minidungeonet som låses opp av Key to a Greater Key har jeg for lengst vært i, og så vidt jeg husker er inngangen til det i Shifting Sands, ikke The Veiled Path. Finner ingen andre løsninger på nettet heller, så jeg gjetter - i likhet med de fleste andre som lurer - at det er snakk om et område som skal brukes til fremtidig DLC.

Lenke til kommentar
A word on the title update

We haven’t forgotten about anyone yet, with yesterday’s announcement of the first add-on pack for Fable III, I just want to remind everyone that the title update is still coming and we’re currently aiming for this to be available approximately around the same time as the DLC.

 

I'd love to be able to give you the entire list of fixes, but I can't do that until we get a firmly fixed release date for it. So please stay tuned and enjoy Albion (and Aurora).

http://lionhead.com/blogs/fable_2_development/archive/2010/11/16/a-word-on-the-title-update.aspx

 

Herlig. Jeg synes at Jasper har ignorert meg lenge nok nå. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...